Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Pojedynki - PS

Masz fajny pomysł i chcesz go omówić w większym gronie? To forum jest dla Ciebie.

Moderator: Caindel

przez Mazurski » Wt, 4 sie 2015, 18:36:18

Hej,

Wpadłem na pomysł, aby za fabularne pojedynki między postaciami dawały Punkty Sławy i wpis do wydarzeń z życia. Mogłoby to zachęcić do pojedynków między graczami, a przecież w świecie miecza i ognia... no i magii były ich dość sporo :D
Proponowałbym 1-3 PS zależnie od wielkości publiczności i takich tam rzeczy :D
Można też dać powiadomienie o pojedynku, aby gracze wiedzieli o nim xD
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Deus » Wt, 4 sie 2015, 18:39:32

Ja jestem bardzo na tak. Tylko Ps-y przyznawałoby się raczej za pokonanie kogoś znanego. Bo raczej nikogo nie zainteresuje że ktoś pokonał jakiegoś nowicjusza.
Avatar użytkownika
Deus
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 137
Dołączył(a): So, 22 cze 2013, 16:46:30
ID: 7511

przez Naaja » Wt, 4 sie 2015, 18:39:54

Za, ale co ze śmiertelnością postaci? Kombatanci ustalają między sobą czy jak ? Jakieś zasady by się przydały.
Avatar użytkownika
Naaja
Giermek
Giermek
 
Posty: 257
Dołączył(a): Cz, 25 cze 2009, 21:21:36
ID: 3300

przez Telkir » Wt, 4 sie 2015, 18:40:04

*Zwąchał, że już powinien mieć parę PS, plus combo breaker, za śmierć Laro*
Avatar użytkownika
Telkir
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 545
Dołączył(a): Pt, 22 mar 2013, 12:06:05
ID: 3033

przez Mazurski » Wt, 4 sie 2015, 19:03:44

Deus napisał(a):Ja jestem bardzo na tak. Tylko Ps-y przyznawałoby się raczej za pokonanie kogoś znanego. Bo raczej nikogo nie zainteresuje że ktoś pokonał jakiegoś nowicjusza.


OD kogoś trzeba zacząć ^^ kto nie znany wyzwie Ci mistrza? Pośmiewisko i wstyd dla niego, że to wgl zrobił ^^
Mógłby zrobić ligii jak w Lolu ^^ ale jedno problem xD że to powinno być na śmierć i życie :D

Naaja napisał(a):Za, ale co ze śmiertelnością postaci? Kombatanci ustalają między sobą czy jak ? Jakieś zasady by się przydały.


JAk dla mnie na śmierć i życie - w końcu pojedynek a nie zabawa na drewniane mieczyki - turniej to inna sprawa.
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Nessha » Wt, 4 sie 2015, 19:09:21

A ja się tylko spytam - jak całość ogólnie założyciel tematu widzi ^^?
Każdy pojedynek ma się kończyć śmiercią czy wchodzą w grę ciężkie obrażenia czy walka ino for fun by sie sprawdzić ?
Obrazek

Armia chomików ma większy potencjał niż smoki - Rozczulony przeciwnik nie będzie atakował a chomiki wgryzą im sie w gardła
Avatar użytkownika
Nessha
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 403
Dołączył(a): N, 14 wrz 2014, 22:15:28
Lokalizacja: Zamrażalnik
ID: 4186

przez Ragnarov » Wt, 4 sie 2015, 19:17:43

Moim zdaniem wygrany powinien mieć możliwość:
-Litość: Druga postać odchodzi w spokoju...
-Upokorzenie: - ileś punktów sławy w zależności od ilości przeciwnika czyli mniej lub więcej jak ktoś sławniejszy ci nakopie mniej tracisz a jak jakiś noobek ci spuści wpierdziel to większa kara
-Okaleczenie: Wygrany może zadać 3 dowolne rany przeciwnikowi oczywiście różnych nie tych samych.
Można by też te opcje łączyć np. Litość + upokorzenie co wy na to ?
Uwierzyłbyś, że Caner był rudym jaszczurem?

Jestę jaszczurę przemierzającył pustkowia forum zewnętrznego... By je zapełnić.
Avatar użytkownika
Ragnarov
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 75
Dołączył(a): Pt, 17 lip 2015, 15:27:44
Lokalizacja: A tu --->
ID: 13072

przez Mazurski » Wt, 4 sie 2015, 19:20:55

Mar`Sthygu napisał(a):A ja się tylko spytam - jak całość ogólnie założyciel tematu widzi ^^?
Każdy pojedynek ma się kończyć śmiercią czy wchodzą w grę ciężkie obrażenia czy walka ino for fun by sie sprawdzić ?


No to zależy od wygranego itp.
Jak chce to może okazać mu litość czy coś tam... albo upierdolić palec tak dla zasady

Ragnarov napisał(a):Moim zdaniem wygrany powinien mieć możliwość:
-Litość: Druga postać odchodzi w spokoju...
-Upokorzenie: - ileś punktów sławy w zależności od ilości przeciwnika czyli mniej lub więcej jak ktoś sławniejszy ci nakopie mniej tracisz a jak jakiś noobek ci spuści wpierdziel to większa kara
-Okaleczenie: Wygrany może zadać 3 dowolne rany przeciwnikowi oczywiście różnych nie tych samych.
Można by też te opcje łączyć np. Litość + upokorzenie co wy na to ?


Po co tworzyć zasady, skoro ogranicza to wyobraźnie gracza? o.O
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Deus » Wt, 4 sie 2015, 19:22:07

Tyle ze PS-ów się nie traci ^^
Avatar użytkownika
Deus
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 137
Dołączył(a): So, 22 cze 2013, 16:46:30
ID: 7511

przez Leamas » Wt, 4 sie 2015, 19:22:16

Mazurski napisał(a):JAk dla mnie na śmierć i życie - w końcu pojedynek a nie zabawa na drewniane mieczyki - turniej to inna sprawa.


Przecież pojedynki nie zawsze były na śmierć i życie. Mogły być do pierwszej krwi, poważnego ranienia, do poddania się jednego z walczących itp. To już zależało jakie były pomiędzy nimi wcześniejsze ustalenia ^^
Avatar użytkownika
Leamas
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 74
Dołączył(a): Cz, 5 mar 2015, 13:51:54
ID: 10338

przez Mazurski » Wt, 4 sie 2015, 19:25:30

Leamas napisał(a):
Mazurski napisał(a):JAk dla mnie na śmierć i życie - w końcu pojedynek a nie zabawa na drewniane mieczyki - turniej to inna sprawa.


Przecież pojedynki nie zawsze były na śmierć i życie. Mogły być do pierwszej krwi, poważnego ranienia, do poddania się jednego z walczących itp. To już zależało jakie były pomiędzy nimi wcześniejsze ustalenia ^^


No i to wystarczy xDDDD
Jak ktoś złamie zasadę to jego wybór -> wybór postaci. Nie każdy musi zgrywać przecież honorowego ^^
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Nessha » Wt, 4 sie 2015, 19:34:23

Więc może jakiś mały podział maybe? Maybe np walka wysokiego ryzyka śmierci/średniego coś jak mamy przy codziennikach? Warto by to rozwinąć, jeżeli taki temat już się pojawił
Obrazek

Armia chomików ma większy potencjał niż smoki - Rozczulony przeciwnik nie będzie atakował a chomiki wgryzą im sie w gardła
Avatar użytkownika
Nessha
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 403
Dołączył(a): N, 14 wrz 2014, 22:15:28
Lokalizacja: Zamrażalnik
ID: 4186

przez Leamas » Wt, 4 sie 2015, 19:35:53

Mazurski napisał(a):
Leamas napisał(a):
Mazurski napisał(a):JAk dla mnie na śmierć i życie - w końcu pojedynek a nie zabawa na drewniane mieczyki - turniej to inna sprawa.


Przecież pojedynki nie zawsze były na śmierć i życie. Mogły być do pierwszej krwi, poważnego ranienia, do poddania się jednego z walczących itp. To już zależało jakie były pomiędzy nimi wcześniejsze ustalenia ^^


No i to wystarczy xDDDD
Jak ktoś złamie zasadę to jego wybór -> wybór postaci. Nie każdy musi zgrywać przecież honorowego ^^


Dokładnie ^^
Jak dla mnie jedyną odgórną zasadą powinno być tylko to, że pojedynek jest jeden na jednego. Czyli żadnego niespodziewanego wsparcia 16 NPCów czy gromadki kumpli skrytych za rogiem xDDD
Avatar użytkownika
Leamas
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 74
Dołączył(a): Cz, 5 mar 2015, 13:51:54
ID: 10338

przez Mazurski » Wt, 4 sie 2015, 19:42:51

Mar`Sthygu napisał(a):Więc może jakiś mały podział maybe? Maybe np walka wysokiego ryzyka śmierci/średniego coś jak mamy przy codziennikach? Warto by to rozwinąć, jeżeli taki temat już się pojawił


Ryzyko śmierci - 2/3 PS
Tutaj wygrany może okazać litość lub dobić przeciwnika - wróg może też zginać w walce.
średnie zagrożenie - 1/2 PS ... max. rany z których się wyliże.
Różnica wysokości dostanych PS zależy od sławy przeciwnika.

Leamas napisał(a):
Mazurski napisał(a):
Leamas napisał(a):
Mazurski napisał(a):JAk dla mnie na śmierć i życie - w końcu pojedynek a nie zabawa na drewniane mieczyki - turniej to inna sprawa.


Przecież pojedynki nie zawsze były na śmierć i życie. Mogły być do pierwszej krwi, poważnego ranienia, do poddania się jednego z walczących itp. To już zależało jakie były pomiędzy nimi wcześniejsze ustalenia ^^


No i to wystarczy xDDDD
Jak ktoś złamie zasadę to jego wybór -> wybór postaci. Nie każdy musi zgrywać przecież honorowego ^^


Dokładnie ^^
Jak dla mnie jedyną odgórną zasadą powinno być tylko to, że pojedynek jest jeden na jednego. Czyli żadnego niespodziewanego wsparcia 16 NPCów czy gromadki kumpli skrytych za rogiem xDDD



No to prawda, bez armii z magicznych worków ^^ jedyna pewna honorowa sprawa ^^ ale jakby np. Brat postaci chciałby uratować swojego brata, to co nie może? A jest to bardzo ciekawie fabularnie, że aż zajeżdża cebulactwem od takiej akcji :D
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Nessha » Wt, 4 sie 2015, 19:58:00

Przemyśl wiec ten pomysł ^^ bo jako tako ogół jest cacy , dla mnie
Obrazek

Armia chomików ma większy potencjał niż smoki - Rozczulony przeciwnik nie będzie atakował a chomiki wgryzą im sie w gardła
Avatar użytkownika
Nessha
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 403
Dołączył(a): N, 14 wrz 2014, 22:15:28
Lokalizacja: Zamrażalnik
ID: 4186

Następna strona

Powrót do Pomysły & Dyskusje

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości