Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

[Państwo] Xeh'hera

Miejsce zgłaszania nowych projektów wymagających akceptacji

Moderator: Skrybowie

przez Dragonias » Pn, 13 sty 2014, 10:06:35

Coś znalazłem.

W 3982 roku wszyscy Tyrani przeszli niezwykły rytuał, który wyniszczył ich ciała, ale też pozwolił oszukać śmierć. Wszyscy narodzili się na nowo jako Lisze.


To w końcu są liszami czy nie? :

Charakter kraju: Praworządny

Nie wiem czy to dobra opcja.
Każdy rewolucjonista kończy jako ciemięzca lub heretyk. Albert Camus
Avatar użytkownika
Dragonias
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1070
Dołączył(a): N, 30 maja 2010, 21:47:09
ID: 1372

przez Mistic » Pn, 13 sty 2014, 10:16:20

Shaed napisał(a):Aaa tak, racja!

Zmienić na poprzednią: człowiek

Czy na nieumarłego? Wiem, że to nie rasa jako tako, ale po czterech wiekach to wiele z ludzi w nich nie zostało...

Ludzie 4 wiekow niezyja, nawet potezni magowie przemienieni w liszy ;) to nie nieumarli i nie dedek o.o


Drago ma troche racji. Lisz ma charakter z seriu "zly" niby praworzadny-zly przejdzie alr warto yo zlo odzwierciedlic. Ofc lisz to profka z magii smierci i warti o tym pamietac w opisie npc. Nekromanty itd
Obrazek
Avatar użytkownika
Mistic
Administrator
Administrator
 
Posty: 3906
Dołączył(a): Pt, 26 cze 2009, 09:55:40
ID: 107

przez Dragonias » Pn, 13 sty 2014, 10:54:05

Przeczytałem całość jeszcze raz :D

Pewnie zburzę twoja koncepcję, ale co mi nie pasuje.

Liczba Ludności: około 500tys. żywych (95% Ludzi, 5% inne rasy)

Biorąc pod uwagę 400 lat polowań na żywych, wętpie aby tam ostał się choć jeden. Biorąc jeszcze pod uwagę fakt, że ziemia stała się jałowa, nic nie rosło to to jak mogli przeżyć w 5 procentach - czyli około 25 tysięcy, co w przeliczeniu na obszar Lordów, daje nam jakieś 4 tysiące z groszami. Widzę ten kraj jako państwo samych chodzących nieumarłych, czyli tak prawdę pisząc, trzymając się kurczowo kosmologii, potworów :lol:

III. Ustrój polityczny

Kraj podzielony jest na dominia. Każdym rządzi Tyran. Nie ma tutaj dziedziczenia, bowiem przez plugawą magię Ci ludzie nigdy nie umrą ze starości. Rządzą więc niepodzielnie, choć z zazdrością patrzą na ziemie sąsiadów. Choć często walczą między sobą nigdy nie unoszą ręki na siebie samych. Z drugiej strony pakt ten nie chroni w żaden sposób ziem rywala, co sprawia, że w wypadku jego "śmierci", pozostali Lordowie z pewnością właściwie zajęliby się jego ziemiami, majątkiem i armią.


Coś mi tu nie gra, bo.

VI. Prawo i zasady

Najwyższym prawem jest potęga Dajarosa. Oznacza to iż najważniejszym celem jest poszerzanie poszerzanie wpływów i oddawanie potędze czci. Jako, że jest to potęga związana ze zniszczeniem, rozkładem oraz nekromancją, ziemie pobłogosławione przez Dajarosa, to krainy jałowe, gdzie ozdobami są jedynie uschnięte rośliny i kości, a wyznawcami nieumarli. Co się z tym wiąże wiara jest jedynym czynnikiem niepozwalającym Lordom rzucić się sobie do gardeł, gdyż zabrania czynów mogących osłabić kult potęgi. Poza tymi bardzo ogólnymi zasadami w każdym dominium prawo zależy tylko od kaprysu Lorda.


Wnioski to już wiesz jakie z tego wynikają.

Wracając do żywych i nieumarłych. Po jaką kierwę Lordom żywi kapłani, bo tak wnioskuję z opisu. Jeśli są nieumarłymi, to wątpię aby ich doradztwo było brane pod uwagę, wątpię aby Pan słuchał sługi i radził się co ma robić. Zresztą takim typkom doradzanie jest w nie w sos.?
III. Ustrój polityczny
Poza Lordami właściwie tylko kapłani Dajarosa mają jakąś namiastkę władzy. Pełnia oni rolę doradców i wiernych sług, mogąc cieszyć się wieloma przywilejami oraz spokojem. Reszta żywych musi brać przykład z nieumarłych i tylko przytakiwać na każde polecenie. Inaczej szybko dołączą do zmarłych.


VII. Kultura i obyczaje

Nie wiem czy jest sens opisywać kultur i zwyczajów tych, których nie ma. Wiem, gmatwam, ale to się kupy nie trzyma. Zrób jakiś rytuał który wiąże się z samymi Lordami, kult Dajarosa. A obyczaje trupów, napisz coś o tym.

Czytając opis Terytorium, natrafiam na kilka fragmentów, świadczących o tym, że ktoś tam mógł przeżyć. Pomysł z podziemiami i grzybkami jest spoko, tylko pytanie czy przez 400 lat byli w stanie na jadłospisie przeżyć i przetrwać. Większość brała by nogi za pas, bo co ich tam trzyma?

Huta szkła - wywal te kości, bo wątpie aby tak cenny materiał nerkomancki był spalany. Lepiej jakiegoś szkieleta zaciągnąć do armii :D

Dalej nie czytam, bo robisz sojusz trupów i żywych, transporyujesz im żarcie morzem, jakby ten Lodr był z Caritas :D
Każdy rewolucjonista kończy jako ciemięzca lub heretyk. Albert Camus
Avatar użytkownika
Dragonias
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1070
Dołączył(a): N, 30 maja 2010, 21:47:09
ID: 1372

przez Mistic » Pn, 13 sty 2014, 11:01:32

Widze ze musze to dokladnie pomacac w kwestii nieumarlych o.o
Obrazek
Avatar użytkownika
Mistic
Administrator
Administrator
 
Posty: 3906
Dołączył(a): Pt, 26 cze 2009, 09:55:40
ID: 107

przez Thoran Rion » Pn, 13 sty 2014, 11:06:13

Nieumarłość to prosta sprawa, podtrzymywana jest przez magię. Lisz więc spokojnie może istnieć. W samym projekcie zamiast na żywych można by postawić całkowicie na nieumarłych. Byłoby to bardziej tajemnicze i przerażające dla sąsiadów ;)
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Dragonias » Pn, 13 sty 2014, 11:10:03

Nie gra to Mistic jak sam widzisz. Jeszcze jedna uwaga i pomysł za razem.

Jak wiadomo nieumarli są raczej mało aktywni i podatni na światło dzienne. Tak więc albo są tam ludzie, którzy dzięki porze dziennej są w stanie przetrwać i ukryć się w nocy. Jednak to wiąże się z tym, że osłabia znacznie siłę Lordów. Proponuję jakiś magiczny klosz, chmurę siarki czy pyłu, który przesłania to wszystko. Byłaby to nienaturalna, sztuczna granica.
Tu widziałbym związek, dlaczego nie mogą też ze sobą walczyć. Przywołanie/stworzenie takiej chmurki/klosza, to nie byle co. Powiedzmy że zrobili to w wspólnie a unicestwienie jednego z nich, osłabia osłonkę. W kupie siła plus patowa sytuacja co do wojen.


PS Co do kapłanów. Chyba jedynymi żywymi tam, mogli by być własnie oni, fanatyczni wyznawcy Dajarosa. Idealna rasą były by drowy. Z tego co pamiętam, ważna jest nic wiary pomiędzy żywymi a Potęgami (Bogiem). Owi kapłani spełniali by ten warunek. Oczywiście byliby marionetkami w rękach Lordów.
Każdy rewolucjonista kończy jako ciemięzca lub heretyk. Albert Camus
Avatar użytkownika
Dragonias
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1070
Dołączył(a): N, 30 maja 2010, 21:47:09
ID: 1372

przez Mistic » Pn, 13 sty 2014, 11:55:03

T juz uwzgledniono liszki w magii

iezwykle zdolny mag jest w stanie zaklinać duszę swoją bądź swojej ofiary w przedmiocie. Mag, który swoją duszę zamknął w przedmiocie staje się liszem



Kwestia tego czy taki mag sie stazeje? Imo musi krasc zciowa energie by samemu istniec. Niekopiujmy szkieletorow z dedeka u.u

Da sie dusze zamykac w itemkach. Jesli uda sie w ciele, np. Probowali wskrzesic, ale nikr niewiedzial ze sie nieda... I powstal nieumarly. Jest opcja nowej rasy ktora powstala na skutek grzebania w magii o.o

Wybaczcie burdel w myslacg ale pisze z roboty
Obrazek
Avatar użytkownika
Mistic
Administrator
Administrator
 
Posty: 3906
Dołączył(a): Pt, 26 cze 2009, 09:55:40
ID: 107

przez Shaed » Pn, 13 sty 2014, 12:33:51

Dzięki za pomoc z tym!

Myślałem właśnie, by było to państwo tylko nieumarłych, co pozwoliłoby z kolei tak, jak podsuwa Draco uczynić te ziemie prawdziwie zepsutymi i skażonymi. I myślę, że możnaby tak zrobić. To zmusiłoby Lisze to rozsądniejszego dysponowania zasobami, ale też zmieniło państwo "praworządne" w bardziej chaotyczne i złe, u którego podstaw musiałoby leżeć szerzenie zniszczenia, bowiem zastój działa na niekorzyść nieżywych (żywi się rozwijają i mnożą, a trupy... cóż niekoniecznie).

I chyba to na takie zmienię!

Co do liszy... No tutaj nie mam zielone pojęcia, jak działają w KFie. Sądziłem, że mogą korzystać z magii krwi, będącej teraz włączoną w nekromancję, jak dobrze kojarzę. To pozwoliłoby im przedłużać swój żywot kosztem cudzych. O ile? Dostosuje się do ustaleń.


Drowy... Niegłupie! Kiedyś myślałem od Darhani, ale oni zdaje się przepadli już w mrokach historii.

Co do rywalizacji. Źle to chyba ująłem. Chodziło raczej o to, że Lordowie nie mogą sami zgładzić innego Lorda. Jednak, wciąż jest między nimi rywalizacja o względy Dajarosa i każda porażka jednego z nich, może zostać wykorzystana przez drugiego. Ale biorąc pod uwagę zmiany jakie zajdą, można to będzie dużo lepiej uzasadnić innymi sposobami.

Wyrzucę opalanie kośćmi ^^

Caritas... bo żywi to najcenniejszy surowiec na tych ziemiach. Gdy zabraknie żywych, nie będzie więcej możliwości rozwoju armii i przedłużania swojego życia. Nie każdy Lord to ogarnia, ale część rozumie, że tak naprawdę są zależni od żywych.

A 500tys zniknie, możliwe, że do zera :D
Avatar użytkownika
Shaed
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1037
Dołączył(a): Cz, 9 wrz 2010, 13:56:11
ID: 17379

przez Shaed » Wt, 14 sty 2014, 02:05:38

Dobra muszę to rano jeszcze raz przeczytać od początku, żeby sprawdzić, czy to się jeszcze kupy trzyma, ale wstępnie poprawiłem.

Zostało na pewno:
- Lisze - Co z tym zrobić? Zostawić tak? Zmienić Lordom rasę, skrócić im wiek?
- Dawne Kultury - Teoretycznie zostawiam miejsce żywym. W naprawdę ekstremalnych warunkach. Cóż nie będzie... Wciąż jednak pytanie co do pozostałości kultur (część żywych mogła przecież zwiać nim piekło się rozpętało) zostawić to bardziej w formie ciekawostki. Reliktu który nieliczni pragnęliby odzyskać, czy wywalić w diabły?
Avatar użytkownika
Shaed
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1037
Dołączył(a): Cz, 9 wrz 2010, 13:56:11
ID: 17379

przez Mistic » Wt, 14 sty 2014, 04:59:52

Shaed napisał(a):Dobra muszę to rano jeszcze raz przeczytać od początku, żeby sprawdzić, czy to się jeszcze kupy trzyma, ale wstępnie poprawiłem.

Zostało na pewno:
- Lisze - Co z tym zrobić? Zostawić tak? Zmienić Lordom rasę, skrócić im wiek?


Lisz nie jest rasą więc jop ^^ Co do wieku, jeśli ustalimy, że się nie starzeją, bądź starzeją wolniej ( np dożywają 2x wiek rasy) to go zmienisz. Ewentualnie przekonaj T. do nowej rasy podstawowej nieumarłych i ją opisz :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Mistic
Administrator
Administrator
 
Posty: 3906
Dołączył(a): Pt, 26 cze 2009, 09:55:40
ID: 107

przez Shaed » Śr, 15 sty 2014, 19:23:08

Dobra wywalam Liszki. Prawdopodobnie opisana zostanie w tym miejscu nowa rasa kojarzona właśnie z Nekromancją, więc ukończenie projektu państwa nieco może się rozciągnąć w czasie.

Nie mniej jeśli ktoś ma ochotę resztę projektu można sprawdzić, czy wygląda to jako tako... :D
Avatar użytkownika
Shaed
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1037
Dołączył(a): Cz, 9 wrz 2010, 13:56:11
ID: 17379

przez Shaed » Pn, 10 lut 2014, 22:49:34

Zmieniłem wszystkim władcom rasę na człek, a profkę na Lisz. Lisze widzę, nawet wstępnie ugadane, ale prosiłbym o sprawdzenie także reszty projektu. Coś dodać/poprawić?
Avatar użytkownika
Shaed
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1037
Dołączył(a): Cz, 9 wrz 2010, 13:56:11
ID: 17379

przez Dragonias » Cz, 27 lut 2014, 10:36:52

W 3982 roku doszło do mrocznego rytuału, w wyniku którego władcy narodzili się ponownie jako Lisze. Ogłosili się Lordami Xeh'hera i zebrali swe armię w jedną nieumarłą nieumarłych hordę.


Obecnie mamy 4366.
4366-3982=384 - tyle minęło od czasu przemiany.
Łatwo więc obliczyć ile który miał lat w owym pamiętnym 3982 roku NE :D
Biorąc pod uwagę fakt, ile żyje człowiek można by było to troszkę poprawić.

Miano: Sadrax (Posłaniec Śmierci) - 86 :D
Rasa: Człowiek
Wiek: 472

Miano: Kalahtin (Mistrz Wskrzeszeń) - 55
Rasa: Człowiek
Wiek: 441

Miano: Sandor (Siewca Plagi) - 113 :D
Rasa: Człowiek
Wiek: 497

Miano: Valeska (Wieszczka Destrukcji) 33 (jezusowe :lol: )
Rasa: Człowiek
Wiek: 417

Miano: Dwardo (Kościany Marionetkarz) 75
Rasa: Człowiek
Wiek: 459
Każdy rewolucjonista kończy jako ciemięzca lub heretyk. Albert Camus
Avatar użytkownika
Dragonias
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1070
Dołączył(a): N, 30 maja 2010, 21:47:09
ID: 1372

przez Ebbervar » Cz, 27 lut 2014, 18:32:46

Miano: Sandor (Siewca Plagi) - 113 :D
Rasa: Człowiek
Wiek: 497

Drago, Ty się nie śmiej z tego, że człek w Fallathanie długo może żyć. 113, to jeszcze luzik.

#90 Długowieczny Zdolność Ogólna
Ciało postaci starzeje się znacznie wolniej. Potrafi dożyć 20% więcej czasu niż wiek maksymalny rasy, przewidziany w projekcie rasy.


za wiki: http://kf2dev.kf2.pl/wiki/artykul/28
Człowiek dojrzałość fizyczną osiąga około 20 roku życia i przeciętnie żyje 80 lat. Odnotowuje się jednak przypadki nawet 120 letnich Ludzi.
XI Przykazanie - "Szanuj swego MG. Zawsze możesz mieć gorszego..."

"Napchany jestem sesjami, jak krowi pęcherz..." by Gotrek, czyli humor khazadzki

"Oświadczam, iż, podczas pisania posta, kierowały mną wyłącznie czyste i niezmącone złością pobudki, takie jak: żywe zainteresowanie i ciekawość. Moja wypowiedź nie jest zaczepna. Wielka Rzepa mi świadkiem :D" by Ma`Arei

Obrazek
Ebbervar [2505]
Avatar użytkownika
Ebbervar
Administrator
Administrator
 
Posty: 3959
Dołączył(a): So, 2 cze 2012, 15:25:56
Lokalizacja: Łodź
ID: 2505

przez Shaed » Pt, 28 lut 2014, 00:13:59

Draco... oj tam, oj tam :D Tylko Valeska dość młodo została liszką, co pewnie zmienię jednak. A Sandor... Dobra... w tym wieku to już chyba by się nie mógł ruszać biedak ^^

To podmieniam wiek dwóch liszek.
Avatar użytkownika
Shaed
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1037
Dołączył(a): Cz, 9 wrz 2010, 13:56:11
ID: 17379

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Państwa

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość