Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Wilk Morski

Powstają tutaj opisy profesji do naszego systemu fabularnego.

Moderatorzy: Skrybowie, Grupa zadaniowa: profesje

Regulamin działu
Forum przeznaczone do archiwizacji. Proszę nie zamieszczać nowych tematów.

przez Telkir » Śr, 14 paź 2015, 15:38:44

1. Nazwa profesji - rodzaj męski i żeński
Wilk Morski

2. Typ profesji (Normalna, Specjalna)
Specjalna

3. Wymogi profesji
Min. 80 poziom
Zakładka w profilu

Sugerowane umiejętności:
Akrobatyka: 10
Pływanie: 10
Dowodzenie: 5
Kartografia: 5
Oburęczność: 10
Liczenie i Mierzenie: 5
Szkutnictwo: 5
Zatruwanie przedmiotów: 10
Żeglowanie: 10
Siłacz: 5

4. Droga atutów
Droga Walki - 60%

5. Fabularny zarys profesji

Wilkiem morskim nazywano żeglarzy, którzy przebywali na morzach przez długie lata i znają wody, jak własną kieszeń. Jednak istnieje również specjalna jednostka wojskowa, która szkoli żołnierzy w morskich bitwach, uczy jak zachowywać się na okręcie podczas ataku, pływów wody, wszelkich wychyleń spowodowanych falami, ale także jak dowodzić, podnosić morale i zdobywać informacje. Wilkiem Morskim mogło zostać tylko młode dziecko (max. 8 lat), aby od małego nabywało wszelkich odruchów i potrzebnego doświadczenia. Szkolenie takie było niestety niezwykle drogie, ze względu, że wiele nauk prowadzonych było prawdziwych statkach i otwartym morzu, a co za tym idzie, wielu młodych rekrutów nie wytrzymywało do końca. Przeciętnie cztery na dziesięć dzieci kończyło trening pomyślnie.
Jednak dzięki wieloletniemu treningowi, stawali się elitarną jednostką morskich wojowników, którzy byli nie do zatrzymania w trakcie morskiej bitwy. Byli znacznie lepiej zorganizowani i przeszkoleni od zwykłych żołnierzy, a co za tym idzie, ich skuteczność również przerastała "zwykłych" żeglarzy.
Niestety trening, większe doświadczenie i metodyka walki (głównie fakt, że bardzo często walczyli zatrutą bronią) powodowały, że często byli wytykani palcami przez marynarzy i mało kto chciał z nimi trzymać. Najczęściej przebywali w towarzystwie innych Wilków Morskich, albo w towarzystwie osób zupełnie niezwiązanych z marynarką.
Pośród społeczeństwa nie cieszyli się żadną sławą, chyba że któryś konkretny okręt obsadzony Wilkami dokonał czegoś sławnego. Tylko ludzie interesujący się sprawami marynarzy w ogóle wiedzieli, kim są wilki morskie.

PROGRAM SZKOLENIOWY:
- Pierwszym krokiem szkolenia jest przyzwyczajenie nowego rekruta do okrętu. Są tam transportowani i od razu na pokładzie sprawdza się, do czego najlepiej się nadają. Następnie przydziela się rekruta do jednej z sekcji: Artyleryjska, Strzelecka, Desantowa. Od razu po przydzieleniu są przekierowywani na inny statek, który zajmuje się szkoleniem konkretnej sekcji.
- Rekrut przechodzi specjalne testy, polegające np, na chodzeniu z zawiązanymi oczami, po bujającej się platformie, długości wstrzymywania oddechu, pływaniu, wspinaczki i siły. Testy są prowadzone, póki najsłabsze ogniwo nie odpadnie, bądź nie nadgoni grupy.
- Następnie prowadzone są lekcje odnośnie pływów wód, rodzajów fal i wiatrów, sposobów ustawiania celowników i nawigacji, a także pogody.
- Rekrut uczony jest odpowiedniego dla swojej specjalizacji stylu walki, sposobu działania i taktyki. Każdy otrzymuje identyczne, podstawowe szkolenie odnośnie walki na bujającym się statku. Dodatkowo, artylerzyści przechodzą szkolenie odnośnie sposobów i metod ustawiania balist w trakcie bitwy, oraz jak najszybciej i najsprawniej manewrować taką maszyną.
- Ostatnim elementem, jest nauka szkutnictwa, aby mogli w razie awarii naprawić okręt lub skonstruować odpowiedni brakujące elementy. Zapoznają się przy tym z matematyką i stolarstwem.

Odpowiadają oni jedynie swemu kapitanowi, bądź wyższemu dowódcy z państwa, któremu służą. Każdy Wilk Morski ma stopień przynajmniej podoficera. Mają zakaz opowiadania o swoim szkoleniu pod groźbą kary śmierci.

6. Informacje przydatne w odgrywaniu graczowi

Wilk morski zawsze tęskni za swym statkiem. Od małego byli wyuczeni do życia na pokładzie, więc na lądzie nie czują się zbyt swobodnie. Zgodnie z marynarską tradycją, gdy mają wolne nie stronią od dłuższych wizyt w karczmach, czy innego rodzaju "rozrywkowych" miejscach. Nie lubią się z marynarzami, przez co gracz może prowokować bójki, czy też prezentować negatywne nastawienie w stosunku do "normalnych" żeglarzy.

7. Nick
Telkir
Avatar użytkownika
Telkir
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 545
Dołączył(a): Pt, 22 mar 2013, 12:06:05
ID: 3033

Powrót do Opisy profesji

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość