Problem moim zdaniem jest w tym, że nie ma złotego sposobu na rozwój. Wszyscy rozwijają się identycznie, dostając tyle samo expa, tyle samo pa. Ciężko tu o jakąkolwiek strategie w rozwoju tak żeby rozwijać się szybciej i dogonić czołówkę. Nie ma czegoś takiego po prostu jak "dobra gra" Problem powinny rozwiązać bonusy expa i innych za pokonywanie potworów na wyższym poziomie niż swój/robienie przedmiotów na tej samej zasadzie, przy podwyższeniu trudności o ileś % za każdy poziom więcej. Sprawy nie poprawiają minimalne różnice w statystykach ras/profesji, oraz maksymalne staty bardzo słabo rozróżniające rasy i profesje. Ciężko tu po prostu coś wykombinować żeby rozwijać się lepiej od innych.
Wiąże się to bezpośrednio z tematem.
moim zdaniem opcja o której piszesz nie rozwiązuje problemu. Nadal ci co zarejestrowali się później w danym rankingu czasowym, będą przed tymi co zarejestrowali się wcześniej.
Jest jednak coś innego co pozwoli rywalizować z innymi na każdym poziomie rozgrywki. Są to turnieje i grupy turniejowe ( zarówno turnieje rzemieślnicze, jak i turnieje walki )
z projektu walk zresztą:
Żeby każdy mógł rywalizować o pierwsze miejsca w rankingu, rankingów jest parę. Ludzie przypisani są do danych rankingów, wedle punktów jakie zdobyli. Z rankingów można spadać i awansować do wyższych rankingów. Mają one bowiem ograniczoną ilość miejsc.
Ranking Diamentowy – pierwszych 20 osób
Ranking Kryształowy – miejsca od 21 do 100
Ranking Złoty – miejsca od 101 do 300
Ranking Srebrny – miejsca od 301 do 600
Ranking Brązowy – miejsca od 601 do 1200
Ranking Miedziany – miejsca od 1201 do końca
Osoba która jest pierwsza np. w rankingu złotym, w karcie postaci nie pojawia jej się miejsce w rankingu 21, tylko pojawia się : 1 miejsce w rankingu zlotym.
ranking ogólny niech pozostanie jaki jest. Tam ludzie się ścigają nawet o 345 miejsce i nie sądzę żeby to im przeszkadzało. Każdy rozumie, że dopiero zaczął grę i nie ma szans rywalizować z osobami które grają tu już długo.
zamiast rankingów czasowych które kopiują osiągnięcia rankingu ogólnego. i dają złudne uczucie rywalizacji skoro w rankingu ogólnym widać jak to naprawdę wygląda, proponuje jednak wprowadzić rankingi grup, za rywalizację w cotygodniowych turniejach automatycznych, co miesiąc mistrzostwa kraju jakiegoś, co pół roku mistrzostwa świata. To daje prawdziwe uczucie rywalizacji, pozwala na bieżąco rywalizować z osobami o podobnym poziomie.