[Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

User avatar
Natrea
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 415
Joined: Sun, 20 Jul 2014, 17:55:00
ID: 10220
Location: Przy czajniku

[Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Natrea » Tue, 2 Jun 2015, 21:10:27

1. Położenie lokacji
Twierdza Urrthorror => Gród Urrthorror => Port Mew

2. Opis lokacji
Jest to dwupiętrowy kamienny budynek, sprawiający z zewnątrz ponure wrażenie. Konstrukcja opiera się na planie kwadratu o boku równym 30m. Nad wejściem płoną dwie pochodnie, między nimi zaś wisi jaszczurza czaszka. Potężne zęby i masywna szczęka sugerują, iż należała kiedyś do Daggona. To pamiątka z łowów, będąca własnością szefa ochrony zamtuza.
„Pal Gorroga” zlokalizowany jest na początku wschodniego cypla Portu Mew. Z usług oferowanych w tym miejscu korzystać mogą przede wszystkim Orkowie i Jaszczury. Inne rasy również, aczkolwiek Ludzie czy Elfy potrzebują pozwolenia właścicielki. Co wieczór, po zachodzie Solimusa, udostępniane są salki na piętrach i organizowane występy łuskowatych. W ciągu dnia można napić się alkoholu, odwiedzić łaźnię oraz podziemny ring. Zamtuz oferuje też noclegi.


PARTER

Image

Gdy klient zostaje wpuszczony masywnymi, dwuskrzydłowymi drzwiami przez dwójkę daggońskich ochroniarzy, jego oczom ukazuje się wielka sala bez okien. Rozświetlona jest czternastoma pochodniami. Umieszczone zostały w specjalnych metalowych uchwytach. Dwie dodatkowe znajdują się nad środkowym wejściem na scenę. Od zaplecza oddziela ją krwistoczerwona zasłona z cienkiego materiału. Boczne wejścia po lewej i prawej stronie sceny posiadają zasłony z tej samej tkaniny. Ich kolor to ciemny fiolet.
W sali znajduje się dziesięć ław z grubego drewna, przy każdej pięć niskich stołków. Ławy te, jeżeli organizowany jest większy występ, oblewa się krwią Szczurodyla. Pod ścianami sali stoi osiem specjalnych, kamiennych zbiorników, wypełnionych alkoholem. Kamień potrzebny do ich wykucia sprowadzono z Reptilii. Alkohol również importowany jest stamtąd.
Zaplecze to pomieszczenie dużo mniejsze od głównej sali. Chłodna kamienna podłoga jest gdzieniegdzie zachlapana krwią – pracownice nie dbają zbyt przesadnie o czystość tej części parteru. W rogach pomieszczenia płoną na zielono cztery pochodnie. Specyficzny efekt powstał dzięki eksperymentom alchemicznym zamtuzowego medyka. Po lewej stronie zaplecza obserwator widzi zejście do podziemi, po prawej zaś korytarz wiodący na pierwsze piętro. Pod ścianami stoją skrzynie, które zawierają albo stroje dla prostytutek, albo świeżo sprowadzony alkohol. Te drugie zwykle nie posiadają kolorowego wieka. Obok nich rozstawione jest osiem czerwonych poduszek. Jeśli prostytutka skończyła występ, może odpocząć na jednej z nich. Materiały do ziołowych skrętów, narkotyki oraz fajki wodne schowane są wewnątrz trzech komód, zlokalizowanych blisko wejścia na pierwsze piętro zamtuza.


PODZIEMIA

Image

Wilgoć i chłód uderzają w każdego, kto zdecyduje się odwiedzić dolny poziom „Pala Gorroga”. Kręte schody prowadzą wzdłuż korytarza szerokiego na półtora metra. Płomienie pochodni mają swą właściwą, złocistą barwę.
Podziemny ring, z którego można przejść do łaźni, zwany jest przez właścicielkę zamtuza „Ringiem Miłości”. Za dnia udostępniany jako sala treningowa dla chętnych, późnymi wieczorami pełni zgoła odmienną rolę, znaną tylko personelowi oraz nielicznym klientom. Oczywiście, tam również bardziej narowiści bywalcy domu uciech mogą rozwiązywać spory. Drewniane trybuny zajmują środek pomieszczenia. Pośrodku, między nimi, stoją zwykle cztery dzbany zawierające słabszy jakościowo alkohol, zdobyty w obrębie Urrthorror. Najczęściej jest to Rum Szubrawców.
W lewym i prawym górnym rogu głównej sali podziemi są wejścia do przestrzennej łaźni. Głębokość dwóch basenów, przeznaczonych zarówno dla pań, jak i panów, wynosi około półtora metra. Oświetlenie łaźni to sześć pochodni. W kątach ustawione są donice z paprociami. Klient może tutaj odpocząć po ciężkim dniu albo sam, albo z wybraną samiczką. Personel także korzysta z łaźni.


PIĘTRO I i PIĘTRO II

Image

Podobnie, jak wejście do zamtuza, komnaty pierwszego i drugiego piętra chronią kamienne drzwi. Dodatkowo barwi się je minią. Posiadają wykute w prawych górnych rogach cyfry, a pośrodku, jako dekoracje, zawieszone szczurze czaszki. Otwierają się do wewnątrz, zamykane są na zasuwę.
Wnętrze każdej komnaty zaskakuje czystością oraz podobnym wystrojem. Nie ma łóżka, zaś obok okna umiejscowione jest miękkie palmowe posłanie o szerokości 2,5m i długości 2m. W środku salki stoi niska drewniana ława. Pod nią spoczywa nieduży dywanik z włókna palmowego, o stonowanej kolorystyce. Ołtarzyk poświęcony Gorrogowi znajduje się w praktycznie każdym pomieszczeniu. To samo dotyczy ciemnobrązowej skrzyni, gdzie trzymane są zabawki dla klientów.

Image

Drugie piętro dysponuje sześcioma salkami. Ostatni pokój po prawej, kiedy obserwator spogląda z wejścia, należy do właścicielki. Różni się on wystrojem wnętrza oraz akcesoriami. Zarówno przy ołtarzyku, jak i skrzyni stoją paprocie w donicach. Palmowe posłanie jest dużo większe. Nad nim powiewa błękitny baldachim. Łukowato sklepione okno jest zakratowane.
Na końcu korytarza znajduje się pracownia zamtuzowego medyka. Jako jedyna nie posiada ołtarza ku czci Gorroga. To wąskie pomieszczenie pełni również funkcję sypialni dla Naga. Niemal całą jego powierzchnię zajmuje prostokątna ława, często zabałaganiona. Przyrządy potrzebne do badań czy eksperymentów alchemicznych wężowaty trzyma pod nią. Przy szarych, kamiennych drzwiach stoi jedna z dwóch skrzyń, w których łuskowaty chowa składniki potrzebne do wytwarzania mikstur. W lewym kącie, obok niewielkiego stolika, jest kolejna. Prawy kąt pokoju mieści specyficzny mebel. Jest to gruby i zwężający się ku sufitowi drąg, wokół którego Nag owija swe ciało. Tuż przy nim leży poducha, gdzie układa górną połowę ciała, jeśli chce się przespać.


3. Historia lokacji
Idea stworzenia miejsca, które gościłoby nie tylko gady, ale również ssaki, narodziła się w roku 4340, w jaszczurzym dystrykcie Portu Tysiąca Myśli, pięć lat przed zakończeniem wojny z Nacją. Jaszczurzyca imieniem Vratra zaaranżowała i po części też przebudowała swój własny dom na przybytek uciech. Biorąc pod uwagę, iż Nacjanie przenieśli swą armię na ssacze lądy, interesy mogły się rozwijać. Miejsce gromadziło przede wszystkim gadzich gości spragnionych występów, ale niebawem i ciepłokrwiści zaczęli je odwiedzać. W 4345 roku Vratra wprowadziła do zasad funkcjonowania zamtuza pojęcie azylu, znacznie ograniczające wizyty tej drugiej grupy. Argument dla przedsięwzięcia stanowiło zachowanie Nacjan wobec rodowitych mieszkańców Reptilii. Ciepłokrwisty, który chciał zostać ugoszczony w „Palu Gorroga”, musiał okazać szacunek zarówno właścicielce, jak i personelowi. Inaczej zostawał wyproszony z lokalu albo – jeśli nie działały upomnienia – pobity przez ochroniarzy, ewentualnie zamordowany podczas występu.
Do roku 4365 zamtuz cieszył się i zainteresowaniem, i stałym dopływem złota. Personel stanowiły głównie latorośle gadów pochodzących ze słynnego reptiliońskiego klanu zwanego $yndykatem. Szefem ochrony został jeden z weteranów reptiliońskiej armii, uczestnik wojny przeciwko Nacji. Gady, jakie zatrudniła Vratra, pomagały także w końcowej przebudowie zamtuza. Niestety kataklizm, który nawiedził Reptilię, przerwał tę inicjatywę. Doprowadził również do zniszczenia budynku i śmierci części personelu. Vratra na rok zawiesiła działalność, by odpocząć, zebrać siły oraz łuskowatych, którzy szczęśliwie przetrwali. Dzięki złotu uzbieranemu w ciągu dwudziestu pięciu lat prowadzenia zamtuza mogła wykupić jeden z ocalałych budynków, zlokalizowanych w dokach miasta portowego. Aby nie trafić pod nadzór wojska, które tamże patrolowało, wybrała skraj dzielnicy.
Odbudowa i aranżacja wnętrza budowli znów należały do młodych gadów, obecnie dumnych reprezentantów nowego pokolenia $yndykatu. Biorąc pod uwagę, iż nie starczyło złota na opłacenie ich usług, Vratra zagwarantowała im pracę w roli ochroniarzy. Jaszczurze prostytutki zostały zebrane dzięki skarbniczce Mis`tih i czerwonołuskiej Tah`arze. Są to głównie samice, które straciły domy przez erupcję świętego wulkanu Reptilii.
11 Webala 4366 roku do „Pala Gorroga” przybył nagijski uzdrowiciel imieniem Zhong`Min. Ugoszczenie przedstawiciela wężowatych stanowiło przełom w szeregach pracowników zamtuza – Jaszczurów. Koboldzi bardowie, którzy do dzisiaj udzielają się na scenie sali głównej, zostali przygarnięci przez Vratrę 18 Webala, dzień po powrocie ze ssaczych lądów.
Mimo wszystko, nowe miejsce oraz zróżnicowany pod względem rasowym skład nie doprowadziły do odzyskania przez „Pal Gorroga” pozycji jednego z lepszych jakościowo zamtuzów w mieście portowym Reptilii. Sytuacja na wyspie była fatalna, kraj odbudowywał się powoli. Vratra na początku miesiąca Cresaim postanowiła więc odwiedzić państwa zamieszkiwane przez ssaki, celem znalezienia dobrej inspiracji. Pod wpływem pobytu w znanym domu uciech „Czerwone Alkowy” i nawiązaniu kontaktów z mieszkańcami innych państw niż Reptilia, zdecydowała się przenieść ideę swej małej międzyrasowej świątyni miłości do innego kraju. Wybrała Twierdzę Urrthorror, głównie ze względu na jej przeszłość i powiązania z Gadzią Wyspą. Powróciwszy do Reptilii, zebrała swój personel oraz oddała opuszczony budynek dla wojska w dokach.
Miejscem docelowym przeprowadzki zorganizowanej 13 Naqariona 2467 roku miał być Port Mew. Dzięki znajomości z Orkiem imieniem Rhagar, Vratra mogła przejąć jedną kamienicę. 12 Nathmela ukończono aranżację pomieszczeń dla klientów, sypialni Jaszczurzycy, pracowni medyka i sali głównej. Gadzi zamtuz, choć już nie w Reptilii, a w Twierdzy Urrthorror, powrócił.


4. Lista mieszkańców/NPC, którzy ją zamieszkują:

Postaci graczy
- Aru [488] - Wędrowiec, stały bywalec zamtuza, uważa siebie za "wsparcie duchowe" dla personelu;
- Vratra [1400] - Prostytutka, właścicielka "Pala Gorroga";
- Cril [11901] - Sługa, dba o czystość pomieszczeń w zamtuzie;
- Sorril Angren [12889] - Arbiter, często rozwiązuje spory, których zamtuzowa ochrona nie dała rady, a więc głównie między łuskowatymi z personelu.


Postaci niezależne (NPC)

a) ważniejsi NPC

- Szczerba

Image

Szef ochroniarzy. Czarnołuski Jaszczur, który niegdyś wiernie służył w szeregach reptiliońskiego wojska. Najstarszy z personelu, chłodny i wyjątkowo opanowany, jak na Daggona. Nieoficjalnie pełni funkcję zastępcy Vratry. Każdą samicę pracującą w „Palu Gorroga” wita klapsem, właścicielkę również. Pomimo swego wzrostu - zaledwie 2,4m - darzony jest ogromnym szacunkiem przez innych, nawet Vratra dostosowuje się do jego niektórych poleceń.

- Bliźniacy

Image

Najmłodsi ochroniarze. Nazywani odpowiednio Pierwszym i Drugim Daggoni o jasnozielonych łuskach, którzy nierzadko pełnią rolę samców na posyłki. Bywa, że pod pretekstem inspekcji okradają statki z drobnych przedmiotów, jakich w danej chwili brakuje zamtuzowi. Są niscy, mają około 2m wzrostu. Tłumaczy się to ich wiekiem.

- Mis`tih

Image

Błękitnołuska pół-Daggonka, pół-Shelaalei, która pracuje w „Palu Gorroga” od początku jego istnienia. Pełni funkcję skarbnika i odpowiada za układy taneczne prostytutek występujących na scenie. Traktuje Vratrę jak siostrę, w przeszłości uratowała jej życie. Geny Shelaalei, oprócz błękitnych łusek, dały Mis`tih wzrost równy 3,1m.

- Tah`ara

Image

Również pół-Daggonka, pół-Shelaalei. Czerwone łuski, długie uszy oraz otłuszczona klatka piersiowa są jej znakami rozpoznawczymi. Nazywana „Cukiereczkiem” ze względu na swoje wyjątkowo przyjazne usposobienie, przewodzi prostytutkom. Uwielbia piwo „Owoc Tropików” i to w dużych ilościach. Wzrostem jest równa Szczerbie, czyli mierzy 2,4m.

- Zhong`Min

Image

Młody nagijski medyk, jeden ze świeższych nabytków. Do jego obowiązków należy badanie prostytutek oraz przygotowywanie odpowiednich specyfików – albo medykamentów, albo afrodyzjaków. Łagodny i wyrozumiały, doskonale obyty ze ssaczymi zachowaniami, służy radą, gdy ktoś z personelu ma problem. Niecałe 2m wzrostu oraz mierzący 6m ogon, ciemnoszare łuski i biała przepaska biodrowa tworzą wizerunek Zhong`Mina.

b) pozostali (NPC)
- 5 ochroniarzy; Jaszczury ze szczepu Daggon
- 5 muzyków; Koboldy
- 6 prostytutek; Jaszczurzyce – 4 pół-Daggonki, pół-Shelaalei oraz 2 Daggonki


5. Lista stworzeń oraz roślin, jakie można tam napotkać:
Zwierzęta
- Szczur Fallathański;
- Szczurodyl (kanały łaźni).

Roślinność
- paproć (wewnątrz, jako dekoracja);
- Łachmanka Przydrożna (obrzeża budynku).


6. Proponowany koszt lokacji wg cennika:
1x Pracownia rzemieślnicza = 0,003501893831% * CLZ( 12  848 961  134) = 4 499  570
1x Budynek rozrywkowy = 0,009529780223% * CLZ( 12  848 961  134) = 12 244  778
13x Pokoje służby = 0,0563370892% * CLZ( 12  848 961  134) = 72 387  307
Łączna cena = 0,06936876326%CLZ = 89 131 654


7. Typ lokacji: prywatna
Właściciel: Vratra [1400]


8. Autor:
Natrea Le Calvez [10220]


---


Źródła
1) Plany zamtuza:
Obiekty – serebii.net
Tekstury – [CG Textures]
2) Grafiki do NPC:
Szczerba – ReptileCynrik
Bliźniacy - WhiteMantis
Mis`tih – Fossil
Tah`ara – Spookable
Zhong`Min - EveAra

Przeróbka własna.
Last edited by Natrea on Sat, 31 Oct 2015, 21:52:40, edited 22 times in total.
Nie każdy gnie kark, gdy ktoś go w ten kark puknie.

"Nie, wybacz, kochanie. Miłość nie jest dla wszystkich." ~ Eddie Gluskin (Outlast: Whistleblower)

Nessha
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 403
Joined: Sun, 14 Sep 2014, 22:15:28
ID: 4186
Location: Zamrażalnik

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Nessha » Wed, 10 Jun 2015, 00:10:27

ja sie ino zapytam, można tu zajrzeć ^^?
Image
Armia chomików ma większy potencjał niż smoki - Rozczulony przeciwnik nie będzie atakował a chomiki wgryzą im sie w gardła

User avatar
Lithien
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 409
Joined: Sat, 16 Nov 2013, 03:15:26
ID: 55

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Lithien » Wed, 10 Jun 2015, 00:21:13

Można, ale nie teraz jeszcze ^^
Pierw państwa do końca, miasta i lokacje z projektów, później dopiero lokacje graczy. Wiem, rozumiem, sama czekam długo ze swoją hodowlą, ale niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość.
*zwija gazetę w tubę i krzyczy na całe forum*
KOCHAM CAINDEL I NIE WSTYDZĘ SIĘ TEGO!

Krótko o Triszałkowej i Lithienowej aktywności na forum:
http://i.imgur.com/ThOlUNB.gif

User avatar
Natrea
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 415
Joined: Sun, 20 Jul 2014, 17:55:00
ID: 10220
Location: Przy czajniku

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Natrea » Wed, 10 Jun 2015, 00:27:23

Nitka, grają na forum w "Państwa i miasta" xD Chodź, dołączymy!
Nie każdy gnie kark, gdy ktoś go w ten kark puknie.

"Nie, wybacz, kochanie. Miłość nie jest dla wszystkich." ~ Eddie Gluskin (Outlast: Whistleblower)

User avatar
Mistic
Administrator
Administrator
Posts: 3906
Joined: Fri, 26 Jun 2009, 09:55:40
ID: 107

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Mistic » Wed, 10 Jun 2015, 00:46:50

Spam tu skończy się warnem lub zamkiem.
Oby post podemna byl skryby jak juz zaczna za te lokacje sie brac.
Image

User avatar
Sokół
Herold
Herold
Posts: 2180
Joined: Wed, 26 Mar 2014, 15:26:07
ID: 9776
Location: tak, proszę z podwójnym espresso

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Sokół » Wed, 24 Jun 2015, 17:06:35

Jest to dwupiętrowy kamienny budynek, sprawiający z zewnątrz ponure wrażenie. Konstrukcja budynku opiera się na planie kwadratu o boku równym 30m.
Pogrubienia: powtórzenia.
Image
Urzekły mnie te obrazki w podaniu. Wszystkie. Wyglądają przebosko... mam skojarzenia ze starymi gierkami :D
Rozświetlona jest ośmioma pochodniami, uwieszonymi w odpowiednich od siebie odległościach.
Mam wątpliwości - jeśli sala jest wielka, jak piszesz zdanie wcześniej, to te 8 pochodni to nie jest za mało? Dodaj może jakieś bonusowe, dyskretne oświetlenie, co?
Boczne wejścia po lewej i prawej stronie sceny posiadają takie same zasłony, lecz ciemnofioletowe.
Popraw, że zasłony są z tego samego materiału, a różnią się kolorem.
Pod ścianami sali stoi osiem specjalnych zbiorników wypełnionych alkoholem. Kamień potrzebny do ich wykucia sprowadzono z Reptilii.
Może napisz, jakie to zbiorniki są, z czego zrobione czy coś. Bo tak nie do końca wiadomo.
Zaplecze to pomieszczenie dużo węższe od głównej sali.
Jak już, to "mniejsze", a nie "węższe" - "węższy" może być korytarz choćby.
Przy szarych kamiennych drzwiach stoi jedna z dwóch skrzyń, w których łuskowaty chowa składniki potrzebne do wytwarzania mikstur.
Przecinek po "szarych"
Tuż przy tym drągu leży poducha, na której układa górną połowę ciała, jeśli chce się przespać.
Żeby uniknąć powtórzeń, popraw to na "Tuż przy nim..." - i tak wiadomo, że o drąg chodzi.
Inaczej zostawał wyproszony z lokalu albo – jeśli nie działały upomnienia – pobity przez ochroniarzy, ewentualnie zamordowany podczas występu.
Rozumiem, że to morderstwo to element przedstawienia, jeśli się delikwent nie podporządkował?
Pomimo swego wzrostu, zaledwie 2.4m, darzony jest ogromnym szacunkiem przez innych, nawet Vratra dostosowuje się do jego niektórych poleceń.
Pogrubienie: zamiast przecinków daj myślniki, to wtrącenie jest.

Chyba tyle mi się w oczy rzuciło - jak poprawisz, daj znać, przeglądnę to raz jeszcze.
Ale tak poza tym, to lokacja jest całkiem interesująca, muszę przyznać :)
Zło jest pojęciem względnym, kronikarzu. Nie można zawiesić na nim wywieszki. Nie można go dotknąć, posmakować czy ciąć go mieczem. Gdzie jest zło, zależy od tego, w którym miejscu stoisz, wskazując oskarżycielsko palcem.
"Moralność mam giętką, wszak kto chciałby być świętą, gdy wszystkie bębny piekieł na sabat wzywają?"
Triszał i Lith na forum: http://i.imgur.com/ThOlUNB.gif

Image
Zgredek kocha Caindel. I jest z tego dumny!

User avatar
Natrea
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 415
Joined: Sun, 20 Jul 2014, 17:55:00
ID: 10220
Location: Przy czajniku

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Natrea » Thu, 25 Jun 2015, 02:38:16

Poprawiłam! *Dop. chyba...*
Urzekły mnie te obrazki w podaniu. Wszystkie. Wyglądają przebosko... mam skojarzenia ze starymi gierkami :D
Taaaak! ^^ Na początku były to puste kwadraciki i prostokąciki w paintcie. Że pedantka jestem, pomyślałam o jakimś dokładniejszym przedstawieniu wnętrza zamtuza. Nie posiadałam żadnego edytora, nic z tych rzeczy, więc... wykorzystałam spritesy z pokemoniastych gier! :lol: Obiekty tworzyłam nakładając na siebie wycięte kawałki z tychże spritesów lub kolorując inaczej.
Rozumiem, że to morderstwo to element przedstawienia, jeśli się delikwent nie podporządkował?
Ano. Tu jest inspiracja jedną sceną z "Królowej Potępionych" oraz występami Nancy z pierwszej części "Sin City" 8-) Mam codziennik, w którym Vratra dokładnie taki popis dała.
Nie każdy gnie kark, gdy ktoś go w ten kark puknie.

"Nie, wybacz, kochanie. Miłość nie jest dla wszystkich." ~ Eddie Gluskin (Outlast: Whistleblower)

User avatar
Lithien
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 409
Joined: Sat, 16 Nov 2013, 03:15:26
ID: 55

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Lithien » Mon, 6 Jul 2015, 18:51:38

Gdy klient zostaje wpuszczony masywnymi dwuskrzydłowymi drzwiami przez dwójkę daggońskich ochroniarzy, jego oczom ukazuje się wielka sala bez okien.
"Gdy klient zostaje wpuszczony masywnymi, dwuskrzydłowymi drzwiami przez dwójkę daggońskich ochroniarzy, jego oczom ukazuje się wielka sala bez okien."
Jeśli prostytutka skończyła występ, może odpocząć na takiej właśnie poduszce.
"Jeśli prostytutka skończyła występ, może odpocząć na jednej z nich."
Nad nim to powiewa błękitny baldachim.
" Nad nim powiewa błękitny baldachim."
Przy szarych kamiennych drzwiach stoi jedna z dwóch skrzyń, w których łuskowaty chowa składniki potrzebne do wytwarzania mikstur.
"Przy szarych, kamiennych drzwiach stoi jedna z dwóch skrzyń, w których łuskowaty chowa składniki potrzebne do wytwarzania mikstur."
Niestety, kataklizm, który nawiedził Reptilię, przerwał tę inicjatywę.
" Niestety kataklizm, który nawiedził Reptilię, przerwał tę inicjatywę."
Doprowadził również do zniszczenia budynku i śmierci przynajmniej części personelu.
"Doprowadził również do zniszczenia budynku i śmierci części personelu."
Vratra na początku miesiąca Cresaim postanowiła więc odwiedzić państwa zamieszkiwane przez ssaki celem znalezienia dobrej inspiracji.
"Vratra na początku miesiąca Cresaim postanowiła więc odwiedzić państwa zamieszkiwane przez ssaki, celem znalezienia dobrej inspiracji."

Tyle ode mnie, bardzo ładny projekt, masz zielonego akcepta ode mnie ^^
*zwija gazetę w tubę i krzyczy na całe forum*
KOCHAM CAINDEL I NIE WSTYDZĘ SIĘ TEGO!

Krótko o Triszałkowej i Lithienowej aktywności na forum:
http://i.imgur.com/ThOlUNB.gif

User avatar
Natrea
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 415
Joined: Sun, 20 Jul 2014, 17:55:00
ID: 10220
Location: Przy czajniku

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Natrea » Mon, 6 Jul 2015, 20:41:40

Oops! I did it again. Znaczy, tfu, poprawiłam.
Nie każdy gnie kark, gdy ktoś go w ten kark puknie.

"Nie, wybacz, kochanie. Miłość nie jest dla wszystkich." ~ Eddie Gluskin (Outlast: Whistleblower)

User avatar
Lithien
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 409
Joined: Sat, 16 Nov 2013, 03:15:26
ID: 55

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Lithien » Wed, 16 Sep 2015, 20:29:59

Oki, to w takim wypadku, skoro wszystko ładnie poprawione, burdel dostaje ode mnie zielonego akcepta ^^
*zwija gazetę w tubę i krzyczy na całe forum*
KOCHAM CAINDEL I NIE WSTYDZĘ SIĘ TEGO!

Krótko o Triszałkowej i Lithienowej aktywności na forum:
http://i.imgur.com/ThOlUNB.gif

User avatar
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
Posts: 2120
Joined: Mon, 11 Jun 2012, 18:04:06
ID: 284
Location: Schowek na odkurzacz i widły

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Caindel » Fri, 23 Oct 2015, 21:58:01

Nat, dodaj pkt. 6 Schematu lokacji.

Lokacja AKCEPT
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.
Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.
Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał

User avatar
Natrea
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 415
Joined: Sun, 20 Jul 2014, 17:55:00
ID: 10220
Location: Przy czajniku

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Natrea » Fri, 23 Oct 2015, 22:41:36

Caiś, nie wiem, czy ja to dobrze rozumiem. *gapi się w cennik* Bo w sumie wychodzi mi 21 NPC zamieszkujących lokację, z czego 5 takich "ważniejszych" dla niej, budynek jest jeden i próbuję to jakoś ugryźć...
Nie każdy gnie kark, gdy ktoś go w ten kark puknie.

"Nie, wybacz, kochanie. Miłość nie jest dla wszystkich." ~ Eddie Gluskin (Outlast: Whistleblower)

User avatar
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
Posts: 2120
Joined: Mon, 11 Jun 2012, 18:04:06
ID: 284
Location: Schowek na odkurzacz i widły

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Caindel » Fri, 23 Oct 2015, 22:57:29

Weź " budynek rozrywkowy" i dokup " pokoje słuzby" w ilosci potrzebnej :)
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.
Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.
Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał

User avatar
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
Posts: 2120
Joined: Mon, 11 Jun 2012, 18:04:06
ID: 284
Location: Schowek na odkurzacz i widły

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Caindel » Sat, 31 Oct 2015, 16:08:35

Natka co z wyceną?
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.
Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.
Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał

User avatar
Natrea
Obieżyświat
Obieżyświat
Posts: 415
Joined: Sun, 20 Jul 2014, 17:55:00
ID: 10220
Location: Przy czajniku

Re: [Lokacja] Zamtuz "Na Palu Gorroga" (Gród Urrthorror)

Unread post by Natrea » Sat, 31 Oct 2015, 16:54:24

Dopisałam, ale nie wiem, czy dobrze. Mam jeszcze zaplecze, podziemny ring i łaźnię, a tu uwzględniłam sypialnie prostytutek oraz pracownię burdelowego medyka.
Nie każdy gnie kark, gdy ktoś go w ten kark puknie.

"Nie, wybacz, kochanie. Miłość nie jest dla wszystkich." ~ Eddie Gluskin (Outlast: Whistleblower)

Locked

Return to “Twierdza Urrthorror”