Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

[Lokacja] Ruiny Orolis`Unn (Amarth)

Moderator: Skrybowie

przez Mrysz » So, 28 gru 2013, 21:50:42

1. Położenie lokacji (Państwo, Księstwo, koordynaty na mapie jeśli leży poza miastem)

Amarth, Silexa

Obrazek


2. Opis lokacji (wszelkich budynków/ruin, jakie mogą się na niej znajdować)

Ruiny zamku zwanego Orolis`Unn (Jastrzębie Gniazdo) usytuowane na skalnej półce, na wysokości ponad półtora tysiąca metrów nad poziomem morza. Oddalone o półtorej dnia drogi od położonego na południu Srebrnego Jeziora. Zachowały się tu tylko: parter dawnej warowni i głębokie piwnice łączące się tunelami z kompleksem czterech jaskiń. A także spichlerz oraz dwie z trzech wież; północna i wschodnia. Obie grożą zawaleniem w każdej chwili. Po reszcie budynków zostały jedynie fundamenty i piwnice.
Do ruin nie można dostać się inaczej, jak poprzez wspinaczkę po prawie pionowej skalnej ścianie.

3. Historia lokacji

Warownia Orolis`Unn była pierwszą rodową siedzibą rodu Valravn, a jej budowę w 3986 roku rozpoczął Malmont zwany Raptusem, znany w okolicach grasant i hultaj. Dorobił się na rabunkach i gwałtach czynionych na swych sąsiadach i nielicznych karawanach zmierzających ze wschodu do Amarth. Krwawa tradycja rodu trwała w najlepsze przez wiele lat, jednak z czasem kolejni dziedzice tych nieurodzajnych ziem stawali się łagodniejsi, a uzyskany majątek jął przynosić zyski w uczciwych interesach.
W roku 4264 w rodzie nastąpił rozłam, konsekwencją którego była utrata na rzecz skarbu państwa Cinree`Unn (drugiego zamku należącego do Valravnów). Od tamtej pory ród borykał się z większymi, bądź mniejszymi problemami, usilnie walcząc o przetrwanie. Dopiero w roku 4322 Jurg Valravn ustabilizował pozycję rodu, powoli przywracając mu jego świetność i majątek. Dwadzieścia trzy lata później wywołana magicznie lawina zrównała warownię z powierzchnią ziemi, zabijając większość jej mieszkańców. Nikt z pozostałych przy życiu członków rodu nie podjął się jednak odbudowy zamku.

4. Lista mieszkańców/NPC, którzy ją zamieszkują (jeśli takowi są)

Brak.

5. Lista stworzeń oraz roślin, jakie można tam napotkać (wszelkie charakterystyczne)

Flora:
- Krwiośnieg Skalny
- Jarzenica
- Mrozosiew
- Avinnata
Fauna:
- Relesi
- Stalaktor
Obrazek
Zdaje się, że głowa posłużyła nam tylko do tego, żeby na nią upaść, i do niczego innego się nie przyda.
Avatar użytkownika
Mrysz
Giermek
Giermek
 
Posty: 300
Dołączył(a): Cz, 4 mar 2010, 22:42:13
ID: 544

przez Ebbervar » Pt, 10 sty 2014, 04:37:54

Perfekcyjnie.

Obrazek
Obrazek
XI Przykazanie - "Szanuj swego MG. Zawsze możesz mieć gorszego..."

"Napchany jestem sesjami, jak krowi pęcherz..." by Gotrek, czyli humor khazadzki

"Oświadczam, iż, podczas pisania posta, kierowały mną wyłącznie czyste i niezmącone złością pobudki, takie jak: żywe zainteresowanie i ciekawość. Moja wypowiedź nie jest zaczepna. Wielka Rzepa mi świadkiem :D" by Ma`Arei

Obrazek
Ebbervar [2505]
Avatar użytkownika
Ebbervar
Administrator
Administrator
 
Posty: 3959
Dołączył(a): So, 2 cze 2012, 15:25:56
Lokalizacja: Łodź
ID: 2505

przez Ehrel » Pt, 10 sty 2014, 19:23:44

Obrazek
Avatar użytkownika
Ehrel
Stary Bajarz
Stary Bajarz
 
Posty: 1721
Dołączył(a): Pn, 28 sty 2013, 15:00:42
ID: 39


Powrót do Amarth

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości