Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Skrócone opisy państw

Miejsce zgłaszania nowych projektów wymagających akceptacji

Moderator: Skrybowie

przez Thoran Rion » Śr, 22 kwi 2015, 08:36:51

Oprócz dużego opisu państwa potrzebuję jeszcze opis państwa skrócony do jednej strony lub mniej. Opis ten będzie w rejestracji użyty. Opis taki powinien zawierać tylko najważniejsze elementy coś co państwo wyróżnia aby zachęcić gracza do wyboru.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Astenna » Śr, 22 kwi 2015, 21:54:57

Cesarstwo


Cesarstwo Vanthijskie zapoczątkowało Nową Erę, nową historię oraz kalendarium. Powstałe na obszarze dawnej Vanthii i na drodze ekspansji, obecnie jest największym obszarowo państwem mieszczącym się na głównym kontynencie Fallathanu. Cesarstwo, pomimo iż jest kolebką różnych kultur, narodowości, zwyczajów, dzięki rządom i panowaniu Cesarzy z rodu Rion jest symbolem stabilizacji i integracji zdobytych ziem. Podzielone jest na cztery prowincje: Marluę, Wolne Mokradła, Meneteę oraz Sorvest, ze stolicą Cesarstwa w Azeloth. Państwo te jest różnorodne pod kątem geograficznym. Ma dostęp zarówno do mórz, lasów, rzek czy gór. Mocno zróżnicowana jest także flora i fauna. Każdy tutaj może odnaleźć miejsce dla siebie. Trzeba jednak pamiętać, że rozpowszechniony jest kult Cesarza, a dewiza "Krew Riona pewnikiem siły" nie bez przyczyny coś oznacza. Kraj ten nastawiony jest zarówno na rozwój nauki, jak i na magię. Aspiruje do bycia potęgą gospodarczą i polityczną. W tym najbardziej zaludnionym państwie obowiązuje system feudalny, o określonej hierarchii. To państwo wielu możliwości, bez względu na to, czy jest się w rodzie, organizacji lub gdy chce się coś samemu osiągnąć.

__OT__
Nie wiem czy o taką formę chodziło. Proszę uprzejmie sprawdzić styl.
Obrazek

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują." /Valerius/
"Nie oceniaj mnie, dopóki mnie nie poznasz. Nie lekceważ mnie, dopóki się ze mną nie zmierzysz. Nie mów o mnie, dopóki nie porozmawiasz ze mną." /Valerius/
- Z Marvillami nie można się nudzić. /Vaentis/
Śpieszmy się grać, bo postacie tak szybko odchodzą. /Aine/
Avatar użytkownika
Astenna
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1697
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 19:01:35
Lokalizacja: Abertillery
ID: 1103

przez Thoran Rion » Śr, 22 kwi 2015, 22:32:25

Jest ok. Dodałem go już do rejestracji.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Ethan » So, 25 kwi 2015, 15:17:41

Irimgard

Jedno z najstarszych państw w Fallathanie znajdujące się na głównym kontynencie Fallathanu. Jego historia naznaczona jest licznymi wojnami, w których Irimgardczycy specjalizują się. Irimgard jest państwem wojskowym. Wychowanie dzieci, prawo, handel, budownictwo, rzemieślnictwo, wszystko robione jest pod to, by zwiększyć możliwości militarne kraju. Rodowici Irimgardczycy nazywani są również ludźmi z żelaza. Bój, honor, ojczyzna, to dewiza mieszkańców, którzy uchodzą na najlepszych wojowników świata. Irimgard włączył w swoje ziemie dawną Arcanię, oraz państwo amazonek Ilhireję. Mądre i surowe prawo, pozwala prowadzić rozległy kraj ku czasom świetności. Zakaz używania magii wyuczonej, na terenach Irimgardu, znane jest na całym świecie. Według Irimgardczyków, magia jest niehonorowa i posługują się nią wyłącznie tchórze. Używanie magii karane jest śmiercią. Nie znajdziesz wędrowcze miejsca w świecie, w którym ludzie są tak szczerzy i wylewni i tak chętni do bitki. Jeśli masz serce wojownika, Irimgard jest miejscem, w którym powinieneś zamieszkać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Thoran Rion » So, 25 kwi 2015, 15:19:40

Okej, dzięki, już dodaję do kreatora ^^
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Mazurski » N, 26 kwi 2015, 13:55:25

Twierdza Urrthorror


Państwo założone przez Herszta Dragoniasa, który po śmierci został wniesiony w panteon bogów. Kraj mieści się na Wyspie Mew o złowrogim klimacie. W jej centrum leży wulkan Dagural. Rdzennymi mieszkańcami są Orkowie, choć każda istotamoże znaleźć tutaj swoje miejsce. Każdy kto przybędzie na wyspę może zacząć życie od nowa i zerwać z swoją przeszłością. Twierdza jest siedliskiem wszelkich szumowin społecznych: piratów, morderców, złodziei, ale i domem dla wojowników i magów. Z jej portów wypływają łupieżcze wprawy na wybrzeża głównego kontynentu. Decyzją dyktatorskiego Herszta, Twierdza nie utrzymuje żadnych stosunków dyplomatycznych z innymi krajami. Wszelkie ziemie, które nie są pod władaniem Herszta należy złupić, a ludność zniewolić ku chwale Twierdzy. Przybyszu jest to miejsce, gdzie będziesz wolną istotą. Pływaj po morzach jako pirat napadając na szlaki handlowe. Zostań wielkim wojownikiem, magiem, zabójcą i walcz dla nieśmiertelnej sławy łupiąc obce ziemie! Bądź kowalem swojego losu!

//OT
Dziękuje za pomoc Astennie ;)
Ostatnio edytowano Pn, 27 kwi 2015, 14:48:07 przez Mazurski, łącznie edytowano 1 raz
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Sobenna » N, 26 kwi 2015, 20:00:17

Almanan


Almanan pierwotnie było kolonią w imperium Inis Birike, a na gruzach tej kolonii powstało państwo Elfów w opozycji do Romen-Doru, który bratał się z Ludźmi. Państwo to unika otwartych konfliktów, wierząc, że to natura jest źródłem najlepszych rozwiązań. Najwyższą władzę pełni para Omastatów, którzy ustanawiają prawo i są uznawani za oświeconych przez łaskę Athiel. Kult tego bóstwa jest tutaj wyjątkowo żywy. Święta ku jej czci wyznaczają naturalny rytm życia mieszkańców Almanan. Tubylcy wysoko cenią sobie spokój i harmonię. Na handel na terenie państwa pozwolenie mają wyłącznie obywatele Almanan. Bez koniecznych formalności handel odbywa się tylko w Chewerneth. Elfy, przyzwyczajone do korzystania z magii, nie wznoszą zazwyczaj typowych kamiennych domów, lecz swoje budowle kształtują magią w żywych dębach. Wyjątkiem jest tu miasto portowe Chewerneth. Niejeden handlarz chętnie przybywa tu po cenne towary, a uczony by zagłębić się w księgach. Almanan dla przygodnego wędrowca jest miejscem tajemniczym, pełnym nieprzebytych borów i mokradeł, lecz dla Almanańczyków jest spokojnym domem, nad którym czuwa sama Athiel.
ObrazekObrazek
Słownik języka polskiego oraz Słownik ortograficzny najlepszymi przyjaciółmi gracza TGF.
Avatar użytkownika
Sobenna
Giermek
Giermek
 
Posty: 355
Dołączył(a): Pt, 21 sie 2009, 09:52:09
ID: 9494

przez Thoran Rion » Pn, 27 kwi 2015, 18:13:34

Ok, opisy Urr i Almanan dodane ;)
Almanan w ogóle dodałem do kreatora.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Astenna » Wt, 28 kwi 2015, 00:51:08

Tangrim


Państwo Pięciu Miast. Kraj za Murem. Odizolowany. Tajemniczy. Niezbadany. Ogarnięty wizją mag, Quadar Saragash, stworzył państwo inne niż wszystkie. Tylko w Tangrim dyktator w pełni kontroluje mieszkańców, panuje powszechna inwigilacja w każdej dziedzinie życia. Tu nie można ufać nikomu - nawet własnej rodzinie. Liczyć można tylko na siebie i swoje umiejętności przetrwania w tym świecie, gdzie każdy ruch jest bacznie śledzony. Czujny władca nie toleruje nieposłuszeństwa, a jednak mimo to znajdą się tu bojownicy o wolność i równość. Biały Księżyc powstał, aby położyć kres wyzyskowi niewolników i więźniów politycznych w Tunelach Grzybni. Chce pokonać dyrektora Akademii Sztuk i magów odpowiedzialnych za utrzymanie spójności muru, który niczym bariera odgradza obywateli Tangrim od reszty świata. Przyłącz się do walki o nową przyszłość dla tego kraju, bądź wzmocnij rządy tyrana wspinając się po szczeblach kariery, służąc mu wiernie.


Careogród


Kraj piwem, miodem i złotem płynący. Nie brak tutaj okazji do hulaszczych uczt, czy mordobicia, takie jest bowiem życie rubasznych, walecznych i pracowitych zarazem Krasnoludów. Kraina, gdzie pośród pięknych i majestatycznych gór napotkać można Krętorogi, znaleźć niezbadane tunele, czy natrafić na skarby, które chronione są przez strażników w postaci chociażby Kamiennych Golemów, czy pazernych na złoto Czerwonych Smoków. Państwo wielu możliwości, mający dostęp nie tylko do gór, lecz i morza oraz puszczy. Careogród to kraj, gdzie dominują wspaniałe budowle Khazadów, miasta tętnią życiem i prowadzi się różne interesy. To również tutaj znaleźć można aspirujących do miana "najlepszych z najlepszych" - kowali, budowniczych, górników, Mistrzów Run, piwowarów czy Pogromców Gigantów. Tylko w tym kraju obowiązuje prawo dopuszczające likwidację Elfów, jeśli tylko znajdą się na ich terytorium, dlatego warto być czujnym. A to wszystko ku chwale Moradina i Króla Spod Góry.
Obrazek

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują." /Valerius/
"Nie oceniaj mnie, dopóki mnie nie poznasz. Nie lekceważ mnie, dopóki się ze mną nie zmierzysz. Nie mów o mnie, dopóki nie porozmawiasz ze mną." /Valerius/
- Z Marvillami nie można się nudzić. /Vaentis/
Śpieszmy się grać, bo postacie tak szybko odchodzą. /Aine/
Avatar użytkownika
Astenna
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1697
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 19:01:35
Lokalizacja: Abertillery
ID: 1103

przez Natrea » Wt, 28 kwi 2015, 04:18:04

Reptilia


Tropikalna kraina gadów, której sercem jest święty wulkan Maasaara'th. Pora sucha i pora deszczowa dyktują tu życie. Miasta wydają się harmonijnie funkcjonować z naturą, gdyż każdy niezamieszkany, nienaruszony przez cywilizację fragment natychmiast porasta roślinność typowa dla dżungli. To, co w wielu państwach niedopuszczalne, u Reptilionów znajduje swe miejsce - narkotyki, prostytucja, hazard, niewolnictwo. Najwięcej uwagi władze Reptilii poświęcają jej rozwojowi militarnemu oraz dwóm gałęziom nauki: alchemii i mechanice. Każda gadzia rasa posiada odmienny system zachowań, historię, kulturę. Łączy je wszystkie patriotyzm oraz pogarda w stosunku do ssaków. Oczywiście, zdarzają się gady przychylne ciepłokrwistym. Egzotyka Reptilii ściąga wielu poszukiwaczy przygód, którym niestraszna zabójcza fauna i flora, razem z klimatem. Jeśli nie obawiasz się wejść do dżungli nocą, by zapolować ku chwale Dzikiego Jaszczura lub wolisz kontemplować gadzią kulturę w świątyni Trójokiej albo bibliotece, ruszaj na podbój Reptilii!
Nie każdy gnie kark, gdy ktoś go w ten kark puknie.


"Nie, wybacz, kochanie. Miłość nie jest dla wszystkich." ~ Eddie Gluskin (Outlast: Whistleblower)
Avatar użytkownika
Natrea
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 415
Dołączył(a): N, 20 lip 2014, 17:55:00
Lokalizacja: Przy czajniku
ID: 10220

przez Thoran Rion » Wt, 28 kwi 2015, 10:27:42

Ok opisy dodane :) Zostało tylko Amarth.
Dzięki jesteście bozcy!
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Ethan » Wt, 28 kwi 2015, 13:17:20

Chyba ty ^^
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Astenna » Wt, 28 kwi 2015, 18:33:27

Amarth


Królestwo Przeznaczenia. Kraj Zamieci. Państwo "Klątwy Signisa", na wskroś przesiąknięte magią. Tylko w Amarth znajdzie się najwięcej niezwykłych miejsc i magicznych stworzeń. To tutaj kształcą się przyszli magowie, a najlepsi z nich kończą naukę na Uniwersytetach i Akademiach. Amarth jest miejscem nastawionym na rozwój magii i nauki, która obowiązkowa jest dla każdego obywatela tego kraju. To idealne miejsce dla magów, uczonych, odkrywców, medyków czy poszukiwaczy przygód. Ziemia ta jest niezwykła, zwana także "Krainą Jezior". Jednak w dalszym ciągu jest wiele miejsc do odkrycia. Majestat gór, mrok katakumb, urok miast, wyjątkowa fauna i flora, sagi o bogach, historii to niektóre skojarzenia związane z tym państwem. Magia towarzyszy obywatelom Amarth na każdym kroku. Ma ona swe odzwierciedlenie w każdej dziedzinie życia, bez względu na to, czy dotyczy architektury, przedmiotów, muzyki lub literatury. Jeśli interesuje Cię magia, chcesz bronić kraj przed Irimgardem, który odgrodził się od Amarth wysokim murem, marzysz aby zostać ArcyMistrzem danej szkoły magii, to niechaj Twój wzrok spocznie na tym państwie.
Obrazek

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują." /Valerius/
"Nie oceniaj mnie, dopóki mnie nie poznasz. Nie lekceważ mnie, dopóki się ze mną nie zmierzysz. Nie mów o mnie, dopóki nie porozmawiasz ze mną." /Valerius/
- Z Marvillami nie można się nudzić. /Vaentis/
Śpieszmy się grać, bo postacie tak szybko odchodzą. /Aine/
Avatar użytkownika
Astenna
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1697
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 19:01:35
Lokalizacja: Abertillery
ID: 1103

przez Thoran Rion » Wt, 28 kwi 2015, 19:36:34

Ok dodany :)
Jeśli twórcy innych państw chcą by ich kraje były w kreatorze to także poproszę o opisy. Jak projekty zostaną zaakceptowane to wtedy je dodam.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Sokół » So, 27 cze 2015, 10:01:57

Nordia


Nordia. Wyspa Mgieł. Forisda. Takie nazwy nosi ten wyspiarski, leżący na dalekiej północy mały kraj, w którym bohaterowie i bogowie często kroczą ramię w ramię. Zamieszkiwany przez niepokorny i dumny lud nazywający się Wrakkarami, podzielony na cztery potężne klany: władczego Niedźwiedzia, odważnego Wilka, mądrej Sowy i tajemniczego Sokoła - tworzy barwną, nordyjską jedność. Stolica kraju, Gawarren - Miasto pod Lodową Kopułą - nigdy nie zasypia i zawsze zaskakuje odmiennością kultury. Od groźnych skał na południu, po mroźne i wysokie fiordy na północy - wszystko to przesycone jest odmienną i bogatą kulturą. Wciąż pozostaje wiele do odkrycia - kto wie, czy nie trafisz na tajemniczych Wilczych jeźdźców skrytych głęboko na lodowym pustkowiu, a może twój drakkar odkryje nowe tereny do łupienia? Niezależnie, czy pragniesz wraz z innymi dzielnymi wojakami, znanymi tu jako Krallowie stanąć do podboju mórz i lądów w dzikich rajdach, wraz ze Spae uzdrawiać, być potężnym magiem albo rozsławiać swymi pieśniami jako Bard to, co się dzieje... A może po prostu żyć w państwie wojowników jako zwykły rzemieślnik - zawsze znajdziesz tu miejsce dla siebie.

Edit: Drobna koretke naniosłam *rzuca w Triszała widłami za przecinek przed pierwszym "i"* Opis jest ok. //Cai//
Zło jest pojęciem względnym, kronikarzu. Nie można zawiesić na nim wywieszki. Nie można go dotknąć, posmakować czy ciąć go mieczem. Gdzie jest zło, zależy od tego, w którym miejscu stoisz, wskazując oskarżycielsko palcem.
"Moralność mam giętką, wszak kto chciałby być świętą, gdy wszystkie bębny piekieł na sabat wzywają?"
Triszał i Lith na forum: http://i.imgur.com/ThOlUNB.gif

Obrazek
Zgredek kocha Caindel. I jest z tego dumny!
Avatar użytkownika
Sokół
Herold
Herold
 
Posty: 2180
Dołączył(a): Śr, 26 mar 2014, 15:26:07
Lokalizacja: tak, proszę z podwójnym espresso
ID: 9776

Następna strona

Powrót do Państwa

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości