Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

System zadań

Forum gdzie zebrane są wszystkie informacje dotyczące rozwoju KF2.

przez Thoran Rion » N, 16 mar 2014, 11:21:56

System zadań się tworzy a tutaj chciałbym poprosić byście stworzyli z kilkaset opisików takich zadań wg schematu:

https://docs.google.com/document/d/1r_l ... sp=sharing

Jako, że u nas na początku gry będzie jeszcze tutorial to na początek mam dwa zadania dla was:
1. Stworzenie zadań do tutoriala w których przeprowadzi się gracza przez podstawowe opcje gry czyli, karta postaci, rynek, ekwipunek.
2. Stworzenie z 20 zadań dziennych, które będzie można codziennie powtarzać.

Jeśli to będzie gotowe będzie można już myśleć o kolejnych kwestiach związanych z zadaniami czyli wątek fabularny i zadania poboczne. Mechanizm nie jest zbyt skomplikowany ale prawdę mówiąc na bardziej skomplikowany nie mamy zasobów :) (kiedyś zrobiłem bardzo rozbudowany system zadań i niestety nikt nie był w stanie napisać długiego wątku fabularnego, dlatego tym razem zaczniemy od małych rzeczy).
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Dante Egan » N, 16 mar 2014, 17:29:13

https://docs.google.com/document/d/1T24 ... sp=sharing
Przykład zadania tutorialowego, jak wybrać drogę, którą miałaby podążyć postać. Jest to o tyle dobre, ponieważ prawie do końca stwierdza w jaki sposób gracz będzie expił - rzemiosłem, czy walką bronią białą, strzelecką, miotaną czy może jednak będzie magiem takim i siakim.
Oczywiście wiele rzeczy i tak będzie do ustalenia, w końcu to tylko przykład.
Avatar użytkownika
Dante Egan
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 73
Dołączył(a): N, 24 paź 2010, 11:37:25
ID: 10971

przez Uhled » N, 16 mar 2014, 20:16:09

Zrobiłem projekt takiego pierwszego zadania, w którym gracz wydałby swoje pierwsze punkty.
https://docs.google.com/document/d/14rc ... sp=sharing
Mógłbym potem jeszcze zrobić taką do Rzemiosła.
Avatar użytkownika
Uhled
Nieznajomy
Nieznajomy
 
Posty: 1
Dołączył(a): N, 16 mar 2014, 19:46:57
ID: 9813

przez Ise » N, 16 mar 2014, 20:36:22

Tytuł: Pierwsza walka
Opis: Czas byś stoczył swoją pierwszą walkę. W górnym pasku menu wejdź w rozdroża, Lasy pod Azeloth i pokonaj skarabeusza. Podczas walki po lewej znajduje się twoja postać. Pod nią znajdziesz opcje obronne i ucieczkę. Po prawej jest twój przeciwnik, a pod nim opcje ataku. Miecz to podstawowe ataki, w których potem musisz wybrać w którą część ciała chcesz zaatakować. Obok miecza znajdziesz A, są to ataki specjalne które możesz uzyskać po rozwinięci atutu.
Nagroda: złoto i doświadczenie (do ustalenia)

Tytuł: Zwierzyna
Grupa: Dzienne
Opis: Najbiedniejszych mieszkańców nie stać na jedzenie. Pomóż potrzebującym i zdobądź 5 sztuk mięsa z Mumbaka.
Nagroda: doświadczenie (do ustalenia)

Resztę pomysłów na zadania dam jutro :D
Avatar użytkownika
Ise
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 60
Dołączył(a): Wt, 21 maja 2013, 08:45:18
ID: 6598

przez Thoran Rion » N, 16 mar 2014, 20:48:22

Dante Egan napisał(a):https://docs.google.com/document/d/1T24Ds2NeraKardeCP5xcD5J7yxr_wj96eG6gON8y7c0/edit?usp=sharing
Przykład zadania tutorialowego, jak wybrać drogę, którą miałaby podążyć postać. Jest to o tyle dobre, ponieważ prawie do końca stwierdza w jaki sposób gracz będzie expił - rzemiosłem, czy walką bronią białą, strzelecką, miotaną czy może jednak będzie magiem takim i siakim.
Oczywiście wiele rzeczy i tak będzie do ustalenia, w końcu to tylko przykład.


Przykład jest ok. W docu, ktory podałem https://docs.google.com/document/d/1r_l ... 85Lyk/edit na dole jest taki prosty schemacik wg którego trza by to zrobić.
Liczbę doświadczenia można podać w % np. 10% do następnego poziomu to wtedy sobie już to przeliczę, jakoś specjalnego znaczenia to nie ma, ważne żeby się uzbierało 10 poziomów po tych zadaniach.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Dante Egan » N, 16 mar 2014, 21:48:03

Mój przykład to bardziej szkic, który można rozwijać odpowiednim opisem. Chociaż uważam że trzeba zrobić więcej zadań niż te 20 tutorialowych, bo potem wyjdzie że w trakcie zadań bd musiał wykonać powiedzmy jakieś przedmioty i potem jeszcze do tego wbiję lvl, a bd chciał bić potworki i dostanę bęcki bo mam za małą biegłoś.
Można zrobić pierwsze tutoriale takie nawigacyjne, a potem dać taki gdzie można określić swoją postać w sposób ogólny jaj wojownik, mag, rzemieślnik, mieszczanin i potem jak się dostanie odpowiednie punkty i biegłości, można wybrać profesję z listy które już są w grze, ale oczywiście wybierając wojownika, nie zostanę kupcem, czy górnikiem i tak samo np. mag nie będzie piratem albo prostytutką.
To oczywiście tylko taki troszkę rozbudowany koncept.
Avatar użytkownika
Dante Egan
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 73
Dołączył(a): N, 24 paź 2010, 11:37:25
ID: 10971

przez Boom » Pn, 17 mar 2014, 10:11:40

Tytuł: Niczym druga skóra
Opis: Będąc już w sklepie szukałeś, mierzyłeś i nic z tego. Za ciasne, za wąskie w pasie, a to drapie coś pod łopatką. Nie ma rady; trzeba samemu wykonać sobie ekwipunek! Stwórz ciężką zbroję, która będzie leżeć na Tobie, jak żadna inna.
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPC: Zbrójmistrz Gungir ( lokacja zbrojownia krasnoludzka) ALBO Tutorialowe
Cele zadania [2]: Stwórz ciężką zbroję.
Nagrody [3]: Biegłości: Płatnerstwo +5



Tytuł: Poszukiwanie oświecenia
Opis: Podobno Uniwersytet Cesarski jest najlepszą uczelnią w Azeloth. A Ty jeszcze tam nie byłeś! Znajdź to miejsce i rozpocznij szkolenie!
Grupa zadania [1]: Tutorialowe
Cele zadania [2]: Znaleźć się w danej lokacji ( Uniwersytet Cesarski)
Nagrody [3]: Punkty Cech ( 5 )



Tytuł: Szczurza robota
Opis: W mojej piwnicy zalęgły się szczury. Zrób z nimi porządek!
Grupa zadania [1]: Od NPC ( Euzebiusz)
Cele zadania [2]: Walka z potworami ( trzeba pokonać 5 szczurów)
Nagrody [3]: Odblokowuje profesję: „szczurołap” ( kiedyś taka była, nie wiem jak po zmianach) ALBO 1500 złota



Tytuł: Bestia z głębin
Opis: Kolejny statek handlowy został zniszczony przez bestię! Transport cytrusów z Reptilii nie dotrze do stolicy Cesarstwa, a dzieci na tą wieść zaczęły ubierać się na czarno! Czas coś z tym zrobić! Pokonaj Koraliona i przywróć radość wśród najmłodszych Fallathańczyków!
Grupa zadania [1]: Dzienne
Cele zadania [2]: Walka z potworem: Koralion
Nagrody [3]: Reputacja +1



Tytuł: Popołudniowy odpoczynek
Opis: Zmęczony trudami dnia postanowiłeś udać się na odpoczynek w jakieś zaciszne miejsce. Odpocząć od zgiełku miasta, zmagań z coraz to silniejszymi przeciwnikami, robieniem złomu w kuźni, którego i tak nikt nie kupi… A gdzie wypoczniesz lepiej niż na łące w Wielkim Lesie. Oparty o drzewo, kocyk, kanapki. Prawdziwy relaks.
Grupa zadania [1]: Dzienne
Cele zadania [2]: Znaleźć się w danej lokacji: Wielki Las ( w Romen-Dorze)
Nagrody [3]: 5 PA



Takie coś ode mnie. Ogólnie to zajęło mi to może z 15 minut, z czego najwięcej czasu zabrało łażenie po lokacjach, żeby zobaczyć gdzie jest jakiś NPC, czy dajmy na to Wielki Las. Jakby tego typu zadania pasowały to i mogę zrobić kilkanaście kolejnych.
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Thoran Rion » Pn, 17 mar 2014, 11:36:19

Tak, Boom super, właśnie o to chodzi w kwestii zadań pobocznych ;) Można też robić takie zadania że jedno zadanie odblokowuje inne dzięki czemu można zrobić cały łańcuch że tak powiem jednej przygody.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Dante Egan » Pn, 17 mar 2014, 12:01:37

Podrzucam jedno zadanie tutorialowe.

Tytuł: Zostań władcą
Opis: Zapewne nieraz chciałeś poczuć się jak władca jakiegoś miasta. Teraz masz ku temu okazję! Najprostszym sposobem jest wybudowanie pierwszej wioski. Dzięki temu będziesz otrzymywać złoto z podatków, a na dodatek będziesz cieszył się szacunkiem swoich podwładnych.
Instrukcja: Aby wybudować wioskę, najpierw musisz znaleźć się w odpowiednim miejscu.
Na pasku u góry, znajdź tą ikonkę -> Obrazek po czym w nią wejdź (bez skojarzeń proszę). Następnie w panelu znajdującym się po lewej stronie ekranu, wejdź w zakładkę "Wioski" po czym nadaj nazwę swojej pierwszej włości i kliknij "Stwórz".
Grupa zadań: tutorialowe.
Cele zadania: stwórz pierwszą wioskę.
Nagrody: Kamień, drewno, smoła, żelazo.

Teraz nie pamiętam jak dokładnie przebiegało tworzenie pierwszej wioski, ale wydaje mi się że aż tak daleko nie odbiegłem od tego. Nagroda jest dobra, bo pozwoli rozbudować chociaż część budynków (pozostają jeszcze ilości do dokładnego ustalenia).
PS. Pustka we łbie większa niż rów Mariański.
Dodatkowo może być to zadanie następujące jedno po drugim, w którym poprzednio dostajemy odpowiednie materiały lub złoto potrzebne do stworzenia wioski (jak wspomniałem nie pamiętam jak to dokładnie wygląda).
Avatar użytkownika
Dante Egan
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 73
Dołączył(a): N, 24 paź 2010, 11:37:25
ID: 10971

przez Boom » Pn, 17 mar 2014, 13:28:38

Ciąg zadań w Szpitalu Masziela:


Tytuł: Brakujące składniki - Bieluń
Opis: Przychodzą, wybierają, kupują, a składników na nowe mikstury ubywa. Przynieś mi parę liści bielunia, a pomyślimy o jakimś rabacie.
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Brat Lakes ( lokacja Szpital Masziela)
Cele zadania [2]: Zbierz xx surowców -> 1000 bieluń
Nagrody [3]: Odblokowanie kolejnych zadań ( Brakujące składniki - Ziele bagienne ), przedmiot -> Lekarstwo na Zatrucie Alchemiczne

Tytuł: Brakujące składniki - Ziele bagienne
Opis: W samą porę! Myślałem, że już nigdy nie wrócisz z tymi ziołami. Weź ten flakonik w nagrodę. Gdybyś miał kiedyś trochę czasu, to potrzebuje jeszcze paru składników do kolejnych mikstur. Na początek Ziele bagienne
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Brat Lakes ( lokacja Szpital Masziela)
Cele zadania [2]: Zbierz xx surowców -> 1000 Ziele bagienne
Nagrody [3]: Odblokowanie kolejnych zadań ( Brakujące składniki - Siężygron ), przedmiot -> Lekarstwo na Spuchliznę

Tytuł: Brakujące składniki - Siężygron
Opis: Idzie Ci coraz lepiej. Chyba zrezygnuje z moich stałych dostawców i zatrudnie Ciebie! Hehe. Żartowałem - nie zrezygnuje. Ale może w Akademii Medycznej przydadzą się Twoje umiejętności? Przynieś mi jeszcze siężygron, a pomyślimy nad odpowiednią rekomendacją.
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Brat Lakes ( lokacja Szpital Masziela)
Cele zadania [2]: Zbierz xx surowców -> 1000 Siężygron
Nagrody [3]: Przedmiot -> Lekarstwo na Biegunkę, odblokowanie lokacji w grze ( Akademia Medyczna), Punkty do kategorii Pozostałe Punkty -> 5 (za wykowanie ciągu 3 zadań)
____

Taki przykład ciągu zadań, który kończy się odblokowaniem Akademii Medycznej ( tam też jakieś zadania, ale nie ma tam NPC) które np: odblokowywały by profesję jakiegoś medyka czy coś. Ogólnie to bardzo prosty system tych zadań, a można naprawdę fajne rzeczy wykombinować :)

Tytuł: Zaczynając od zera
Opis: A to Ty jesteś tym pachołkiem, którego mi przysłali? Rób to co Ci karze, a dam Ci parę miedziaków. A jak nie to na galery! Tak... o czym to ja? Zresztą nieważne, skocz się do Ebiego po rum, bo coś mnie suszy.
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Pirat Hirkrat ( lokacja Cieśnina Piratów)
Cele zadania [2]: Znaleźć się w danej lokacji ( Karczma)
Nagrody [3]: Odblokowanie kolejnych zadań ( Delikatne podniebienie pirata), złoto 500

Tytuł: Delikatne podniebienie pirata
Opis: No w samą porę z tym rumem. Jeszcze przydałaby się do tego jakaś zagrycha. Nic tak nie działa na moje delikatne podniebienie jak ośmiorniczki. Raz, raz! Na jednej nodze!
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Pirat Hirkrat ( lokacja Cieśnina Piratów)
Cele zadania [2]: Zbierz 1 mięso z Gigantyczna Ośmiornica ( potwór w lokacji Wraki Statków lvl 79 )
Nagrody [3]: Odblokowanie kolejnych zadań ( Czyszczenie Sakiewek),

Tytuł: Czyszczenie sakiewek
Opis: Co się tak gapisz? Chcesz zapłaty za wcześniejsze zadania, to sam ją sobie załatw. Skrój paru tłustych kupców na nadbrzerzu i nie wracaj do mnie bez złota!
Grupa zadania [1]: Otrzymywne od NPCów -> Pirat Hirkrat ( lokacja Cieśnina Piratów)
Cele zadania [2]: Kradzież ( jak rozumiem innego gracza, ale nie mam pojęcia jak to ma wyglądać)
Nagrody [3]: Reputacja -1, odblokowanie kolejnych zadań ( Wśród swoich ), złoto 3500

Tytuł: Wśród swoich
Opis: Robisz co Ci karze; biegasz po alkohol i zagrychę, przynosisz mi mój haracz... Pokaż jeszcze, że potrafisz machać szpadą, a przyjmiemy Cię do Urthorror jak swojego!
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Pirat Hirkrat ( lokacja Cieśnina Piratów)
Cele zadania [2]: Walka z NPCami -> Pirat Hirkrat ( lokacja Cieśnina Piratów)
Nagrody [3]: Odblokowanie lokacji w grze ( Urthorror), Punkty do kategorii Pozostałe Punkty -> 5 ( za wykonanie ciągu 4 zadań)

____

I teraz pytania: jak wygląda sprawa dostępu do lokacji na początek? Jak to działa? Każda ma być odblokowywana przez zadania, czy będzie zależeć od poziomu gracza/czegoś innego? Czy wszystkie elementy będą wprowadzone od razu? Np: w jednym zadaniu jest surowiec z potwora ( dałem 1 mięso z gigantycznej ośmiornicy) czy też na przykład walka z NPC. Ale jeżeli tych opcji nie będzie od razu z 8 UPem to można przerobić zadania na coś prostszego, jak na przykład zwykła walka z potworem. Żeby tylko to ruszyło bez zgrzytania :)
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Boom » Pn, 17 mar 2014, 15:47:27

Tytuł: Wyścig zbrojeń
Opis: Państwowe zamówienie na miecze. Kraj szykuje się do wojny, czy władca chce pobudzić gospodarkę? Nie wiadomo o co chodzi, ale przynajmniej można na tym zarobić!
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Stworzenie przedmiotu -> 1 miecz
Nagrody [3]: Surowce -> 1000 żelaza

Tytuł: Lepkie ręce
Opis: Mówią, że pierwszy milion trzeba ukraść. I dobrze mówią! Kto by się brał za uczciwą robotę, gdy pieniądze bogaczy jak pięknie się świecą i wręcz czekają na Ciebie.
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Kradzież ( z powodzeniem okradnij 1 gracza)
Nagrody [3]: Reputacja -1

Tytuł: Ciepłe futro
Opis: Kto z nas nie chciałby mieć ciepłego futra z niedźwiedzia? Pewnie znajdą się i tacy. Niemniej jednak bogaty kupiec z Amarth ich potrzebuje. A co więcej jest w stanie słono za nie zapłacić.
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Zbierz xx surowców z określonego potwora -> 1 skóra z Niedźwiedzia
Nagrody [3]: Złoto 3500

Tytuł: Jarmark Solindeński
Opis: Właśnie rozpoczął się jarmark na rynku w Solinde. Każdy kto szuka najlepszych produktów w najniższych cenach, powinien tam zajrzeć!
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Znajdź się w danej lokacji -> Rynek Solinde
Nagrody [3]: Doświadczenie 5% do następnego poziomu

Tytuł: Wszystkie drogi prowadzą do Azeloth
Opis: Ruszyły prace nad budową cesarskiej drogi. Równa, szeroka, łącząca kilka ośrodków handlowych w państwie. Jeżeli i Ty chcesz przyłożyć do tego cegiełkę, to nie zwlekaj!
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Zbierz xx surowców -> 3000 kamienia
Nagrody [3]: Doświadczenie 5% do następnego poziomu

Tytuł: Łap co się da
Opis: Podobno w porcie na wyspie 1 ( no tą nazwę pasuje zmienić ^^) o nadbrzerze uderzył statek handlowy z transportem miedzi. Już pół miasta szabruje ten wrak. Może i Ty skorzystasz?
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Znajdź się w danej lokacji -> Port ( na wyspie 1)
Nagrody [3]: Surowce -> 1000 miedzi

Tytuł: Przywrócić równowagę
Opis: Srebrne Wilkoludy ostatnimi czasy mają się aż za dobrze. Podgryzają młode drzewka, pożerają dzieci, a po stopnieniu śniegu ich odchody leżą praktycznie wszędzie. Najwyższy czas przetrzebić trochę ich populacje!
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Walka z potworami -> 3 Srebrny Wilkolud
Nagrody [3]: Doświadczenie 5% do następnego poziomu

___

ZATOKA KUPIECKA:

Tytuł: Przynieś, podaj, pozamiataj
Opis: Ty, tak Ty! Musisz dostarczyć tę małą paczuszkę do do portu w Reptilii. Zarobisz parę groszy i zdobędziesz trochę szacunku na tej wyspie. To jak, mogę na Ciebie liczyć? Tylko nie wpadnij w ręce strażników!
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Kupiec Kregel
Cele zadania [2]: Znajdź się w danej lokacji -> Miasto portowe ( Reptilia)
Nagrody [3]: Odblokowanie kolejnych zadań ( Przerwa na karty), odblokowanie lokacji Wioska Kupców ( w Zatoce Kupieckiej)

Tytuł: Przerwa na karty
Opis: No to pierwszy przemyt masz za sobą! Jeszcze parę takich akcji i będziesz bogaty, albo... zawiśniesz. Hehe. Siadaj no na partyjkę w karciochy,a później zastanowimy się w czym jeszcze możesz mi się przydać
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Kupiec Kregel
Cele zadania [2]: Test umiejętności na gre w karty ( nie mam pojęcia jak to ma wyglądać ^^)
Nagrody [3]: +1 punkt umiejętności ( chyba, że dałoby się tak, że wzrasta komuś hazard o 1 punkt), Odblokowuje lokacje Sklep "Lekki Pancerz" ( Azeloth, dolne miasto), Odblokowanie kolejnych zadań ( Walka z konkurencją)

Tytuł: Walka z konkurencją
Opis: Pora zająć się poważną robotą. Słyszałeś o sklepie Lekki Pancerz? Pewnie tak. Klientów jak mrówków. A u mnie mało kto. Trzeba to zmienić. Idź tam i rozmów się z właścicielem... oczywiście za pomocą pięści!
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Kupiec Kregel
Cele zadania [2]: Walka z NPCami -> Zbrojmistrz Tiernan ( lokacja Sklep Lekki Pancerz)
Nagrody [3]: Odblokowuje lokacje Port Mew ( Południe wyspy w Urrthorror), złoto 3000, punkty do kategorii Pozostałe Punkty -> 5 (za wykonanie ciągu 3 zadań)

___

Zadania do lokacji PORT MEW:


Tytuł: Budowa floty
Opis: Jesteś w jednej z największych stoczni Fallathanu. Chcesz się przysłużyć Twierdzy, to załatw nam solidną porcję drewna na budowę okrętów. Jak to zrobić? Nie mam pojęcia, ale chyba nie zaszedłbyś tak daleko w hierarchii Twierdzy, gdybyś nie miał pomyślunku.
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Złodziejka
Cele zadania [2]: Zbierz XX surowców -> 20 000 drewna
Nagrody [3]: Odblokowanie lokacji Zamtuz ( w Porcie Mew), Odblokowanie kolejnych zadań ( Trochę przyjemności)

Tytuł: Trochę przyjemności
Opis: Świetnie! Udało Ci się załatwić drewno. Jeszcze parę przekrętów, jak ten i zostanę wreszcie kapitanem! No dobra, bierz złoto i idź się zabaw w burdelu. Należy Ci się!
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Złodziejka
Cele zadania [2]: Porozmawiaj z NPCami -> Kurtyzana ( lokacja Zamtuz w Porcie Mew)
Nagrody [3]: Złoto 5000

Tytuł: Niewypłacalny klient
Opis: Słuchaj, mam pewien problem z pewnym druidem. Przyjechał tu taki prawie z drugiego końca świata. Griven chyba mu było... Zrobił, co chciał, ale zamiast zapłaty bełkotał coś o równowadze w środowisku. Zrób z nim porządek i przekaż mu, że z takim podejściem niech lepiej zajmuje się drzewami!
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Kurtyzana
Cele zadania [2]: Walka z NPCami -> Druid Griven ( lokacja Stara Chata)
Nagrody [3]: PA + 50, reputacja +1, Odblokowanie lokacji ( Port)

Tytuł: Omijając mielizny
Opis: Załogę już mamy; porządnych marynarzy, którzy nie lękają się długich rejsów. Ale możesz załatwić nam wreszcie dobre mapy, żebyśmy znowu nie siedli na mieliźnie i tym razem dopłynęli do portu bez przygód.
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Kapitan Sella
Cele zadania [2]: Stworzenie przedmiotu -> 1 mapa
Nagrody [3]: odblokowanie kolejnych zadań ( Na morzu), złoto 2500

Tytuł: Na morzu
Opis: Wszystko gotowe! Możemy wypływać. Wsiadaj na statek. Tym razem przewieziemy Cię za darmo, a i pozwiedzasz trochę świata.
Grupa zadania [1]: Otrzymywane od NPCów -> Kapitan Sella
Cele zadania [2]: Znaleźć się w danej lokacji -> Reptilia
Nagrody [3]: Odblokowanie lokacji -> Miasto portowe ( w Reptilii), punkty do kategorii Pozostałe Punkty -> 5 (za wykonanie 5 zadań w Porcie Mew)
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Boom » N, 30 mar 2014, 21:42:38

Ktoś jeszcze rozpisuje te zadania? Bo nie bardzo widzę, żeby coś ruszyło. Ja tam trochę napisałem, parę pomysłów jeszcze jest pootwieranych w notatniku i stoi u mnie na razie. Ktoś tam jeszcze stronę wcześniej dał po 3 przykłady na krzyż i stanęło. To jak?

Głupio byłoby jakby 8 Update stał tylko z tego powodu, że zadania nie są skończone ( skoro panel do ich wprowadzania jest już praktycznie gotowy) T może walnij info w tym wyskakującym okienku po zalogowaniu na grze?

Albo inaczej: Co jest konieczne, żeby temat ruszył dalej? Takie minimum, żeby można już było to wprowadzić do gry? Może jak po prostu kilka zadań wypali i będzie działać, to ludzie chętniej będą się udzielać i z czasem stworzy się resztę?
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Thoran Rion » Cz, 16 paź 2014, 18:31:52

Uwaga, koordynacją opracowywania zadań takich, które tworzyć będą fabułę postaci zajmuje się Astenna także jeśli chcecie przy tym pomóc to proszę się do niej zgłosić ^^
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Boom » Cz, 16 paź 2014, 19:52:26

A jest szansa, jakbyśmy się sprężyli z tymi zadaniami, coby weszły jeszcze przed 8 uaktualnieniem?
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Thoran Rion » Cz, 16 paź 2014, 19:55:42

Nie mogą wejść przed, są ściśle powiązane z systemem lokacji i npców, ale jak ktoś wyrazi chęć wklepania zadań do bazy danych to będzie to mógł robić już na devie :)
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

Następna strona

Powrót do DevForum

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości