Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Zamawianie przedmiotów

Moderator: Caindel

Czy jesteś za sugestią?

Tak
15
63%
Nie
9
38%
 
Liczba głosów : 24

przez Thoran Rion » Cz, 22 mar 2012, 22:32:18

Gilmor napisał(a):I to by chyba rozwiązało problem zarabiana multikontami (lub po prostu wprowadzić zakaz darmowego zsyłania wszystkiego do głównego konta- grożący np warnem czy banem)


Może niech ktoś ci wyjaśni jak się oszukuje i omija różne "ograniczenia" i "zakazy" w grach, ja idę spać ;) Branoc.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Red » Cz, 22 mar 2012, 22:36:15

Marcin napisał(a):Nie ma żadnych plusów twoje pomysłu poza jednym. Moje multikonta będą mogły mi dawać hojne napiwki za przedmioty, które im zrobię ;)

Dokładnie. :D
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Red
Herold
Herold
 
Posty: 2128
Dołączył(a): Pt, 3 lip 2009, 11:48:42
ID: 1986

przez Escalus » Cz, 22 mar 2012, 22:36:42

Ech, własnie sprzedałem normalne rękawice z 3 gemami. Cena po +15% to 511 sztuk złota. Każdy gem to 250 minimum, dodatkowo surowce i PA na wstawienie gemów.
Gdzie tu zysk?
Bo ja nie czaję najwidoczniej tego systemu...
Obrazek
--------------------------------------------
Schudnąć to odrobinę umrzeć.
Garfield
Avatar użytkownika
Escalus
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 495
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 15:42:19
ID: 992

przez Red » Cz, 22 mar 2012, 22:38:55

To nie problem z napiwkami, a błąd z oceną wartości przedmiotów. ;) Nie tutaj powinieneś to zgłaszać.
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Red
Herold
Herold
 
Posty: 2128
Dołączył(a): Pt, 3 lip 2009, 11:48:42
ID: 1986

przez Boom » Cz, 22 mar 2012, 22:40:25

Trzeba tylko jeszcze policzyć czy nie zwiększyć ilości odzyskiwanych surowców po nieudanej próbie. Trzeba zbadać ile wojownicy tracą kasy na mikstury w przeliczeniu na 1 PA i u rzemieślników to dopracować.


Nie wiem, czy moja uwaga pomoże w dokładnym obliczaniu, ale zauważyłem, że im wyższy poziom tym mniej wydaje się na mikstury ( kupuje w sklepie, bo na rynku nie chce mi się klikać poza tym wszyscy wystawiają na 1 lvl, więc to nie ma sensu ) Chodzi o to, że wraz ze wzrostem poziomu i umiejętnym, sensownym rozłożeniem cech potwory nie wyrządzają praktycznie żadnej szkody ( mówię tutaj o potworach +20 lvl do mnie ) zysk jest z tego duży ( ponad 500 gp za jednego potwora ) a koszty zakupu mikstur małe ( 1500 gp za zakup 50 mikstur leczących 150 HP ) potwór rzadko kiedy przebija się przez obrone, albo trafia. Średnio bez leczenia mogę pokonać jakieś 10 potworów. To daje 5000 złota no i wtedy trzeba się wyleczyć. Powiedzmy 5 miksturami. 5 x 30 = 150 gp. Śmieszne ceny :) Czasem wypadnie jakaś choroba, ale jeszcze częściej można zarobić 250 gp za kryształ ( wypada praktycznie z co 5 potwora, a kontuzje łapie się rzadziej :) )

Wyciągając wnioski ( nie wiem tylko czy słuszne :D ) uważam, że koszty leczenia u klas walczących wraz ze wzrostem poziomu są praktycznie nieodczuwalne. ( sory, że nie potrafię tego obliczyć tylko tłumaczę to trochę łopatologicznie )
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Do`Awhen » Cz, 22 mar 2012, 22:41:39

Gilmor napisał(a):Ech, własnie sprzedałem normalne rękawice z 3 gemami. Cena po +15% to 511 sztuk złota. Każdy gem to 250 minimum, dodatkowo surowce i PA na wstawienie gemów.
Gdzie tu zysk?
Bo ja nie czaję najwidoczniej tego systemu...


A ja kupiłem te rękawice ^^.

Nom warto byłoby wliczać wprawione kamienie w wartość przedmiotu. Możliwe, że trzeba na to założyć oddzielny temat, chyba że Marcin tutaj się wypowie.
Poprzednie postacie - Abira/Nathen Hage
Avatar użytkownika
Do`Awhen
Giermek
Giermek
 
Posty: 393
Dołączył(a): So, 31 paź 2009, 23:50:26
ID: 1700

przez Escalus » Cz, 22 mar 2012, 22:48:05

Marcin sam kilka postów temu napisał, że rzemieślnicy zarabiają teraz najwięcej, dlatego napisałem to, by ukazać właśnie taki przykład świetnego zarabiania.
Myślę, że łatwiej będzie mieć gdzieś lolków, którzy będą stawali na uszach, by swoimi multikontami zwojować kf (ban takiemu i już) niż zabraniać graczom uprzyjemniania sobie rozgrywki, budowania pozytywnych relacji czy zbalansować cennik gry. Bo jednak niebieski przedmiocik mimo wszystko będzie zawsze dużo cenniejszy niż te 10% które go różnią od czerwonego nawet samym prestiżem, większym niż jakikolwiek inny.
Obrazek
--------------------------------------------
Schudnąć to odrobinę umrzeć.
Garfield
Avatar użytkownika
Escalus
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 495
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 15:42:19
ID: 992

przez Do`Awhen » Cz, 22 mar 2012, 23:25:20

Rzemieślnicy zarabiają najwięcej ;). Tylko niech te atuty wejdą i będzie ok.
Poprzednie postacie - Abira/Nathen Hage
Avatar użytkownika
Do`Awhen
Giermek
Giermek
 
Posty: 393
Dołączył(a): So, 31 paź 2009, 23:50:26
ID: 1700

przez Escalus » Cz, 22 mar 2012, 23:42:57

Nathen Hage napisał(a):Rzemieślnicy zarabiają najwięcej ;). Tylko niech te atuty wejdą i będzie ok.

W teorii.
Przy wielkim popycie na przedmioty, a nie na koniecznym spalaniu ich w beczce w ekwipunku.

A popytu prawie nie ma.
Obrazek
--------------------------------------------
Schudnąć to odrobinę umrzeć.
Garfield
Avatar użytkownika
Escalus
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 495
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 15:42:19
ID: 992

przez Ethan » Pt, 23 mar 2012, 01:38:28

Thoran. Myślę, że teraz po starcie rynku przedmiotów warto by było przemyśleć usunięcie przedmiotów ze sklepów powyżej 10 poziomu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Thoran Rion » Pt, 23 mar 2012, 08:01:26

Nathen Hage napisał(a):A ja kupiłem te rękawice ^^.

Nom warto byłoby wliczać wprawione kamienie w wartość przedmiotu. Możliwe, że trzeba na to założyć oddzielny temat, chyba że Marcin tutaj się wypowie.


Nie trzeba nic zakładać, przez około tydzień były źle wliczane koszty kryształów w cenę przedmiotu (i nikt tego nie zauważył z graczy). Te przedmioty wyprodukowane wtedy mają zaniżone ceny. Możecie je w beczce sprzedać.

Gilmor napisał(a):Marcin sam kilka postów temu napisał, że rzemieślnicy zarabiają teraz najwięcej, dlatego napisałem to, by ukazać właśnie taki przykład świetnego zarabiania.
Myślę, że łatwiej będzie mieć gdzieś lolków, którzy będą stawali na uszach, by swoimi multikontami zwojować kf (ban takiemu i już) niż zabraniać graczom uprzyjemniania sobie rozgrywki, budowania pozytywnych relacji czy zbalansować cennik gry. Bo jednak niebieski przedmiocik mimo wszystko będzie zawsze dużo cenniejszy niż te 10% które go różnią od czerwonego nawet samym prestiżem, większym niż jakikolwiek inny.



Nic nie poradzę na to, że nie śledzisz forum, nie wiesz co jest błędem a co ficzerem w grze. Na tej podstawie budujesz swoją mylną opinię i jeszcze twierdzisz, że jest prawdziwa :) Nic co tutaj napisałeś nie jest prawdą za to jest mieszanką starych błędów gry i dziwnych przemyśleń. Serio dude, pomyśl przez chwilkę.
Max bonusów za kolorowy przedmiot jest 30% kosztów. Do tego dochodzi 15% marży. Za naprawdę fajny przedmiot zarobisz 45% kosztów, sprzedasz dwa takie przedmioty i trzeci przedmiot robisz za darmo (bo wkładasz kasę z zysku a nie z kieszeni). A to są tylko dwa przedmioty, rzemieślnik robi takich masę i ma 100 poziomów gry do przejścia.

Ethan napisał(a):Thoran. Myślę, że teraz po starcie rynku przedmiotów warto by było przemyśleć usunięcie przedmiotów ze sklepów powyżej 10 poziomu.


Pomyślimy o tym jak na prawdę nie będzie się interes kręcił, ale najpierw trzeba dodać na rynku filtry i jakąś ładną szukajkę przedmiotów. Będę śledził informacje o tym jaki jest popyt na rynku, może dla sprzedających dodam jakiś panelik ze statystykami jak się ich przedmioty sprzedają ;)
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Gronel » Pn, 30 kwi 2012, 19:28:46

pomysł Tynka jest tym który wchodzi czy ten autora tekstu?
Avatar użytkownika
Gronel
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 959
Dołączył(a): Pt, 26 mar 2010, 14:15:22
ID: 12674

przez Thoran Rion » Pn, 30 kwi 2012, 20:52:21

Tak, Tynka.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

Poprzednia strona

Powrót do Do wykonania

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość