Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

[Lokacja] Warownia Białej Przełęczy

Moderator: Skrybowie

przez Epilog » Pt, 16 sie 2013, 15:30:21

Lokacja z projektu państwa Amarth. - Do poprawy zgodnie ze schematem lokacji.

Warownia leżąca na głównym trakcie prowadzącym z północy do stolicy Amarth. Każdy kto nie chce nadłożyć wielu mil drogi musi przejść przez bramę Białej Przełęczy. Grube granitowe mury fortecy wsparte są o stoki gór, między którymi ją ulokowano. Góry jednak to nie tylko uzupełnienie murów, ale też najwyższe baszty Warowni. Od południowej strony przez wiele lat wykuwano w skale schody i platformy. Na niższych dziś stacjonować mogą łucznicy i kusznicy, podczas gdy te osadzone wyżej są stanowiskami skorpionów, balist oraz stosowanych tylko tutaj Kosiarzy. Pierwotnie powstała jako zabezpieczenie przed agresją z północy dziś służy głównie jako baza wypadowa dla rekrutów trenujących na wschód stąd. Dzięki temu zaś że warownia stoi na jednym z najważniejszych szlaków handlowych zaraz za murami po południowej stronie wyrósł spory targ gdzie można nabyć towary z całego Królestwa jak i liczne egzotyczne dobra.
"Step 1 - I want you to bleed for me
Step 2 - I want you to kill for the thrill of it
Step 3 - I want you to love the taste of murder
Step 4 - I want you to die"


Obrazek
Avatar użytkownika
Epilog
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 545
Dołączył(a): Pn, 16 kwi 2012, 08:14:02
ID: 813

przez Ehrel » Pt, 18 paź 2013, 19:55:18

Biorę
Avatar użytkownika
Ehrel
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1721
Dołączył(a): Pn, 28 sty 2013, 15:00:42
ID: 39

przez Ehrel » N, 20 paź 2013, 12:26:32

Warownia Białej Przełęczy


1. Położenie lokacji: Amarth

Obrazek

2. Opis lokacji:

Warownia, leży na głównym trakcie, prowadzącym z północy do stolicy Amarth. Każdy, kto nie chce nadłożyć wielu mil drogi, musi przejść przez bramę Białej Przełęczy. Wysokie i solidne, kamienne mury fortecy wsparte są o górskie stoki, między którymi się znajduje. Jednakże te wielkie masywy skalne, to nie tylko uzupełnienie murów, ale też najwyższe baszty warowni, umożliwiające doskonałą obserwację nawet daleko wysuniętych punktów. Stanowi to niejako system wczesnego ostrzegania przed zbliżającym się nieprzyjacielem. Dzięki wieloletniej pracy budowniczych, którzy wykuwali w skale schody i platformy, możliwe było odpowiednie rozmieszczenie wojsk. Na niższych obszarach, do tego przeznaczonych, stacjonować mogą łucznicy i kusznicy, podczas gdy na platformach osadzonych wyżej, są stanowiska skorpionów, balist oraz stosowanych tylko tutaj kosiarzy. Dzięki temu, że warownia stoi na jednym z najważniejszych szlaków handlowych, zaraz za jej murami, po południowej stronie, powstał spory targ, gdzie można nabyć towary z całego królestwa.

3. Historia lokacji:

Powstanie warowni datuje się na rok 4277, kiedy to wojna pomiędzy Irimgardem a Amarth dobiegła końca. Mocno osłabione państwo w obawie przed kolejnymi atakami, postanowiło wzmocnić obszar stolicy i wybudować warownię, zdolną do wczesnego wykrycia zbliżającego się niebezpieczeństwa. Położenie warowni było kluczowe, ponieważ stała się militarnym przedsionkiem, chroniąc Asylium zarówno przed potencjalnym atakiem z północy, jak i ze wschodu. Przez kolejne lata twierdza stała niewzruszona, niezależnie od toczących się w stolicy walk o przejęcie tronu. Dzisiaj twierdza ta służy głównie jako baza wypadowa dla rekrutów trenujących na wschód stąd. Od roku 4303 wykorzystanie twierdzy określane jest bezpośrednio przez Radę.

4. Lista mieszkańców/NPC, którzy ją zamieszkują:

-Dowódca wyznaczony przez Radę
-Zastępca
-Kucharz
-Kowal/Płatnerz
-Stajenny
-Kwatermistrz
-Służba
-Grupa 50 wyszkolonych żołnierzy, zajmująca się patrolowaniem i dbaniem o twierdzę

Dopasowanie do schematu: Ehrel [5827]
Ostatnio edytowano Pn, 21 paź 2013, 07:57:28 przez Ehrel, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Ehrel
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1721
Dołączył(a): Pn, 28 sty 2013, 15:00:42
ID: 39

przez Sobenna » N, 20 paź 2013, 14:54:05

Warownia leżąca na głównym trakcie prowadzącym z północy do stolicy Amarth.
Przecinki po: "warownia", "trakcie".
Każdy kto nie chce nadłożyć wielu mil drogi musi przejść przez bramę Białej Przełęczy
Przecinki po: "każdy", "drogi".
Wysokie i solidne kamienne mury fortecy wsparte są o górskie stoki, między którymi się znajduje.
Przecinek po "solidne".
Jednakże te wielkie masywy skalne to nie tylko uzupełnienie murów, ale też najwyższe baszty warowni umożliwiające doskonałą obserwację nawet daleko wysuniętych punktów.
Przecinki po: "skalne", "warowni".
Na niższych obszarach do tego przeznaczonych stacjonować mogą łucznicy i kusznicy, podczas gdy na platformach osadzonych wyżej są stanowiska skorpionów, balist oraz stosowanych tylko tutaj kosiarzy.
Przecinki po: "obszarach", "przeznaczonych", "wyżej".
Dzięki temu, że warownia stoi na jednym z najważniejszych szlaków handlowych zaraz za jej murami po południowej stronie powstał spory targ, gdzie można nabyć towary z całego królestwa jak i liczne dobra.
Przecinki po: "handlowych", "murami", "stronie". Po "królestwa" postaiłabym kropkę i wywaliła końcówkę.
Powstanie warowni datuje się na rok 4277 kiedy to wojna
Przecinek po "4277".
Mocno osłabione państwo w obawie przed kolejnymi atakami postanowiło wzmocnić obszar stolicy i wybudować warownię zdolną do wczesnego wykrycia zbliżającego się niebezpieczeństwa.
Przecinki po: "atakami", "warownię".
Położenie warowni było kluczowe, ponieważ stała się militarnym przedsionkiem chroniąc Asylium zarówno przed potencjalnym atakiem z północy, jak i ze wschodu, nieznanych ziem.
Przecinek po "przedsionkiem". Nieznane ziemie bym wywaliła. Może w tej chwili są nieznane, a za "pół roku" przyjdzie ktoś, kto będzie tam chciał państwo rozpisać i już nie będą nieznane.
ObrazekObrazek
Słownik języka polskiego oraz Słownik ortograficzny najlepszymi przyjaciółmi gracza TGF.
Avatar użytkownika
Sobenna
Giermek
Giermek
 
Posty: 355
Dołączył(a): Pt, 21 sie 2009, 09:52:09
ID: 9494

przez Ehrel » N, 20 paź 2013, 15:07:41

Poprawione
Avatar użytkownika
Ehrel
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1721
Dołączył(a): Pn, 28 sty 2013, 15:00:42
ID: 39

przez Epilog » N, 20 paź 2013, 19:29:32

Warownia, leżąca na głównym trakcie, prowadzącym z północy do stolicy Amarth.


Lepiej by brzmiało: "Warownia leży na głównym trakcie..."

Warownia aktualnie służy do treningów rekrutów w związku z tym stałych mieszkańców brak.


Z tego powodu powinni być jacyś stali rezydenci (stała załoga), którzy trenują tych rekrutów, ktoś Warownią dowodzący oraz obsługa tego miejsca. Trzeba pamiętać, że mimo wszystko jest to obiekt wojskowy i nawet jeśli aktualnie służy głównie treningowi, to nie znaczy, że w obliczu zagrożenia, trzeba będzie ściągać całą załogę przez pół kraju.
Ponadto twierdza jest na trakcie, w górach, a to oznacza, że pełni funkcję podobną do warowni na Trakcie Przymierza. Obrona przed bestiami, bandytami, możliwość noclegu i uzupełnienia zapasów przez podróżnych.
"Step 1 - I want you to bleed for me
Step 2 - I want you to kill for the thrill of it
Step 3 - I want you to love the taste of murder
Step 4 - I want you to die"


Obrazek
Avatar użytkownika
Epilog
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 545
Dołączył(a): Pn, 16 kwi 2012, 08:14:02
ID: 813

przez Ehrel » N, 20 paź 2013, 21:28:26

Poprawione
Avatar użytkownika
Ehrel
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1721
Dołączył(a): Pn, 28 sty 2013, 15:00:42
ID: 39

przez Epilog » N, 20 paź 2013, 23:26:59

I może jakaś zmieniająca się co określony czas grupa wojaków... minimalna, acz stała.
Inaczej zostaje dowodzenie służbą i świeżakami, od których ci pierwsi byliby bardziej wyćwiczeni w wojaczce. ;)
"Step 1 - I want you to bleed for me
Step 2 - I want you to kill for the thrill of it
Step 3 - I want you to love the taste of murder
Step 4 - I want you to die"


Obrazek
Avatar użytkownika
Epilog
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 545
Dołączył(a): Pn, 16 kwi 2012, 08:14:02
ID: 813

przez Ehrel » Pn, 21 paź 2013, 07:58:00

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Chodziło o coś takiego?
Avatar użytkownika
Ehrel
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1721
Dołączył(a): Pn, 28 sty 2013, 15:00:42
ID: 39

przez Sobenna » Pn, 21 paź 2013, 19:21:30

Obrazek
ObrazekObrazek
Słownik języka polskiego oraz Słownik ortograficzny najlepszymi przyjaciółmi gracza TGF.
Avatar użytkownika
Sobenna
Giermek
Giermek
 
Posty: 355
Dołączył(a): Pt, 21 sie 2009, 09:52:09
ID: 9494

przez Epilog » Cz, 24 paź 2013, 17:05:15

Nie mam już żadnych zastrzeżeń. :)

Obrazek
"Step 1 - I want you to bleed for me
Step 2 - I want you to kill for the thrill of it
Step 3 - I want you to love the taste of murder
Step 4 - I want you to die"


Obrazek
Avatar użytkownika
Epilog
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 545
Dołączył(a): Pn, 16 kwi 2012, 08:14:02
ID: 813

przez Ebbervar » Cz, 24 paź 2013, 17:38:41

Obrazek
Dziękujemy za dopasowanie do schematu.
Zamek.
XI Przykazanie - "Szanuj swego MG. Zawsze możesz mieć gorszego..."

"Napchany jestem sesjami, jak krowi pęcherz..." by Gotrek, czyli humor khazadzki

"Oświadczam, iż, podczas pisania posta, kierowały mną wyłącznie czyste i niezmącone złością pobudki, takie jak: żywe zainteresowanie i ciekawość. Moja wypowiedź nie jest zaczepna. Wielka Rzepa mi świadkiem :D" by Ma`Arei

Obrazek
Ebbervar [2505]
Avatar użytkownika
Ebbervar
Administrator
Administrator
 
Posty: 3959
Dołączył(a): So, 2 cze 2012, 15:25:56
Lokalizacja: Łodź
ID: 2505


Powrót do Amarth

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości