Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Wdrożone Updaty w KF2

Moderator: Caindel

przez Ethan » Pt, 3 lut 2012, 18:01:04

Adres testowego KF2 http://kf2dev.gildwars.pl/
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Thoran Rion » N, 5 lut 2012, 21:28:47

UPDATE #2

1. Poprawka: W majątku nie można już wysyłać robotników po klejnoty
2. Poprawka: Główny reset kasował zawartość skrytki
3. Poprawka: Brak odnawiania się HP oraz leczenia ran/chorób przy zdobywaniu poziomu w walce
4. Poprawka w rozwoju postaci: Broń drzewcowa i broń dwuręczna w ataku i trafieniu mają zmienioną wytrzymałość na szybkość i zręczność.
5. Poprawka w lokacjach: Portal do areny prowadził do błędu braku strony.
6. Poprawka zgłoszonych na forum błedów.
7. W ekwipunku pojawiła się informacja o tym ile jest zajętych gniazd w przedmiocie.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Thoran Rion » N, 12 lut 2012, 00:02:53

UPDATE #3

1. Poprawka: W czasie walki unik był naliczany tylko z dwóch cech (pomijana była Inteligencja/zręczność).
2. Zmiana: Poziom jest naliczany po osiągnięciu limitu doświadczenia a nie po jego przekroczeniu.
3. Poprawka: Paginacja w codziennikach nie działała poprawnie.
4. Zmiana: Ceny leczenia chorób/ran zmniejszone o połowę.
5. Poprawka: Kowalstwo jest już poprawnie naliczane przy produkcji strzał i innych przedmiotów.
6. Zmiana: Walka dwoma mieczami oraz mieczem i tarczą zyskała dodatkowe bonusy: link
7. Poprawka: Walka kosturem i czarem jest już poprawnie naliczana (nawet jeśli kostur trzymamy w prawej ręce).
8. Poprawka: Zmiana avatara zaktualizuje go również w postach sesji.
9. Poprawka: W pozwoleniach codziennikowych można już zezwolić na dostęp do dwóch różnych codzienników tej samej osobie.
10. Dodano sztylety, można je kupić w sklepie „Na ostrzu broni”.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Thoran Rion » Pt, 2 mar 2012, 13:47:46

Update #4

Poprawki
1. Małe poprawki w kodzie walki.
2. Poprawka: Potwory w walce wykonują bardziej sensowne akcje.
3. Poprawka: Migające powiadomienia, brak powiadomienia o okradnięciu.
4. Poprawka: Usuwanie ulubionych linków.
5. Poprawka: NPCe w karczmie pokazuje już poprawnie gdy się coś zamówi
6. Poprawka: Problem z logowaniem.

Zmiany
1. Zmiana: Na pasku dolny pojawiła się fabularna data. Zmienia się ona o 1 dzień co godzinę.
2. W sesjach: Dodano oś czasu, która jest listą wszystkich wydarzeń fabularnych w KF od początku dziejów.
3. W sesjach: Dodano listę wieści.
4. W profilu: Informacja o tym kiedy gracz się zarejestrował i kiedy się ostatnio logował.
5. W sesjach: MG może przypisać sesję do wieści, będzie się ona wyświetlała pod wieścią.
6. W rankingu: Dodany został ranking biegłości, wartości biegłości i cech zostały podane w przybliżeniu.
7. W karczmie: Jeśli ktoś pisze jako NPC to imię NPCa jest linkiem do profilu piszącego
8. W panelu RK: Możliwość kasowania awatarów graczom oraz możliwość zablokowania wgrywania avatara.
9. Na liście znajomych: Znajomi online są zaznaczeni na zielono
10. W karczmie: Po najechaniu na imię postaci na liście obecnych w karczmie pojawi się dymek z podstawowymi informacjami o postaci.
11. W majątku: Poziom rozbudowy skrytki podniesiony do 20, rosnący koszt zmniejszony do 5%.
12. Zmiana: Ulubione przesunięte nad ostatnio odwiedzone linki.
13. W ekwipunku: Za wyrzucane w ekwipunku przedmioty dostajemy połowę złota jaką na nie wydaliśmy.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Thoran Rion » Pn, 19 mar 2012, 23:29:21

UPDATE #5

Poprawki:
1. Po zmianie avatarka, zmiana zostanie uwzględniona także w „Odwiedzających profil”.
2. Jeśli potwór ma ten sam ID co gracz nie wyświetlają się już jego opcje walki.
3. W czasie walki jeśli przeciwnik nie trafił nas w nic to i tak traci bonus do obrony.
4. Kasowanie konto: Nie kasują się wiadomości wysłane do kogoś przy kasowaniu konta.
5. Profil: W widoku zakładki profilu została usunięta nazwa zakładki.
6. Poczta: Wyszukiwanie po ID działa już poprawnie.
7. Walka na arenie: Poprawnie zlicza nam wygrane walki jeśli to ktoś nas zaatakował.
8. Statystyki postaci: Poprawnie naliczane są procentowe bonusy z kryształów.
9. Wyświetlania PA pod awatarkiem - zużycie lub odzyskanie PA uwzględniane w pozycji pod avkiem "na bieżąco".

Dodatki:
1. Walki grupowe: Dodana została opcja skasowania walki.
2. Lista graczy: Dodany został opis/nastrój postaci.
3. Tworzenie przedmiotów: Koszt produkcji przedmiotów został dostosowany do cen przedmiotów w sklepach NPC.
4. Tworzenie przedmiotów: Koszt PA tworzonego przedmiotu został dopasowany do ilości zużywanego materiału.
5. Rynek materiałów: Usunięto ilości materiałów na rynku, można je sprzedawać i kupować bez ograniczeń.
6. Minizadania materiałów: Oddanie zadania nie modyfikuje cen na rynku.
7. Profil: Dodana została grafika informująca czy gracz jest online czy offline.
8. Strona powitalna: Pojawiły się informacje dotyczące ostatnio aktywnych codzienników, podpowiedzi oraz linki do ważniejszych tematów i działów na forum.
9. Profil: Wystrój karty postaci został zmieniony (dodano informacje na temat ekwipunku noszonego, umiejętności).
10. Codzienniki: Uzupełnione zostały dane w karcie postaci, można już podejrzeć umiejętności i ekwipunek postaci w danej sesji (tylko dla ludzi, którzy od tej chwili dołączali do sesji).
11. Poczta: Wysyłane jest powiadomienie jeśli ktoś usunie nas ze znajomych.
12. Ekwipunek: Sprzedaż przedmiotów w ekwipunku daje zwrot 75% kosztów.
13. Rynek: Dodano stragany graczy.
14. Sesje: Przy sesji zamkniętej można wpisać dodatkowy opis (podczas tworzenia sesji), który wyświetli się graczom nie mającym dostępu do sesji. Można tam zawrzeć informacje np. o poszukiwaniu osób do sesji, można tez pozostawić to pole puste.
15. Wioski: Statystyki wyświetlane w wioskach, jak podatki, morale, złoto aktualizowane natychmiast po zmianie podatków, wysłaniu transportu czy zwerbowaniu wojsk.
16. Wioski: W wioskowych Barakach dodana lista jednostek wojskowych z opcjami werbowania i zwalniania jednostek;
17. Włości: We Włościach dodany budynek Garnizonu służący do zarządzania wojskami we Włościach - opcje przekazania do księcia, transportu do wioski (atak na cudzą wioskę narazie nieaktywny).
18. Włości: Dodana opcja założenia kolejnej wioski po uzyskaniu pozwolenia od księcia za wojsko.

Na zielono najważniejsze rzeczy ;)
Załączniki
Rubin.png
Nowy szablon graficzny.
Rubin.png (1022.13 KiB) Przeglądane 6393 razy
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Thoran Rion » So, 28 lip 2012, 22:03:07

Informacja o starym Updacie, daję to tutaj aby zachować chronologię!

UPDATE #6

Oto zmiany i poprawki, które pojawiły się w tym wydaniu.

Poprawki:
1. Walka: Biegłość gdy walczy się z więcej niż jednym przeciwnikiem jest już poprawnie naliczana.
2. Walka: Złapanie rany jest możliwe tylko jeśli ktoś nas trafił i przebił się przez obronę.
3. Jubilernia: Nie wyświetlają się przedmioty na liście do ulepszenia jeśli wystawiliśmy je na stragan.
4. Profil postaci: Nie wyświetlały się poprawnie zależności przy rozwijaniu Atutów.
5. Wiadomości prywatne: Można już używać trójkątnych nawiasów w treści.
6. Profil: Poprawione przekierowanie po zmianie Zajęcia.


Zmiany i nowości:
1. Profil: Przeglądana właśnie zakładka Historii jest oznaczona innym kolorem, dzięki czemu łatwiej się połapać co oglądamy aktualnie.
2. Sesje: Dodanie nowej sesji automatycznie subskrybuje ją. Zmieniono też kolejność sesji od najnowszych do najstarszych (wcześniej najnowsze były na końcu listy).
3. Rzemieślnictwo: Rzemieślnicy wytworzone przedmioty mogą sprzedać po kosztach w beczce (czyli 100%) tak by nie byli stratni na produkcji przedmiotów, które do niczego im się nie przydadzą. Wszyscy inni kupione przedmioty będą mogli sprzedać w beczce po cenie 50% kosztów zakupu.
4. Dodano nowe grafiki dla toporów, mieczy, sztyletów (w sumie 120 grafik).
5. Magiczny Sklepik, można będzie za SMS kupić tam różne rzeczy (na razie tylko wybrane materiały).
6. Notatnik - na dolnym pasku znajduje sie link.
7. Ogłoszenia - na stronie powitalne znajduje się link do ogłoszeń. Wkrótce też płatne ogłoszenia zostaną wyświetlone na rynku.
8. Tworzenie przedmiotu: Wprowadzono zliczanie wykorzystanych znaków w opisie oraz automatycznie dodawana jest nazwa producenta do opisu.
9. Zmiana w domku - wprowadzona już wcześniej ale jest częścią 6 Updateu.
10. Można teraz się całkowicie wyleczyć jednym klinięciem (Mikstury na dolnym pasku).
11. Upominki za codzienne logowanie.
12. Menu oraz komendy wylistowane w karczmie.
13. Gdy złodziej zostanie przepłoszony przez ofiarę nie traci on wtedy PA ale czujność ofiary rośnie.
14. Na liście graczy w lokacji dodana została w dymku informacja o rasie, klasie i profesji.
15. Dodano filtr, który dzieli sesje publiczne i prywatne (domyślnie wyświetlają się tylko publiczne).

http://www.kf2.pl/artykul/45
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Thoran Rion » N, 16 gru 2012, 12:06:01

Update #7

Poprawki:
1. Karczma: Jeśli Euzebiusz podaje nam zamówienie to jego imię nie jest już linkiem do nieistniejącego profilu.
2. Nie można się już zatruć pijąc antidotum na chorobę.
3. Rynek przedmiotów: W dymku pokazują się już wszystkie informacje o statystykach przedmiotu.
4. Szkoła: Widać w każdej szkole ile cechy możemy się nauczyć w ogóle a nie w danej placówce.

Możliwości MG:
1. Nadawanie Szczepu – Gracz może zgłosić się do MG by nadał mu Szczep istniejący w wiki (http://wiki.kf2.pl/index.php/Kategoria:Szczepy ) . Jeśli dana rasa nie ma szczepu gracz może takowy stworzyć wrzucając jego opis na forum (viewforum.php?f=7)

System bezklasowy:
1. Nie ma podziału na klasy, gracz może rozwijać postać w dowolny sposób wykorzystując wszystkie opcje gry (kradzież, rzemieślnictwo, walka).
2. Możliwy jest wybór Profesji po spełnieniu określonych warunków (zebraniu odpowiedniej ilości biegłości, rozwinięcie konkretnych umiejętności). Każda z Profesji daje bonusy do cech.
3. Można rozwijać dowolne Atuty (z dowolnej drogi) trzeba jednak rozwijać biegłość, która jest przypisana do danej Drogi. Np. żeby rozwijać Atuty z Drogi Rzemiosła należy wykonywać przedmioty i szkolić dzięki temu Płatnerstwo (jeśli w danej drodze jest kilka biegłości to do obliczenia ile z tego będziemy mieć Punktów Atutów brana jest ich suma). Wydanie Punktów Atutów nie zabiera ani w żaden sposób nie modyfikuje posiadanych biegłości.
4. Biegłość: Zmiana systemu naliczania biegłości, która promuje graczy podejmujących większe wyzwania (np. walka z potworami o wyższym poziomie).

Zmiany w komponentach
Karta postaci:
1. W publicznym ekwipunku widoczne są teraz przedmioty fabularne.
2. Dodane zostały linki do przełączania się między sąsiadującymi Kartami Postaci.
3. W głównym widoku profilu widoczne jest 5 ostatnio zdobytych osiągnięć.
4. Na liście odwiedzających profil pokazana jest też godzina odwiedzin.
5. Dla administracji dodana została Ranga funkcyjna, która pozwoli łatwiej osądzić czym dana osoba się zajmuje.
6. Dodana została informacja o szczepie.
7. Rozwój atutów zależny jest od ilości posiadanej biegłości w danej Drodze (szczegóły na stronie każdej Drogi).
8. Atuty Ogólne rozwijamy za punkty zdobyte za poziom w przeciwieństwie do pozostałych Dróg.
9. Jeśli zdobywamy punkty rankingowe za rozwijanie umiejętności, cech itd. Informacja o tym pojawia się w okienku w rogu ekranu.
10. W oknie rozwoju cech zostały dodane informacje co trzeba rozwijać aby rozwijać się w danym działaniu (np. aby lepiej okradać). Każda cecha zyskała też opis, do czego konkretnie się nadaje.
11. Można nauczyć się maksymalnie 30 umiejętności.
12. Została dodana data modyfikacji avatara aby określić w razie sporu, który gracz ma prawa do grafiki (pierwszeństwo wgrania pliku na serwer).
13. Na liście wyszukiwanych profili został dodany avatar.
14. Jeśli zdobędziemy jakieś punkty do rozwoju naszej postaci to w menu pojawi się strzałka, która poinformuje gracza o możliwości wydania punktów.
15. Po najechaniu na zakładkę fabularną pojawia się w dymku jej pełna nazwa oraz ile razy była przeglądana do tej pory.
16. Dodana została zakładka z listą ras premiowanych oraz linkiem do profilu opiekuna. Będzie się tam też odbywał test rekrutacyjny.
17. Dodano możliwość zgłoszenia profilu/avatara do RK jako niezgodnego z regulaminem.
18. RK ma wgląd jakie jeszcze konta znajdują się w posiadaniu danej osoby.
19. Jeśli jakaś grafika w profilu wychodzi poza okno środkowej części strony to zostanie ucięta.
20. Do profilu z opcji konta zostały przeniesione ustawienia osobowości postaci. Każdy też teraz może je zobaczyć.

Ekwipunek:
1. Po najechaniu na przedmiot niewyekwipowany jest on porównywany z przedmiotem wyekwipowanym tego samego typu.
2. Można masowo sprzedać przedmioty zaznaczając kilka ikon tak jak pliki w folderze.
3. Można wyekwipować 3 czary ofensywne i defensywne (dowolnych typów).
4. Można naprawiać ekwipunek wyekwipowany.
5. Pojawiły się statystyki walki, które aktualizują się na bieżąco przy zmianie elementów ekwipunku.
6. Mikstury w ekwipunku się grupują (także podczas sprzedaży na rynku)

Poczta:
1. Można zgłosić pocztę do RK jako niezgodną z regulaminem.
2. Opiekun rasy może wysyłać wiadomości do wszystkich członków. Administratorzy także uzyskali możliwość wysyłania wiadomości do członków grup administracyjnych.
3. Blokada gracza (ban na pocztę) skutkuje też zablokowaniem opcji „z rączki do rączki”.
4. Przy wyborze znajomych z listy została dodana opcja zamknięcia listy.

Karczma:
1. Można zamawiać dla innych graczy wpisując podczas zamówienia ich ID między & np. Podaj @wino@ dla &1&.
2. W karczmie pojawiło się archiwum (dotyczy pokoju w którym się aktualnie przebywa)
3. W karczmie gracze mogą zakładać swoje pokoje oraz ustawiać im opis.
4. MG może skasować pokój.

Powiadomienia:
1. Przy każdej ranie z walki otrzymamy na powiadomienia informację

Majątek:
1. Dodano informację o tym ile przedmiotów się wyprodukowało i jakiego typu
2. Wszystkie przedmioty produkuje się z tej samej ilości materiału aby nie faworyzować określonych grup ekwipunku, ani produkujących je rzemieślników.
3. Cena przedmiotu jaki produkuje rzemieślnik została zwiększona i wynosi 2 x koszt materiałów (po takim koszcie przedmioty będą sprzedawane w ekwipunku). Do tego doliczane są tak jak zwykle bonusy za krytyczne szczęście. Oczywiście przy sprzedaży rzemieślnik nadal może ustalić marżę.
4. Podczas wytwarzania przedmiotu pojawiają się informacje na temat prawdopodobieństwa powodzenia każdego z etapów produkcji.
5. Można pracować w dowolnym zawodzie dzięki systemowi bezklasowemu
6. Usunięto baraki robotników, materiały można zdobywać tylko przez rynek.
7. Zwiększono pojemność skrytki.
8. Umożliwiono produkcję pierścieni i amuletów i wprawiania w nie kryształów.
9. Każda rozbudowa budynku dodaje punkty w rankingu.

Lokacje:
1. Lista graczy przebywających w lokacji została zrobiona tak samo jak list graczy online dzięki czemu nie trzeba będzie przewijać w nieskończoność strony w dół.
2. W lewym menu wyświetlają się teraz stale wszystkie grupy instancji.
3. Została dodana lista sesji, które się toczą w danej lokacji.
4. Opis lokacji jeśli jest za długi to jest zwinięty, dopiero po rozwinięciu widać całość.
5. Usunięto możliwość wydobywania materiałów, od teraz można je zdobyć tylko przez rynek.

Arena walk i Walka
Walka to osobny konglomerat zmian, które sami na pewno rozpykacie. Główną rolę w systemie odgrywają Biegłość i Atuty. Oczywiście w czasie gry będziemy korygować potęgę określonych atutów jeśli okażą się zbyt silne/słabe. Tutaj wasze uwagi na pewno będą bardzo pomocne.

1. Pojawiła się lista toczących się walk, które można obserwować.
2. Walki PvP zostały chwilowo zablokowane. Będą one wymagały Punktów PvP, które zdobywać się będzie podczas zadań.
3. Walka PvM: gracz może wybrać w którą część ciała potwora atakuje (także podczas ataku czarem i ataku atutem)
4. Walka PvM: zostały dodane statusy, które sprawiają, że potwory mogą być silniejsze lub słabsze zależnie od tego jaki status się im wylosuje.

Sesje fabularne:
1. W sesji MG może wpisać dowolne imię NPCa.
2. Można już ocenić sesję w skali 1-5.
3. Dodane zostały kości do rzutów na inicjatywę, cechy oraz umiejętności.
4. Uczestnicy sesji mogą wydawać Punkty Akcji za które dostaną doświadczenie oraz wybraną podczas pisania postu biegłość. Skasowanie posta przez właściciela sesji skutkuje odebraniem punktów (doświadczenie może wejść na minus jeśli gracz zdobył danym postem poziom). Pisanie bezsensownych postów i zakładanie takich sesji aby tylko nabić PD jest zabronione i takie posty będą kasowane.

Organizacje:
1. Można należeć do jednej organizacji i być wyznawcą jednego kultu (wyznawanie jeszcze nie jest zrobione).
2. Założenie organizacji kosztuje 5 000 000 gp.
3. W organizacji założyciel może wysyłać pocztę do wszystkich, nadawać rangi oraz uprawnienia.

Rynek:
1. Na rynku można już kupować pakiety materiałów (1000 sztuk) w dowolnej ilości (wpisuje się liczbę pakietów jaką chce się kupić).
2. Dodany został filtr na rynku przedmiotów.

Zmiany w mechanice [Ogólne]:
1. Wielkość zdobywanego doświadczenia, złota, biegłości została dopasowana do nowych ilości PA, które gracz może spożytkować, dzięki czemu tempo rozwoju postaci nie różni się zbytnio od poprzedniego systemu.

Pozostałe zmiany:
1. W opcjach konta wyświetla się informacja o tym ile zostało czasu do końca arystokraty.
2. W ogłoszeniach dodany został widok pojedynczego ogłoszenia oraz możliwość powiązania ogłoszenia z wieścią. Oprócz tego wykupienie płatnego ogłoszenia sprawia iż będzie się ono wyświetlało w określonych miejscach, zależnie od typu (fabularne w sesjach, rzemieślnicze na rynku itp.)
3. W menu głównym pojawiły się ikony określające ile poczty, powiadomień mamy do przeczytania.
4. Okno czatu można mieć otwarte tylko w jednej zakładce. Zwiększa to wydajność i pozwala lepiej poruszać się po grze (otwierające się ciągle okno czatu mocno przeszkadzało, zwłaszcza na laptopach).

Zmiany w PA:
1. Limit PA ustawiony na 100, po jego osiągnięciu PA się nie naliczają. Wykorzystanie bonusowego PA otrzymywanego od graczy może doprowadzić do przekroczenia limitu.
2. Możliwość otrzymywania dopalaczy PA (codzienne nagrody z dnia 6 i 7 oraz od graczy)
3. W domku raz dziennie można odzyskać PA do limitu, czyli jeśli limit jest 100 to można odzyskać maksymalnie 100 (przy posiadaniu 0). Test na krytyczne szczęście dodaje 10% do odzyskanych PA (czyli mogą wyjść ponad limit). Każdy poziom domku zwiększa o 1% PA odzyskiwanego z krytycznego szczęścia.
4. Koszt jednej akcji (np. walka z potworem, wytworzenie przedmiotu) wynosi 10 PA. Koszt akcji specjalnej np. walka z bossem 15 PA.

http://www.kf2.pl/artykul/90
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Thoran Rion » Wt, 18 gru 2012, 18:25:53

Update #7.1

Walka:

1. Potwory z poziomów 1-10 nie będą miały nigdy statusów.
2. Statusy potworów będą teraz wypadać rzadziej (12% szansy na najsłabszy status), ale będą modyfikować zdobywane doświadczenie (im trudniejszy status tym więcej doświadczenia - nawet do 5%).
3. Statystyki potworów zostały minimalnie obniżone, co na niższych poziomach może mieć spore znaczenie.
4. O 5% zostały zmniejszone obrażenia walczących bez broni (w tym potworów).
5. Dodana została informacja o tym dlaczego nie zdobyto biegłości po wygranej walce.
6. Zabicie przeciwnika czarem lub krwawieniem naliczy poprawnie doświadczenie i biegłość.
7. Respawn autu zabójczy cios zmniejszony do 3 rund.
8. Respawn ciosu z nieba zwiększony do 5 rund.
9. Respawn atutu cios głową zwiększony do 5 rund.
10. Po wskrzeszeniu w walce odzyskane punkty HP otrzymujemy na stałe.
11. Tarcza jest już doliczna do obrony.
12. Uniki są poprawnie modyfikowane przez przedmioty (prócz oręża, jeszcze to spradzę)
12. Naliczana jest już poprawnie biegłość walki bez broni.

Profil:

1. Wyświetlanie procentów w pasku postępu w drodze atutów działa już poprawnie.
2. Możliwość rozdysponowania zresetowanych Punktów Biegłości na dowolne Biegłości.

Pozostałe:

1. Ramka z dymka w szablonie pasja została usunięta (ctrl+f5).
2. W profilu organizacji nie dublują się już zakładki.
3. Haressdreni, Drowy, Nimfy, Leonid, dodane zostały jako rasy podstawowe w rejestracji.
4. Zostały dodane nowe Profesje, które zgłosili gracze oraz poprawione niektóre dodane wcześniej.
5. Dodana została możliwość resetu postaci bez straty poziomu w Opcjach Konta.
6. W sesjach dodany został filtr sesji w których można zdobyć PA. A na liście ogólnej taka sesja oznaczona jest znaczkiem dolara.
7. W sesjach poprawiony też został błąd przez który po skasowaniu postu z sesji zabierało więcej biegłości niż powinno (ale tylko dla nowych postów).
8. Z produkcji przedmiotów usunięte zostały domieszki.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Thoran Rion » N, 23 gru 2012, 11:07:57

Zostały wdrożone poprawki z działu z błędami.
Głównie dotyczyły walki. Plus zmiany:

1. Informacja o nowej poczcie wyświetla się w tytule strony.
2. Gniazda w czarach się już nie wyświetlają.
3. Opisy akcji w walce zostały poprawione.
4. Szczur dodany na bagnach.
5. Przy porównywaniu postaci pokazany jest już ranking majątku
6. W walce dmg kostura doliczany jest do dmg czaru

Oraz błędy:
viewtopic.php?f=4&t=3973
viewtopic.php?f=4&t=4003
viewtopic.php?f=4&t=3988
viewtopic.php?f=4&t=3974
viewtopic.php?f=4&t=3987
viewtopic.php?f=4&t=3980
viewtopic.php?f=4&t=3996
viewtopic.php?f=4&t=4008
viewtopic.php?f=4&t=3961
viewtopic.php?f=4&t=3976
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Thoran Rion » Śr, 9 sty 2013, 15:53:32

Wdrożone zmiany:
1. HP zostało podniesione do 3 HP za 1 WT
2. Siła mikstur życia został podniesiona
3. Szansa na krytyk potworów została zwiększona do 15%
4. Potwory w walce posiadają od teraz biegłość walki i uniki, dzięki czemu mogą częściej uniknąć ciosu gracza
5. Na stronie głównej pojawiły się ćwierknięcia z twittera
6. Nie można już zmienić sesji fabularnej za PA w sesję prywatną lub bez pa, nie można też jej deaktywować.
7. RK ma dostęp do publicznych, deaktywowanych sesji.
8. W walce poprawiono problem z ciągle wyskakującym Najedzonym potworem.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1


Powrót do Wykonane

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości