Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

System zadań

Forum gdzie zebrane są wszystkie informacje dotyczące rozwoju KF2.

przez Astenna » Pt, 17 paź 2014, 00:34:47

Boom zgłosił się do pomocy, więc przewiduję, że pójdzie to w tym tygodniu całkiem sprawnie.
Obrazek

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują." /Valerius/
"Nie oceniaj mnie, dopóki mnie nie poznasz. Nie lekceważ mnie, dopóki się ze mną nie zmierzysz. Nie mów o mnie, dopóki nie porozmawiasz ze mną." /Valerius/
- Z Marvillami nie można się nudzić. /Vaentis/
Śpieszmy się grać, bo postacie tak szybko odchodzą. /Aine/
Avatar użytkownika
Astenna
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1697
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 19:01:35
Lokalizacja: Abertillery
ID: 1103

przez Boom » Cz, 17 wrz 2015, 17:50:28

Thoran Rion napisał(a):Nie mogą wejść przed, są ściśle powiązane z systemem lokacji i npców, ale jak ktoś wyrazi chęć wklepania zadań do bazy danych to będzie to mógł robić już na devie :)


Wiem, że temat sprzed roku i sporo spraw się pozmieniało. Astenna zdaje się wypadła z obiegu, ale... Co dalej? Bo ikonka dziennika zadań cały czas czeka :) Czy pomysł dalej jest kontynuowany? Ktoś przejmuje, kontroluje w ogóle na czym stanęło? Jeśli tak, to apeluje coby to możliwie jak najbardziej uprościć, nie robić 87 poziomu skomplikowania, tylko podstawowe opcje i wrzucić jak najprędzej na grę. Jak zaskoczy, to można potem poprawiać :)
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Thoran Rion » Cz, 17 wrz 2015, 19:09:39

W tym sęk, że nawet wersja prosta jest skomplikowana xD
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Boom » Cz, 17 wrz 2015, 19:39:59

Może chociaż to na początek :>?
2. Stworzenie z 20 zadań dziennych, które będzie można codziennie powtarzać.


Jako proste cykliczne zadania, nie potrzeba tutaj jakiś rozbudowanych mechanizmów ( w sensie celów i nagród) a jakiś prosty mechanizm na devie do dodawania zadań już zdaje się jest :) Zresztą jak ktoś ostatnio zauważył główna wersja gry to beta. Najwyżej ludzie pozgłaszają błędy w bugtracku, a jak już ruszą zadania, chociażby w najmniejszej okrojonej formie, to będzie znowu ożywienie jak na każdy event :)

No i najważniejsza sprawa: to nie jest działka Imka i nie będziemy mu musieli zawracać dupy (tylko Tobie ^^)
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Thoran Rion » Cz, 17 wrz 2015, 19:45:43

A te dzienne zadania ktoś wymyśli? :D
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Boom » Cz, 17 wrz 2015, 20:57:40

Na 1 stronie tematu są moje propozycje zadań codziennych sprzed roku, poprawie co trzeba chyba że chodziło o coś innego, to powiedz :) Na pewno inne osoby się włączą jak będzie wiadomo co trzeba zrobić. A jak nie, to sam kogoś pogonie do roboty xD

Rok temu nie było dropów z potworów, teraz to już bajka jest :)
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Tukan » Cz, 17 wrz 2015, 21:02:48

Boom napisał(a):Tytuł: Wyścig zbrojeń
Opis: Państwowe zamówienie na miecze. Kraj szykuje się do wojny, czy władca chce pobudzić gospodarkę? Nie wiadomo o co chodzi, ale przynajmniej można na tym zarobić!
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Stworzenie przedmiotu -> 1 miecz
Nagrody [3]: Surowce -> 1000 żelaza

Zmieniłbym na broń, nie miecz :)
Edit: Popaczłem, trzeba po prostu jednak dodać inny podział. Czyli zmienić na broń żelazną. I zaraz dodam na broń drzewną Albo coś takiego...
Boom napisał(a):
Tytuł: Lepkie ręce
Opis: Mówią, że pierwszy milion trzeba ukraść. I dobrze mówią! Kto by się brał za uczciwą robotę, gdy pieniądze bogaczy jak pięknie się świecą i wręcz czekają na Ciebie.
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Kradzież ( z powodzeniem okradnij 1 gracza)
Nagrody [3]: Reputacja -1

Za dużo zabierane... 15 dni i masz -15. 30 i masz - 30. 100 dni i masz... itd. Ja bym dało 0,01, ale wyświetlane gdzieś indziej szczegółowo, żeby mógł być podgląd, jak już bawimy się z reputacją :)
Boom napisał(a):
Tytuł: Ciepłe futro
Opis: Kto z nas nie chciałby mieć ciepłego futra z niedźwiedzia? Pewnie znajdą się i tacy. Niemniej jednak bogaty kupiec z Amarth ich potrzebuje. A co więcej jest w stanie słono za nie zapłacić.
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Zbierz xx surowców z określonego potwora -> 1 skóra z Niedźwiedzia
Nagrody [3]: Złoto 3500

Tytuł: Jarmark Solindeński
Opis: Właśnie rozpoczął się jarmark na rynku w Solinde. Każdy kto szuka najlepszych produktów w najniższych cenach, powinien tam zajrzeć!
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Znajdź się w danej lokacji -> Rynek Solinde
Nagrody [3]: Doświadczenie 5% do następnego poziomu

Jak dla mnie, za dużo 5%... może 1? Albo max 2.
Boom napisał(a):Tytuł: Wszystkie drogi prowadzą do Azeloth
Opis: Ruszyły prace nad budową cesarskiej drogi. Równa, szeroka, łącząca kilka ośrodków handlowych w państwie. Jeżeli i Ty chcesz przyłożyć do tego cegiełkę, to nie zwlekaj!
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Zbierz xx surowców -> 3000 kamienia
Nagrody [3]: Doświadczenie 5% do następnego poziomu

To chyba nie bałdzo :c
Boom napisał(a):
Tytuł: Łap co się da
Opis: Podobno w porcie na wyspie 1 ( no tą nazwę pasuje zmienić ^^) o nadbrzerze uderzył statek handlowy z transportem miedzi. Już pół miasta szabruje ten wrak. Może i Ty skorzystasz?
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Znajdź się w danej lokacji -> Port ( na wyspie 1)
Nagrody [3]: Surowce -> 1000 miedzi

Tytuł: Przywrócić równowagę
Opis: Srebrne Wilkoludy ostatnimi czasy mają się aż za dobrze. Podgryzają młode drzewka, pożerają dzieci, a po stopnieniu śniegu ich odchody leżą praktycznie wszędzie. Najwyższy czas przetrzebić trochę ich populacje!
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Walka z potworami -> 3 Srebrny Wilkolud
Nagrody [3]: Doświadczenie 5% do następnego poziomu

I tu bym zmienił, ale z kolei na 2 lub 3 % :)

To jest pierwszych 7, bądź 6 ^^ Bo zbieractwa nie ma?

Dalej:
Tytuł: Państwowa Magia
Opis: Zapotrzebowanie na magiczne pergaminy do szkół magii ciągle rośnie. Trzeba wykonać solidne czary dla młodych adeptów.
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Stworzenie 2 czarów
Nagrody [3]: Doświadczenie 2% do następnego poziomu

Tytuł: Strategiczne posunięcie
Opis: Co może każda armia bez dobrego wywiadu? Nic! A co może dobry wywiad bez wiedzy geograficznej? Jeszcze mniej! Potrzeby na mapy były, są i będą.
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Stworzenie 1 mapy
Nagrody [3]: Doświadczenie 1% do następnego poziomu

Tytuł: Czy jesteś dość dobry?
Opis: Każdy musi się rozwijać. Ty również. Robisz to?
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Poprawa o 2% swojej głównej biegłości względem ostatniego sprawdzenia ???
Nagrody [3]: Zwiększenie o 5 punktów głównej biegłości ???

Tytuł: Życie wojowników
Opis: Zdrowy żołnierz to funkcjonalny żołnierz. Leczy by uleczyć czasem trzeba użyć mikstury. Dlatego jest na nie rynek zbytu
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Stworzenie 60 mikstur
Nagrody [3]: Doświadczenie 3% do następnego poziomu

Tytuł: Błyskotki dla piękności
Opis: Tego kwiatu pół światu, powiadają... A każda chce mieć błyskotkę, pierścionek, amulecik, broszkę, wisiorek.
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Stworzyć 2 pierścienie/amulety
Nagrody [3]: Doświadczenie 2% do następnego poziomu

Tytuł: Zbroje dla rycerzy
Opis: Państwowe zamówienie na zbroje. Kraj szykuje się do wojny, czy władca chce pobudzić gospodarkę? Nie wiadomo o co chodzi, ale przynajmniej można na tym zarobić!
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Stworzenie przedmiotu - 1 element ciężkiego ekwipunku
Nagrody [3]: Surowce -> 1000 żelaza

Tytuł: Straszna zaraza
Opis: Strach i pożoga wywołała Błękitna Zaraza. Lecz! Już jest lekarstwo. Tylko wciąż trzeba składników do niego. Zdobywaj, kupiec ciągle się znajdzie. Po dobrej cenie. Chcesz zarobić?
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Zdobyć 1 święty składnik
Nagrody [3]: 2000 złota; doświadczenie 2% do następnego poziomu

Tytuł: Euzebiusz lubi gości
Opis: Wszędzie dobrze, w domu najlepiej, a jeszcze lepiej w karczmie "Pod pijanym Półrokiem". Wejdź do karczmy, napij się zacnych trunków, zjedz coś miejscowego.
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Napisanie 2 postów (zgodnych z regulaminem) w karczmie. Żeby było coś dla graczy bardziej fabularnych :)
Nagrody [3]: Doświadczenie 1% do następnego poziomu, odpowiednia procentowo ilość biegłości głównej.

Tytuł: Własny sklep
Opis: Jak nie umiesz walczyć, to wiadomo, że najlepiej wyżyjesz na własnym biznesie. Spróbuj!
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Sprzedaż innemu graczowi 1 przedmiotu. ?? Może takie cudo być?
Nagrody [3]: 4000 złota

Tytuł: Uzbrojenie lekkiej piechoty
Opis: Państwowe zamówienie na włócznie, łuki, kusze, bełty i strzały. Kraj szykuje się do wojny, czy władca chce pobudzić gospodarkę? Nie wiadomo o co chodzi, ale przynajmniej można na tym zarobić!
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Stworzyć przedmiot - 1 broń z drewna.
Nagrody [3]: Surowce 1000 drewna
Obrazek
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Avatar użytkownika
Tukan
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 616
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 23:22:53
Lokalizacja: Tam
ID: 69

przez Thoran Rion » Cz, 17 wrz 2015, 21:27:52

Boom napisał(a):Na 1 stronie tematu są moje propozycje zadań codziennych sprzed roku, poprawie co trzeba chyba że chodziło o coś innego, to powiedz :) Na pewno inne osoby się włączą jak będzie wiadomo co trzeba zrobić. A jak nie, to sam kogoś pogonie do roboty xD

Rok temu nie było dropów z potworów, teraz to już bajka jest :)


No fajnie, żeby te zadania czymś się od siebie różniły :D W sobotę będę miał czas to zobaczę czy da się to zrobić.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Ethan » Cz, 17 wrz 2015, 22:25:51

Thoran, a kiedy herold?
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Tukan » Cz, 17 wrz 2015, 22:57:48

Ethan napisał(a):Thoran, a kiedy herold?

Tynek ić z offtopami gdzie indziej :P

Dalsze zadania:

Tytuł: Być najlepszym
Opis: Każdy może mówić, że niepokonanym jest. Ale czy to prawda? Sprawdź się na arenie!
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Wygrać 1 walkę na arenie
Nagrody [3]: 2000 złota, 10 PA

Tytuł: Ostrzejsza broń
Opis: Gdy już czujesz, że miecz nie przecina tak gładko wroga. Gdy włócznia nie wchodzi tak głęboko, jak wcześniej. Gdy cięciwa zaczyna się rozwarstwiać. To znak, że czas kupić nowy oręż.
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Kupić 1 nową broń, wyższą poziomem od aktualnej
Nagrody [3]: 15 PA

Tytuł: Przyjacielska dłoń
Opis: Wspólnicy, bliskie osoby, rodzina. Ważna rzecz dla każdego. Więc wesprzyj ich!
Grupa zadania [1]: Zadanie dzienne
Cele zadania [2]: Rozdać 3 pakiety PA
Nagrody [3]: 5 PA

Dobra. Jak to wszystko będzie ok, to mamy 20. Jak któreś jest be, to dać znać to poprawi się, vel wymyśli inne.
Obrazek
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Avatar użytkownika
Tukan
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 616
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 23:22:53
Lokalizacja: Tam
ID: 69

przez Boom » Pt, 18 wrz 2015, 10:38:33

Tytuł: Nosiciel wirusa
Opis: Lekarstwo na Błękitną Zarazę zostało wynalezione, ale nie dotarło ono jeszcze do wszystkich. A skoro sam jesteś zarażony, to czemu inni mają mieć lepiej?
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Zaraź 1 osobę błękitną zarazą
Nagrody [3]: reputacja -0.1

Tytuł: Staruszka w potrzebie
Opis: Biedna starsza kobieta próbuje przejść przez ulice. A jeżdżą tymi wozami, biegają jak szaleni. Każdy się gdzieś śpieszy. Bez Twojej pomocy na pewno wpadnie pod koła rozpędzonej dorożki, a nawet gorzej - w końskie gówno. A od małego uczyli, szanuj starszych, ustępuj miejsca w komunikacji. To jak będzie?
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: test na zręczność (jak w codziennikach)
Nagrody [3]: reputacja +0.1

Tytuł: Wróg brudu
Opis: Co tak cuchnie? Hmm chyba Ty sam! Może wypadałoby się w końcu umyć? Tylko skąd tu wytrzasnąć mydełko...
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: kup przedmiot - mydło ( w sklepie Dariusa)
Nagrody [3]: 10 PA

Tytuł: Podglądacz
Opis: Chciałbyś wziąć udział w niesamowitej przygodzie? Wkręcić się na kolejny piknik, polowanie na lisa, czy bal w królewskim pałacu? A może marzy Ci się chwała zwycięscy na kolejnym turnieju? Na pewno. Ale obawy są równie silne, jak pragnienie uczestnictwa. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, coby pooglądać.
Grupa zadania [1]: Zadania dzienne
Cele zadania [2]: Zasubskrybuj jakąś sesje.
Nagrody [3]: 1% doświadczenia do następnego poziomu.
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Tukan » Śr, 14 paź 2015, 19:29:10

I jak? :)
Obrazek
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Avatar użytkownika
Tukan
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 616
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 23:22:53
Lokalizacja: Tam
ID: 69

przez Astenna » Cz, 15 paź 2015, 13:30:18

To propozycje zadań, które ja kiedyś rozpisałam na spółę z Boom i Rion...
Nagrody można rzecz jasna zmienić na jakieś lepsze.

ZADANIA W ALMANAN

Państwo: Almanan
Stolica: Don Rien

Lokacja: Dąb Amne Atar
Tytuł: ZAWODY JEŹDŹCÓW
Opis zadania:
Tego dnia Relldan otrzymuje wiadomość, że już wkrótce rozpoczną się honorowe zawody, które rozgrywają się co 50 lat na Polanie Jeźdźców. Każdy wojownik może w nich wziąć udział, jednak należy się do nich odpowiednio przygotować. Elfy muszą zadbać przede wszystkim o wierzchowce, które powinno się dobrze podkuć, nakarmić, wyczyścić i napoić. Kwestia siodła też jest niezmiernie ważna, dlatego każdy zawodnik marzy o tym, by mieć je jak najlepsze. Reelldan musi odnaleźć kowala, który profesjonalnie podkuje jego wierzchowca.
Cel zadania:
Idź do Koszar Alkar Ruid i porozmawiaj z kowalem Nigasem.
Nagroda:
Doświadczenie: 10
Odblokowanie kolejnego zadania: Żelazne podkowy


Lokacja: Koszary
Tytuł: ŻELAZNE PODKOWY
Opis zadania: Kowal Nigas uwijał się niczym w ukropie. Zawody coraz bliżej, a on musiał zrealizować jedno zamówienie za drugim. Gdy zjawiasz się w kuźni i wyjawiasz z czym przychodzisz, na twą prośbę długouchy tylko kiwa zniechęcony głową i rzecze tymi słowy:
- Panie, ledwo mam czas wykonać jedno, gonią mnie terminy! Nie ma możliwości, żebym zrobił te podkowy.
Robisz wszystko, by namówić Nigasa do zmiany zdania. Po jakimś czasie Elf odpowiada.
- Może dałoby się jednak coś zrobić, ale trzeba mi nowej dostawy żelaza. Mam tyle roboty, że nie mam czasu tym się zająć. Przynieś mi tę rudę żelaza.
Cel zadania: Zdobądź żelazo, aby kowal mógł wykonać podkowy i podkuć konia Reelldana. 0/1000 żelaza
Nagroda:
Doświadczenie: 50
1 punkt do umiejętności fabularnej Targowanie się (lub do biegłości w zależności co tam Immek wymyśli)
Odblokowanie kolejnego zadania: Spragnionych napoić

//Gracz albo wydobywa surowiec w kopalni żelaza albo kupuje je na rynku.//



Lokacja: Dąb Amne Atar
Tytuł: SPRAGNIONYCH NAPOIĆ
Opis zadania: Z ciężkim trudem udało ci się zdobyć upragnioną rudę. Zaniosłeś ją kowalowi, by przyjrzeć się, jak formował na gorąco kawałek żelaza w kształt podkowy, potem dopasowywał go metodą kolejnych przymiarek do końskiego kopyta, by w końcu umocować swe dzieło podkowiakami. Gdy koń został podkuty z zadowoleniem powracasz do Reelldana. Jednak ten mówi ci, że wypadałoby jeszcze wierzchowca napoić i nakarmić. Wysyła cię na rynek w Almanan.
Cel zadania: Znajdź się w lokacji Rynek w Alaman i zaczerp ze studni pięć wiader wody.
0/5 woda
Nagroda:
Doświadczenie: 10
Odblokowuje zadanie: Pasza dla konia

//Gracz albo wydobywa surowiec ze studni na rynku, albo idzie nad rzekę.//


Lokacja: Rynek w Don Rien
Tytuł: PASZA DLA KONIA
Opis zadania: Nie na samej wodzie koń uciągnie. Gdy dostarczyłeś wodę i już miałeś nadzieję na zasłużony odpoczynek usłyszałeś kolejne zlecenie. Wierzchowca trzeba nakarmić, ale to migiem! Chcąc nie chcąc musisz zdobyć pożywienie dla jego rumaka.
Cel zadania: Zdobądź paszę dla konia Reelldana.
0/5 pasza
Nagroda:
Doświadczenie: 50
Odblokowuje zadanie: Turniej

//Gracz albo kupuje paszę na rynku albo w sklepie Dariusa - nie wiemy czy będzie opcja samodzielnego wykonania paszy np przez zdobycie owsa, jęczmienia czy innych surowców-produktów.//


Lokacja: Uczelnia Sztuk Pięknych
Tytuł: DZIEŁO SZTUKI
Opis zadania: Halendil, przed zbliżającą się rocznicą panowania pary Omastatów, postanowił sprawić im prezent w imieniu władz uczelni. Miał nim być portret, na którym zostaliby wspólnie uwiecznieni. Tak, jak niepodzielnie, razem zjednoczeni od lat sprawują władzę, tak mieliby symbol to upamiętniający. Jednak do stworzenia tak dużego obrazu, jaki planował w swym zamierzeniu Mentor Malarstwa potrzebował nie tylko odpowiedniego płótna, ale przede wszystkim barwników, które mógł pozyskać z naturalnych surowców. Nie chciał marnować jednak czasu, więc, gdy sam miał zająć się przygotowaniami w pracowni, misję zdobycia potrzebnych rzeczy zlecił pierwszemu studentowi, którego napotkał na swej drodze.
- Udaj się proszę do Laurelarrna. Z pewnością będzie w posiadaniu rzeczy, które potrzebuję.
Cel zadania: Porozmawiaj z Laurelarrnem na rynku w Almanan.
Nagroda:
Doświadczenie: 50
Odblokowuje zadanie: Potrzebne barwniki


Lokacja: Rynek w Don Rien
Tytuł: POTRZEBNE BARWNIKI
Opis zadania: Laurelarrn spostrzegłszy postać zbliżającą się do jego "Kramu 1000 i jednej rzeczy" wyszedł jej na przeciw i z uśmiechem na ustach rzekł
- Witam! W czym mogę pomóc?
- Zapasy barwników trzeba uzupełnić, a sporo ich potrzeba. Mistrz portret będzie malował, dzieło swego życia.
Kiedy usłyszał sprawę, z którą nieznajomy przybył, zakłopotał się nieco.
- Ciężka sprawa. Widzisz, mi również brakuje materiałów na barwniki. Wiesz co, jeśli przyniesiesz mi rzeczy z tej listy... - Mówił, spisując coś na kawałku papieru - ... To przygotuję dla ciebie czego potrzebujesz.
Cel zadania: Zdobądź komplet pięciu barwników potrzebnych do stworzenia portretu panujących Omastatów i zanieś je Halendilowi.
0/1000 Korzeń marzanny
0/1000 Indygo
0/1000 Sadza
0/1000 Szafran
0/1000 Ochra czerwona
Nagroda:
Doświadczenie: 500
Złoto: 1000

//To będzie czasochłonne i dość trudne zadanie. Gracze mogą to kupić na rynku (ale barwniki są bardzo drogie) lub zdobyć na polanie/w lesie/górach itp//


Lokacja: Uczelnia Sztuk Pięknych
Tytuł: WYNAJEM NAJEMNIKA
Opis zadania: Student Akademii Sztuk Pięknych dowiedział się, że większość potrzebnych rzeczy znajduje się w puszczy Adon Ravan, mieszczącej się na zachód od stolicy Almanan. I uzmysłowił sobie, że nie ma najmniejszych szans samemu się tam przedostać, znaleźć barwniki i jeszcze powrócić żywy w jednym kawałku. Dlatego nie zastanawiając się dłużej postanowił udać się ponownie na rynek i w tamtejszej gospodzie poszukać kogoś, kto będzie mu współtowarzyszył w podróży.
Cel zadania: Znajdź się w lokacji Rynek w Almanan i wynajmij wojownika do ochrony.
Nagroda:
Doświadczenie: 50


Tak to miałam rozpisywać, na podobieństwo tego:

Obrazek


Jeśli się te zadania przydadzą, to można śmiało brać do gry.
Ostatnio edytowano Cz, 15 paź 2015, 13:35:39 przez Astenna, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują." /Valerius/
"Nie oceniaj mnie, dopóki mnie nie poznasz. Nie lekceważ mnie, dopóki się ze mną nie zmierzysz. Nie mów o mnie, dopóki nie porozmawiasz ze mną." /Valerius/
- Z Marvillami nie można się nudzić. /Vaentis/
Śpieszmy się grać, bo postacie tak szybko odchodzą. /Aine/
Avatar użytkownika
Astenna
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1697
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 19:01:35
Lokalizacja: Abertillery
ID: 1103

przez Astenna » Cz, 15 paź 2015, 13:32:40

A to krótkie opisy lokacji, które miały być wykorzystane w grze przy zadaniach. Można korzystać. Jeśli to się przyda, to się rozpisze pozostałe miejsca do zadań. No problem.
Zrobione są do państwa Almanan na razie (kilka NPC do uzupełnienia).

Państwo: Almanan
Stolica: Don Rien

Lokacje w stolicy:
1. Dąb Amne Atar
Opis: Największy spośród dębów Almanan. Wyjątkowo wysoki i rozłożysty, który wedle podań był pierwszym zasadzonym dębem jeszcze w czasach kolonizacji. Jest to miejsce, gdzie skupiają się przedstawiciele organów władzy: począwszy od Rady Vansaynów, stróżów porządku, dowódców oddziałów, doradców władców, aż po samych Omastatów, którzy z najwyższych pięter czuwają nad ładem i porządkiem całego państwa. To tutaj jest Sala Narad, gdzie podejmuje się najważniejsze decyzje i przyjmowani są ważni dla kraju goście.

NPC: Reelldan - jako jeden z Dengorów - dowódców oddziałów Almanan - odpowiedzialny był za bezpieczeństwo w kraju. Ten wysoki, jasnowłosy, smukły Elf, typowy przedstawiciel swojej rasy, cieszył się powszechnym poważaniem zarówno pośród żołnierzy, jak i zwykłych obywateli. Uważany był za doskonałego fechmistrza i jeszcze lepszego dowódcę. Zawsze dbał o swój oddział, czy to w kwestii szkoleń czy odpowiedniego zaopatrzenia. Oddany służbie, Omastatom oraz bogini Athiel.

2. Koszary
Opis: Dzielnica Alkar Ruid słynie z charakterystycznych koszar. Nie są to bowiem budynki, jakich można uświadczyć w innych państwach. Drewniane konstrukcje znajdują się na rozłożystych dębach i różnią się tym od standardowych budynków tego typu, chociażby tym, że na najniższych partiach pracują rzemieślnicy wytwarzający ekwipunek dla armii, zaś wyższe piętra użytkują przyszli Gisirowie, łucznicy, piechurzy oraz Sulineni.

NPC: Nigas - jest jednym z najbardziej znanych kowali w Almanan. Odkąd przybył do Don Rien i znalazł zatrudnienie w kuźni przy koszarach Alkar Ruid, jego imię szybko stało się sławne nie tylko w stolicy. Ten wysoki, pewny siebie i swych umiejętności Elf mógłby bez żadnych kompleksów podjąć się rywalizacji z krasnoludzkim przedstawicielem zawodu kowala. Precyzyjność i zręczność Nigasa odzwierciedlona jest w jego wyrobach.

3. Rynek
Opis: Almanańczycy w porównaniu ze swoimi braćmi z Romen-Doru charakteryzują się większą powściągliwością wobec przedstawicieli innych ras. Wpłynęły na to tragiczne wydarzenia z przeszłości oraz szerzący się współcześnie rasizm wobec Ludu Gwiazd. Obywatele kraju skupili się na rozwoju własnego rynku wewnętrznego. Ograniczenia dotyczące kupców z zagranicy umacniają pozycję rodowitych rzemieślników i ich cechów. Mieszczący się w Don Rien bazar jest jednym z najpiękniejszych miejsc w państwie. Zawdzięcza to wielobarwnym, ozdobnym markizom, kolorowym płótnom chroniące liczne, rozsiane pośród rozłożystych gałęzi dębów stragany. Można tutaj nabyć prawie wszystko, od leśnych owoców, po szaty, biżuterię czy kunsztownie wykonaną broń. Nie ma dnia, w którym melodyjny gwar elfickich kupców nie niósł się wraz z wiatrem pośród koron potężnych drzew.

NPC: Laurelarr - ten ambitny, zaradny Elf przyjął sobie za punkt honoru zostać kupcem, którego “Kram 1000 i jednej rzeczy” nigdy nie odprawi klienta z kwitkiem. Choć ciężko było temu sprostać, Laurelarr wraz z upływem kolejnych stuleci rozsławił swój sklepik, który teraz przeobraził się w prężnie działający punkt handlowy. Wszystkie możliwe do zdobycia rzeczy począwszy od igieł i nici, skończywszy na wydobywanych z kopalń rud miedzi czy żelaza można było nabyć właśnie tutaj.

4. Uczelnia Sztuk Pięknych
Opis: Gmach tej uczelni, wyraźnie wyróżnia się swoim majestatycznym i spokojnym wyglądem. Jest to jeden z najstarszych i najważniejszych budynków w stolicy Almanan. To właśnie tutaj można zgłębiać tajniki magii, sztuki Laefar (malarstwo, muzyka i literatura) i nauczyć się posługiwać językiem wspólnym w stopniu biegłym. Tutaj też gromadzone są wszelkie woluminy, pergaminy, starodruki i mapy. Z racji tego, iż Uczelnia Sztuk Pięknych należy do kulturowego dziedzictwa Elfów budynek uczelni jest szczególnie chroniony. Artyści, Rektorzy, Kapłani, czy Astrologowie skrupulatnie powiększają zbiory uczelni swymi dziełami i pracami naukowymi.

NPC: Halendil - liczący 550 lat elfi artysta został mianowany Nadwornym Malarzem Omastatów i Mentorem Malarstwa na Uczelni Sztuk Pięknych.

5. Świątynia Athiel
Opis: Na południu Don Rien wzniesiono monumentalną świątynię ku czci bogini Athiel. Wykonana z jest wielkich, jasnych kamiennych płyt, co wyróżnia ją na tle dębowych, elfich siedzib. Przy budowie sanktuarium architekci zastosowali wiele nowatorskich rozwiązań, które miały na celu nadać wnętrzu możliwie najbardziej naturalnego wystroju przypominającego o wyznawanej w kraju dewizie “Natura jest źródłem najlepszych rozwiązań”. Nie stawiano tu ciężkich, grubych kolumn czy przytłaczających wielkością posągów, dominowały natomiast motywy kwiatowe oraz zwierzęce. Oprócz wiernych przychodzących się modlić i złożyć datki, w świątyni przebywają Kapłani posiadający dokładną wiedzę z zakresu dogmatów wiary, pilnujący porządku i przewodniczący obrzędom.

NPC: Gilraen

6. Kwatera Kapłanów i Astrologów
Opis: Znajdująca się obok okazałej świątyni Athiel siedziba Kapłanów i Astrologów w niczym jej nie ustępuje. Jest, na jej podobieństwo, wybudowana z jasnych, wielkich kamiennych płyt. Różni się tylko wielkością. Nie góruje w okolicy, a jest idealnie w komponowana w kompleks świątynny. To właśnie tutaj Kapłan Przeznaczenia, najistotniejszy w hierarchii religijnej, podejmuje najważniejsze decyzje w sprawach dotyczących kultu, weryfikuje przepowiednie. Astrolodzy właśnie w tym miejscu dokonują obserwacji otaczającego ich świata i przekazują Kapłanom wyrocznie.

NPC:

7. Polana Jeźdźców
Opis: Na wschód od dzielnicy Alkar Ruid, tuż za granicą miasta rozciąga się ogromna polana, która z racji organizowanych, co 50 lat honorowych zawodów uzyskała miano Polany Jeźdźców. To właśnie tutaj mieszkańcy stolicy Almanan mogą podziwiać najlepszych zawodników z kraju oraz ich wspaniałe wierzchowce. Na co dzień prowadzone są tutaj zajęcia mające na celu wyszkolenie młodych wojowników, naukę jazdy konnej oraz rozwinięcie umiejętności opieki nad zwierzętami. W dniu zawodów na polanie wznoszone są drewniane trybuny dla widowni oraz przygotowywana jest honorowa loża dla Omastatów, którzy wręczają zwycięzcom nagrody.

NPC:
Obrazek

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują." /Valerius/
"Nie oceniaj mnie, dopóki mnie nie poznasz. Nie lekceważ mnie, dopóki się ze mną nie zmierzysz. Nie mów o mnie, dopóki nie porozmawiasz ze mną." /Valerius/
- Z Marvillami nie można się nudzić. /Vaentis/
Śpieszmy się grać, bo postacie tak szybko odchodzą. /Aine/
Avatar użytkownika
Astenna
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1697
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 19:01:35
Lokalizacja: Abertillery
ID: 1103

przez Tukan » N, 1 lis 2015, 15:39:13

HALO? :C
Obrazek
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Avatar użytkownika
Tukan
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 616
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 23:22:53
Lokalizacja: Tam
ID: 69

Poprzednia strona

Powrót do DevForum

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości