Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Rekompensata za reset po 100 lvl

Problemy, wszyscy je mamy. Jeśli Twój dotyczy gry możesz go opisać tutaj.

Moderator: Caindel

przez Gronel » Wt, 24 mar 2015, 20:34:37

Kiedyś był już mówione na temat jak zrekompensować osobom, które robiły reset po 100 poziomie exp które "straciły". Do niedawna był większy limit PA (ja po 1 resecie miałem 130PA) i dodatkowe punkty w rankingu (100).
Po aktualizacji stałem się znowu szarym graczem i gdyby nie to że straciłem 100poziomów przy resecie to bym pewnie miał teraz coś koło 120-130lvl.
W temacie który był na forum wychodziło, że gracze będą mieć dodane EXP w ilości równej ilości potrzebnej do zdobycia 100poziomu.

Na czym stanęła sprawa?
Avatar użytkownika
Gronel
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 959
Dołączył(a): Pt, 26 mar 2010, 14:15:22
ID: 12674

przez Ethan » Wt, 24 mar 2015, 21:18:24

I czy gra po 100 poziomie to stałe założenie?

Ludzie będą mogli farmić do nieskończonego poziomu?
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Thoran Rion » Wt, 24 mar 2015, 21:45:21

@Gronel no przecież niedawno pytałeś się o to i dostałeś odpowiedź, nic od tamtego czasu się nie zmieniło.
@Tynek Tak, to stałe założenie. Bardziej będziemy skupiać się na grze opartej o sezony.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Ethan » Wt, 24 mar 2015, 22:16:52

Sezony to dobra rzecz, warto zrobić siłę nagród w oparciu o zakres poziomów.
Poza tym nagrody za największy progres tydzień/miesiąc.
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Telkir » Śr, 25 mar 2015, 13:28:21

Ta... Bo obecnie wbijanie poziomów powyżej 100 nie ma żadnych profitów. Klepiej te mobki / przedmioty i co? No właśnie nic. Tyle co umki i zdolności, ale niewielkie to pocieszenie. Już nie wspominam o rzemykach powyżej 100 poziomu, bo Ci tych to poszkodowało najbardziej.
I tak zobaczyłem coś o sezonach i nie bardzo wiem, o co chodzi, mógłby ktoś wyjaśnić?
Avatar użytkownika
Telkir
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 545
Dołączył(a): Pt, 22 mar 2013, 12:06:05
ID: 3033

przez Ethan » Śr, 25 mar 2015, 15:22:46

Nie powinno być umek i zdolności ponad 100 poziom, bo to niszczy całą grę fabularną. Wychodzą wszystkie rzuty, postać wszystko potrafi i po co taka gra, jak wszystko wychodzi? Ostatnio siłowałem się z gościem, który miał ponad 1000 siły w rzucie, po modzie +150. Jaki w tym jest sens?
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Caindel » Śr, 25 mar 2015, 15:56:55

Ethan napisał(a):Nie powinno być umek i zdolności ponad 100 poziom, bo to niszczy całą grę fabularną. Wychodzą wszystkie rzuty, postać wszystko potrafi i po co taka gra, jak wszystko wychodzi? Ostatnio siłowałem się z gościem, który miał ponad 1000 siły w rzucie, po modzie +150. Jaki w tym jest sens?



Tynek, przeciez postać się uczy całe życie, a nie tylko do jakiegoś wieku. Jesli tak się zrobi, zabierze umki, zdolności, to również będzie to niszczyło grę fabularną. A co do cech, to rok temu Immek na pijawce miał z ponad 1000 charyzmy, a miał wtedy 87 lvl. Jak sie dobrze ustawi cechy i profkę, można bez 100 lvl wymiatać. :)
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.


Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.


Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał
Avatar użytkownika
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
 
Posty: 2120
Dołączył(a): Pn, 11 cze 2012, 18:04:06
Lokalizacja: Schowek na odkurzacz i widły
ID: 284

przez Deus » Śr, 25 mar 2015, 16:22:21

Caindel napisał(a):
Ethan napisał(a):Nie powinno być umek i zdolności ponad 100 poziom, bo to niszczy całą grę fabularną. Wychodzą wszystkie rzuty, postać wszystko potrafi i po co taka gra, jak wszystko wychodzi? Ostatnio siłowałem się z gościem, który miał ponad 1000 siły w rzucie, po modzie +150. Jaki w tym jest sens?



Tynek, przeciez postać się uczy całe życie, a nie tylko do jakiegoś wieku. Jesli tak się zrobi, zabierze umki, zdolności, to również będzie to niszczyło grę fabularną. A co do cech, to rok temu Immek na pijawce miał z ponad 1000 charyzmy, a miał wtedy 87 lvl. Jak sie dobrze ustawi cechy i profkę, można bez 100 lvl wymiatać. :)


Dodatkowo jeśli się zabierze się punkty umiejętności po 100 lvl to wielu straci motywacje wbijania poziomów (sam pewnie tylko dla nich będę expić) przecież wtedy by za to nic nie dostawali, a powinna być jakaś nagroda za wbicie lvl-a, nie tylko złoto.
Avatar użytkownika
Deus
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 137
Dołączył(a): So, 22 cze 2013, 16:46:30
ID: 7511

przez Ethan » Śr, 25 mar 2015, 16:36:38

Moim zdaniem 100 poziom powinien być limitem górnym poznawania umiejętności. To znaczy, że 100 punktów, można przeznaczyć na poznawanie umiejętności i rozwijanie ich do 10 poziomu, jak to jest obecnie. Zdolności, na 100 poziomie, powinny się już kończyć. (przy obecnej, skromnej ich puli).

Ponad 100 poziom, postać powinna dostawać punkty praktyki, powiedzmy 1 na 3 poziomów.
Punktami tymi, można by było rozwijać poznane wcześniej umiejętności i zdolności rasowe. (rozwinięte do 10 poziomu)

Włożenie powiedzmy 10 punktów praktyki, w umkę/zdolność, powodowało by odblokowanie jej dalszych możliwości i tak, na przykład, otwieranie zamków, pozwalało by otworzyć uszkodzony zamek, lub zabezpieczony magicznie. Ulepszone ciche poruszanie się, pozwalało by skradać się po szkle, blasze itd, bez otrzymywania ujemnych modyfikatorów. Na tej zasadzie.

Włożenie 10 punktów praktyki, nie blokuje możliwości wkładania punktów. Można wkładać ile się chce, w ten sposób, ktoś, w rankingu, może się cieszyć mianem najlepszego specjalisty na świecie od otwierania zamków, skradania się itd.

Jest sens rozwoju ponad 100 poziom i nie niszczy to równowagi siły i możliwości fabularnej postaci.
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Caindel » Śr, 25 mar 2015, 16:56:39

Ok, jeśli tak popatrzymy na pkt umek/zdolności, że zamienimy je na np. pkt praktyki, to inaczej to wygląda. Nawet sensownie to wygląda. Jednak przelicznik powinien byc raczej jak z umkami - 1lvl wbity = 1 pkt praktyk. Wierz mi, wbijanie lvl ponad 100 nie idzie jak po maśle i wymaga jednak troche poświęcenia.
Szczerze to podoba mi się taki pomysł, by pojawiły się pkt praktyk ( czy jak to zostanie nazwane). Pomysł całkiem do rzeczy. ;) I da się zachować swoistą równowagę.
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.


Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.


Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał
Avatar użytkownika
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
 
Posty: 2120
Dołączył(a): Pn, 11 cze 2012, 18:04:06
Lokalizacja: Schowek na odkurzacz i widły
ID: 284

przez Telkir » Cz, 26 mar 2015, 07:45:07

Eciu, to, że Tobie się nie chce wbijać poziomów, nie znaczy, że ogrom graczy, którzy na ten moment mają powyżej 100 musi cierpieć. Zresztą mogę Ci szczerze powiedzieć, że wcale nie są niepokonane takowe postacie. Nie śledzisz wydarzeń na bieżąco? Ymreth, czyli nr 3 względem poziomów przegrał z kimś, kto miał połowę niższy poziom. Nie zapominaj, że nawet mając umkę na 10, masz 80% szans na rzut, niezależnie od poziomu.
I tak jak Caindel napisała, to wcale nie idzie jak po maśle. 103 poziom miałem na początku listopada. 30 poziomów w pięć miesięcy to napewno nie jest jest szybko :)
Avatar użytkownika
Telkir
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 545
Dołączył(a): Pt, 22 mar 2013, 12:06:05
ID: 3033


Powrót do Pytania & Problemy

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość