Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Wartość elementów fabularnych i nie fabularnych

Moderator: Caindel

przez Astenna » Pt, 22 maja 2015, 00:01:06

Pierwsza reakcja gracza, który dowiedział się o kwotach lokacji do wykupienia. Publikuję jego odpowiedzi za zgodą. Nie ma konta na forum jeszcze.

Gracz:
No chyba, że już po 100lvlu zarabia się po milion dziennie. A istnieje jakiś sposób, aby rozmnożyć złoto albo go zdobyć?


Odp.
Złoto jest z:
- wiosek, które dają dzienny zysk
- ze sprzedaży wyrobów np. mikstury, broń, czary
- z potworków na arenie walk

Gracz:
No to w takim razie zbieranie złota od graczy jest moim zdaniem bez sensu. Ceny są tak kosmiczne, że trzeba pół serwera mieć w rodzie, żeby kupić zamek. Niby jest 14mld golda dzielone na ilu graczy? 100 jest dziennie w grze, większość to nowi albo niegrający fabularnie, także multum multikont. A raczej gracze 100+ ilvl mają swoje cele co chcą robić, może gdyby większość się połączyła to zamek byłby szybkim do osiągnięcia. Ciężko to widać. Ale może kiedyś coś tam zmienicie. Właśnie dokończyłem czytanie, chyba załapałem te ważniejsze punkty. Trochę za bardzo nastawione mechanicznie, a wtedy dobry gracz fabularnie, a nie mający miliona znajomych i ludzi w rodzie - nic nie osiągnie w tej krainie, nie mówiąc o małej grupce czy indywidualnie. W tym celu powinny pomagać też państwa albo mieć możliwość zaciągnięcia kredytu w bankach. Tylko prawdziwe wioski, miasta mogą dawać milionowe dochody poprzez zbieranie podatków, a gdzie ród albo zwykły gracz może zbierać podatki? Tyle co oni zbiorą z potworów, a dochód wiosek jest bardzo śmieszny i nieopłacalny w stosunku do tego, co trzeba zainwestować.
Dobrze, że obyło się bez reanimacji gracza ^^ ;) Natomiast pomysł z tymi kredytami - uśmiałam się, ale coś w tym jest. Może warto to przemyśleć? Kto jako państwo ma najwięcej złota? - Careogród. Kto ma ugrany bank w fabule? - państwo Careogród. Może to niegłupi pomysł :D
Obrazek

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują." /Valerius/
"Nie oceniaj mnie, dopóki mnie nie poznasz. Nie lekceważ mnie, dopóki się ze mną nie zmierzysz. Nie mów o mnie, dopóki nie porozmawiasz ze mną." /Valerius/
- Z Marvillami nie można się nudzić. /Vaentis/
Śpieszmy się grać, bo postacie tak szybko odchodzą. /Aine/
Avatar użytkownika
Astenna
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1697
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 19:01:35
Lokalizacja: Abertillery
ID: 1103

przez Lord Patelnia » Pt, 22 maja 2015, 01:06:41

Astenna napisał(a):Pierwsza reakcja gracza, który dowiedział się o kwotach lokacji do wykupienia. Publikuję jego odpowiedzi za zgodą. Nie ma konta na forum jeszcze.

Gracz:
No chyba, że już po 100lvlu zarabia się po milion dziennie. A istnieje jakiś sposób, aby rozmnożyć złoto albo go zdobyć?


Odp.
Złoto jest z:
- wiosek, które dają dzienny zysk
- ze sprzedaży wyrobów np. mikstury, broń, czary
- z potworków na arenie walk

Gracz:
No to w takim razie zbieranie złota od graczy jest moim zdaniem bez sensu. Ceny są tak kosmiczne, że trzeba pół serwera mieć w rodzie, żeby kupić zamek. Niby jest 14mld golda dzielone na ilu graczy? 100 jest dziennie w grze, większość to nowi albo niegrający fabularnie, także multum multikont. A raczej gracze 100+ ilvl mają swoje cele co chcą robić, może gdyby większość się połączyła to zamek byłby szybkim do osiągnięcia. Ciężko to widać. Ale może kiedyś coś tam zmienicie. Właśnie dokończyłem czytanie, chyba załapałem te ważniejsze punkty. Trochę za bardzo nastawione mechanicznie, a wtedy dobry gracz fabularnie, a nie mający miliona znajomych i ludzi w rodzie - nic nie osiągnie w tej krainie, nie mówiąc o małej grupce czy indywidualnie. W tym celu powinny pomagać też państwa albo mieć możliwość zaciągnięcia kredytu w bankach. Tylko prawdziwe wioski, miasta mogą dawać milionowe dochody poprzez zbieranie podatków, a gdzie ród albo zwykły gracz może zbierać podatki? Tyle co oni zbiorą z potworów, a dochód wiosek jest bardzo śmieszny i nieopłacalny w stosunku do tego, co trzeba zainwestować.
Dobrze, że obyło się bez reanimacji gracza ^^ ;) Natomiast pomysł z tymi kredytami - uśmiałam się, ale coś w tym jest. Może warto to przemyśleć? Kto jako państwo ma najwięcej złota? - Careogród. Kto ma ugrany bank w fabule? - państwo Careogród. Może to niegłupi pomysł :D

W takim tempie będziemy niedługo musieli sporządzać biznesplany i prosić urzędy w Careo o dofinansowanie opłacenia rodzinnych aktywów oraz przedsiębiorstw :p

Sumy są niebotyczne, to fakt, dlatego liczyłem, że Ksywy, Mist czy kto tam jeszcze doprecyzują je nieco, jak to doprecyzowali z tymi okrętami. Albo te ceny trzeba mocno obniżyć, żeby zarobienie na zamek nie wymagało tuzina graczy zbierających forsę od początku istnienia KF2, albo wprowadzić możliwość zarabiania na tym, co już posiadamy. Kupujemy warsztat, warsztat przynosi stały dochód jakiś, podobnie z wioskami... można w to wpleść prosty system jak zameczek w Pillars of Eternity: zatrudniasz ochronę, żeby broniła twoje interesy przed bandziorami i takimi różnymi, a ty co jakiś czas dostajesz kasę. Jeżeli poskąpisz forsy na bodyguardach, Bóg Rzutów Kością okaże ci się nieprzychylny i tracisz, dajmy na to, utarg z całego tygodnia. Można by kombinować, dodając złodziejom możliwość postawienia jakiejś meliny i organizowania włamów do interesów innych graczy, ale to już materiał na inną grę, bo na KFie za sto lat ktokolwiek by to zrealizował. I się nie dziwę, bo to cholernie duży nakład pracy. :mrgreen:

Pozostaje zatem pytanie: co ostatecznie zrobić z tymi cenami i co zrobić z wartością pieniądza na grze?
Obrazek
Avatar użytkownika
Lord Patelnia
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 174
Dołączył(a): Pn, 16 cze 2014, 15:37:35
ID: 35

przez Astenna » Pt, 22 maja 2015, 01:52:44

To co w swoim post przedstawiłeś było już przez administrację wstępnie omawiane przy temacie sklepy/rynek. Patrz tu --> viewtopic.php?p=110845#p110845 (że sklepy generują dochód, ale też są i koszty utrzymania, mogłoby to dotyczyć każdej z lokacji - będzie trochę przy tym dłubaniny, ale jest to możliwe do osiągnięcia).

Wiesz, gra istnieje już 11 rok, więc istnieje prawdopodobieństwo, że i drugie tyle uciągnie, więc mamy czas :D . Zdążymy się zestarzeć, gdy po np. trzech latach powiesz z dumą: "Yeah! Udało mi się uzbierać na Cytadelę!". Aktualnie 95% populacji graczy stać co najwyżej na waciki :lol: Zbieranie złota - to perfekcyjny sposób na integrację "postaciowo-graczową". Siłą rzeczy teraz rody i organizacje będą musiały spiąć poślady i liczyć każdy grosik, zbierać wspólnymi siłami. Indywidualnie to gracz uzbiera co najwyżej na "dom, kunia i broń" :D
Obrazek

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują." /Valerius/
"Nie oceniaj mnie, dopóki mnie nie poznasz. Nie lekceważ mnie, dopóki się ze mną nie zmierzysz. Nie mów o mnie, dopóki nie porozmawiasz ze mną." /Valerius/
- Z Marvillami nie można się nudzić. /Vaentis/
Śpieszmy się grać, bo postacie tak szybko odchodzą. /Aine/
Avatar użytkownika
Astenna
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1697
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 19:01:35
Lokalizacja: Abertillery
ID: 1103

przez Lord Loczek » Pt, 22 maja 2015, 03:37:58

A ja uważam iż ceny są wysokie i takie jakie powinny.
Te lokacje dają rzecze mechaniczne jak i fabularne. Wiec nie marnujesz złota.

I tak, przy aktualnym rynku ceny spadły. Np. Cytadela z 1 mld na 670 mln.
I tak jak T. pisał nie ma wiele osób mających 100 mln i koło 50 Mln.
I dobrze, to oznacza że nie bedzie 1 osobowych zamków.

Jedyne, co uważam za przesadzone to ceny NPC. Naprawde? 7mln za lokaja?
gdzie 10 ha kosztuje koło 1 mln. Tak samo zagroda z hodowaniem i treningiem koni. ^^

no chyba że to Lokaj pokroju Alfreda z Batmana, który wszystko u mie i wszystko wie.
No to inna sprawa ;D

A na koniec dodam iż nadal jest czas na zbieramie złota.
Złota na KF jest 89 mld. A z każdą kwotą zakupu bedzie wszystko tanieć.
Avatar użytkownika
Lord Loczek
Giermek
Giermek
 
Posty: 367
Dołączył(a): Wt, 1 sty 2013, 19:25:57
ID: 3003

przez Ksyw'dzill » Pt, 22 maja 2015, 04:32:43

Poprawka - ~75% złota mieści się w rękach graczy, którzy mają od 10 do 100 milionów, to 15% graczy. Warto przy tym mieć na uwadze, że 60% postaci ma poniżej miliona. Dziennie przy maksymalnym spinaniu się można ogarnąć 291830 złota za walki (zanim weszły potworki silniejsze od Koralniona było to 208450). Ja takiego Koraliona na luzie biłem od okolic 40 poziomu, rekordowo udało mi się niegdyś na 20 ( download/file.php?id=2090 ). Wbicie miliona to 4-5 dni uważnej roboty, góra tydzień przy braku farta. Na najpotężniejszą fortyfikację dostępną dla graczy grupa 15 graczy (sporo jest org w okolicach tego pułapu) zbierałaby około pół roku. Obecnie sześciu najbogatszych gdyby się zgrupowali, to byliby w stanie kupić tą cytadelę z miejsca. Ceny będą poprawiane, ale gadanie, że są poza zasięgiem, jest zwyczajnie bzdurą. Najwyżej proporcje są skopane, bo tych 7mln za lokaja to absurd, gdy za milion można kupić statek ^^
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Nydard » Pt, 22 maja 2015, 06:37:15

A ja mam pytanko. Skoro ceny są prześliczne z ilości złota, jakie posiadają gracze, to jeśli jakaś grupa graczy (mniejsza o szczegóły) będzie zbierać na tą cytadela, to jej cena z czasem będzie rosła? Zakładając, że wszyscy gracze będą na coś zbierać i suma złota, jaką posiadają siłą rzeczy będzie rosła. To odrobinę demotywujące, gdy przez cały czas ciuła się na coś kasę, a cel stale się oddala.
Avatar użytkownika
Nydard
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 149
Dołączył(a): So, 3 lis 2012, 21:55:30
ID: 5101

przez Lord Loczek » Pt, 22 maja 2015, 06:45:14

Nyd tak, racja. Ale jedni bedą zbierali a inni kupowali. To nie bedzie tak że nagle albo wszyscy kupią, albo bedą zbierać.

Dla przykładu można cierpliwie poczekać aż ubedzie tych 300-500 mln aż Venatori wykupią swój/swoją Zamek/Twierdze.
i już to jest masa złota którą odejmuje sie od puli.
Imitacja rynku itd. Ceny nigdy nie bedą stałe.
Avatar użytkownika
Lord Loczek
Giermek
Giermek
 
Posty: 367
Dołączył(a): Wt, 1 sty 2013, 19:25:57
ID: 3003

przez Thoran Rion » Pt, 22 maja 2015, 08:30:29

Nydard napisał(a):A ja mam pytanko. Skoro ceny są prześliczne z ilości złota, jakie posiadają gracze, to jeśli jakaś grupa graczy (mniejsza o szczegóły) będzie zbierać na tą cytadela, to jej cena z czasem będzie rosła? Zakładając, że wszyscy gracze będą na coś zbierać i suma złota, jaką posiadają siłą rzeczy będzie rosła. To odrobinę demotywujące, gdy przez cały czas ciuła się na coś kasę, a cel stale się oddala.



Gdyby ktoś kupił cytadelę to cena wszystkich pozostałych elementów spadłaby o jakiś tam mały ułamek. Choć istotny z punktu widzenia gracza.

@Kolega anonim: nasza gra jest grą która łączy mechanikę i odgrywanie postaci, nie robimy jej dla osób, które chcą tylko popisać fabularnie bo to można robić na dowolnym PBF. Druga sprawa, że zamki są dla grup graczy a nie jednostek (mimo iż są jednostki które na nie stać) a grupa powinna sobie bez problemu dać radę ze zbieraniem złota, jest to jakiś cel dla niej nawet jeśli tylko gra fabularnie to wyklikanie energii codziennie to jakieś 10 minut. Poza tym chyba nie wyobrażacie sobie sytuacji, że każdy ma zamek? xD
No i odwieczne, wręcz klasyczne już tłumaczenie, że "jak ktoś dobrze gra fabularnie to powinien mieć to i tamto". Nie! "Dobrze" i "źle" jest subiektywnym odczuciem. W KF w większości grają fabularnie ludzie, którzy "dobrze piszą", samo to, że piszą nie uprawnia ich jednak do niczego, za to uprawnia ich gra mechaniczna i zrealizowane pomysły w grze fabularnej. Bo są to mierzalne czynniki, które możemy ze sobą porównać. Dzięki czemu nasza gra jest grą dla większych grup graczy a nie tylko dla single/private players. No i właśnie o to chodzi nam przy tworzeniu KF, o zapewnienie dobrej, zbalansowanej rozgrywki dla wielu graczy, co z kolei jest zapewnione przez rozsądne połączenie odgrywania postaci i mechaniki. Każdy do naszej gry może się włączyć.

Ceny oddają w pewien sposób stan gospodarki KF, mamy w niej dużo złota, w chwili obecnej 8 905 945 337 znajduje się w ręku, skrytkach, wioskach AKTYWNYCH graczy. To oznacza, że są w grze osoby, które wiedzą jak zdobyć złoto i można się do nich uśmiechnąć żeby pomogły, jest też o kogo walczyć żeby takie osoby dołączyć do organizacji czy rodu :)
Moim zdaniem to świetne patenty by budować swoje relacje także fabularnie, toczyć rozmowy dyplomatyczne itd, grać w grę a nie tylko opisywać co robi się swoją postacią. Ta gra to nie tylko opisy, to też mechanika, która jest świetnym przyczynkiem do gry fabularnej jak za starych dobrych czasów GW.
Generalnie nikomu nie mówię by szukał innej gry (pewnie część osób będzie w szoku ^^) jak mu się u nas nie podoba bo KF ma charakter inkluzywny, gra jest w stanie zapewnić rozrywkę wszystkim typom graczy czy fabularnym czy mech-fab, czy mech. Liczymy robiąc mechanikę, że przekonają się do niej także gracze fab (zainteresują się mechaniką) jak i mech (zainteresują się fabułą) ale nic na siłę.
Element rodów, majątków, organizacji i wszystkiego co prowadzi do gry grup graczy będzie na pewno powodowało problemy a zmniejszamy ich zasięg właśnie poprzez wprowadzenie elementów mechaniki, żeby nikt nie mógł powiedzieć "on dostał zamek a ja nie", bo tutaj każdy może go "dostać" wystarczy trochę wysiłku ;)

PS: jak był robiony cennik to zamek kosztował 490.000.000 a teraz kosztuje 311 708 086, także ceny lecą na łeb na szyję xD
PS2: teraz ceny są macane przez Imka więc pewnie jeszcze się zmienią, żeby się ze sobą zgrywały.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Sharahin » Pt, 22 maja 2015, 08:49:38

Cena lokaja była wysoka, bo dawała prestiż, a hektar pola go nie dawał. Jak to tworzyłam, to nie wiedziałam co to będzie ten prestiż i jaką wartość mają te punkty. Po prostu założyłam, że będzie to coś co uzupełnia wpływy fabularne lub je ułatwia.
Stąd wysoka cena.

Thoran w poście powyżej wyjaśnił bardzo szczegółowo skąd wysokie ceny, a ja dodam jeszcze taki obrazowy przykład. Dotąd było tak, że dwie, góra trzy osoby wymyślały sobie super bogaty ród. Dodawały do niego multi znajomków, które były góra 10-poziomowe (bo mało komu chce się rozwijać mechanicznie X multikont) i już opisywali sobie, ze mają całe księstwo, zamki, twierdze i plantacje winorośli.
Tak już nie będzie. Nie wystarczy pomysł i popularność. Jeszcze trzeba będzie poprzeć te wielkie włości mechanicznym bogactwem.

Moim zdaniem to sprawiedliwy system, w którym nikt nie może być księżną, bo tak sobie wymyślił i w profilu napisał, a grono znajomych mu to "uznaje" i sobie grają władców ziem.
Teraz wszystko trzeba będzie wykupić i ugrać i super.

Albo grać prywatnie, choćby i króla. :)
Avatar użytkownika
Sharahin
Giermek
Giermek
 
Posty: 297
Dołączył(a): Wt, 7 sty 2014, 21:42:49
ID: 42

przez Lord Loczek » Pt, 22 maja 2015, 10:37:17

Sharahin, ja rozumiem. Ale z cenami za NPC to jest przesadzone. Skoro cała Zagroda koni w których jest do 50 i daje prestiż i przychody, spadła poniżej 1 Mln. A zwykły lokaj jest za 7 mln.

Rezydencja rodu jest po ledwo 13 mln w tej chwili, a lokaj 7?
A jedno i drugie daje prestiż. ^^

Chodzi o porównanie cen NPC do lokacji.
Avatar użytkownika
Lord Loczek
Giermek
Giermek
 
Posty: 367
Dołączył(a): Wt, 1 sty 2013, 19:25:57
ID: 3003

przez Lord Patelnia » Pt, 22 maja 2015, 11:03:50

Jian-Lin Shou napisał(a):Sharahin, ja rozumiem. Ale z cenami za NPC to jest przesadzone. Skoro cała Zagroda koni w których jest do 50 i daje prestiż i przychody, spadła poniżej 1 Mln. A zwykły lokaj jest za 7 mln.

Rezydencja rodu jest po ledwo 13 mln w tej chwili, a lokaj 7?
A jedno i drugie daje prestiż. ^^

Chodzi o porównanie cen NPC do lokacji.

Suma sumarum NPC powinni być tańsi choćby z tego względu, że łatwo można ich stracić, a jak postawimy taki zamek to trzeba by się postarać, żeby go do końca rozdziubać. :P
Pomijając fakt, że siła robocza jest tania i powszechna. Tanich rębajłów czy służących można znaleźć wszędzie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Lord Patelnia
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 174
Dołączył(a): Pn, 16 cze 2014, 15:37:35
ID: 35

przez Ethan » Pt, 22 maja 2015, 11:22:37

Za lokaja, nie powinno być ceny jednorazowej, tylko pobierana co tydzień pensja. Tak dla wszystkich npc. Po czasie, powinni oni levelować (szczególnie żołnierze) i pobierać większe pensje. Powinna być też szansa, że zdechną, podczas potyczki, lub po prostu ze starości, lub bardzo niskiej szansy na zejście przez chorobę, czy zdarzenie losowe. Powinno się ich móc leczyć (handel miksturami+). Żołnierzom zaś, można by bylo kupować ekwipunek.
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Thoran Rion » Pt, 22 maja 2015, 11:37:36

Ethan napisał(a):Za lokaja, nie powinno być ceny jednorazowej, tylko pobierana co tydzień pensja. Tak dla wszystkich npc. Po czasie, powinni oni levelować (szczególnie żołnierze) i pobierać większe pensje. Powinna być też szansa, że zdechną, podczas potyczki, lub po prostu ze starości, lub bardzo niskiej szansy na zejście przez chorobę, czy zdarzenie losowe. Powinno się ich móc leczyć (handel miksturami+). Żołnierzom zaś, można by bylo kupować ekwipunek.


Za dużo pierdzielenia się z tym by było a korzyść żadna. To nie simsy xD
Choć na pewno jednostki będą ginąć podczas potyczek a koszt utrzymania zamku jakiś tam będzie.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Sharahin » Pt, 22 maja 2015, 12:02:26

Wiadomo, że te 7mln to przesada w porównaniu z zagrodą. Nie ma się o co tutaj spierać, skoro ceny będą odpowiednio poprawiane i jestem pewna, że wtedy proporcje będą logiczne.

Nie wiem skąd ta dysproporcja powstała, ale chyba stąd, że lokaj to wyposażenie majątku "dedykowanego" rodom, gdzie ceny są wyższe. Natomiast warsztaty pracy miały być tańsze, żeby były osiągalne dla pojedynczego gracza.

Moim zdaniem jednak jednego gracza w jego prywatnym domu na lokaja nie powinno być stać. Chyba, że jest wybitnie kasiasty.
Natomiast stadnina to warsztat pracy. Owszem kosztowny, ale nie luksusowy.

Zauważcie, ze to nie są ceny fabularne, tylko ceny dla graczy. One nie mają odpowiadać faktycznej wartości. To znaczy nie muszą.
Avatar użytkownika
Sharahin
Giermek
Giermek
 
Posty: 297
Dołączył(a): Wt, 7 sty 2014, 21:42:49
ID: 42

przez Lithien » Pt, 22 maja 2015, 14:19:38

To bezsensowne, jak kopalnia 7-krotnie tańsza od twierdzy ^^
NPC jest towarem... no mało cennym w porównaniu z pracowaniami, gdzie masz masę sprzętu specjalistycznego, czy cytadelami, stajniami itp.
Wystarczy, ze umie pisać i czytać, albo w ostateczności wysławiać się we Wspólnym i podawać herbatę. Oczywiście nie umniejszam wartości lokaja, kucharza, najemnika, po prostu bezsensowne jest dawanie tak szalenie wysokiej ceny, która jest nieporównywalna z realną wartością zakupionego NPC w stosunku do reszty rzeczy możliwych do kupienia (budynków, pracowni) ^^
*zwija gazetę w tubę i krzyczy na całe forum*
KOCHAM CAINDEL I NIE WSTYDZĘ SIĘ TEGO!

Krótko o Triszałkowej i Lithienowej aktywności na forum:
http://i.imgur.com/ThOlUNB.gif
Avatar użytkownika
Lithien
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 409
Dołączył(a): So, 16 lis 2013, 03:15:26
ID: 55

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wykonane

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości