Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Pojedynki - PS

Masz fajny pomysł i chcesz go omówić w większym gronie? To forum jest dla Ciebie.

Moderator: Caindel

przez Leamas » Wt, 4 sie 2015, 20:01:42

Leamas napisał(a):
Mazurski napisał(a):
Leamas napisał(a):
Mazurski napisał(a):JAk dla mnie na śmierć i życie - w końcu pojedynek a nie zabawa na drewniane mieczyki - turniej to inna sprawa.


Przecież pojedynki nie zawsze były na śmierć i życie. Mogły być do pierwszej krwi, poważnego ranienia, do poddania się jednego z walczących itp. To już zależało jakie były pomiędzy nimi wcześniejsze ustalenia ^^


No i to wystarczy xDDDD
Jak ktoś złamie zasadę to jego wybór -> wybór postaci. Nie każdy musi zgrywać przecież honorowego ^^


Dokładnie ^^
Jak dla mnie jedyną odgórną zasadą powinno być tylko to, że pojedynek jest jeden na jednego. Czyli żadnego niespodziewanego wsparcia 16 NPCów czy gromadki kumpli skrytych za rogiem xDDD



No to prawda, bez armii z magicznych worków ^^ jedyna pewna honorowa sprawa ^^ ale jakby np. Brat postaci chciałby uratować swojego brata, to co nie może? A jest to bardzo ciekawie fabularnie, że aż zajeżdża cebulactwem od takiej akcji :D[/quote]

Z jednej strony faktycznie ciekawa fabularnie sprawa ^^ Gorzej jak na ratunek będzie chciało ruszyć pół rodziny czy organizacji xD
Właściwie to kwestia samego ratunku jako takiego jest problematyczna, przecież taki pojedynek nie jest ani z zaskoczenia, ani jeden drugiego do wzięcia w nim udziału nie zmusza. Chyba że ktoś będzie chciał ratować krewnego przed własną głupotą, że się na coś takiego zgodził xDDD
Avatar użytkownika
Leamas
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 74
Dołączył(a): Cz, 5 mar 2015, 13:51:54
ID: 10338

przez Mazurski » Wt, 4 sie 2015, 20:04:52

Leamas napisał(a):
Leamas napisał(a):
Mazurski napisał(a):
Leamas napisał(a):
Mazurski napisał(a):JAk dla mnie na śmierć i życie - w końcu pojedynek a nie zabawa na drewniane mieczyki - turniej to inna sprawa.


Przecież pojedynki nie zawsze były na śmierć i życie. Mogły być do pierwszej krwi, poważnego ranienia, do poddania się jednego z walczących itp. To już zależało jakie były pomiędzy nimi wcześniejsze ustalenia ^^


No i to wystarczy xDDDD
Jak ktoś złamie zasadę to jego wybór -> wybór postaci. Nie każdy musi zgrywać przecież honorowego ^^


Dokładnie ^^
Jak dla mnie jedyną odgórną zasadą powinno być tylko to, że pojedynek jest jeden na jednego. Czyli żadnego niespodziewanego wsparcia 16 NPCów czy gromadki kumpli skrytych za rogiem xDDD



No to prawda, bez armii z magicznych worków ^^ jedyna pewna honorowa sprawa ^^ ale jakby np. Brat postaci chciałby uratować swojego brata, to co nie może? A jest to bardzo ciekawie fabularnie, że aż zajeżdża cebulactwem od takiej akcji :D


Z jednej strony faktycznie ciekawa fabularnie sprawa ^^ Gorzej jak na ratunek będzie chciało ruszyć pół rodziny czy organizacji xD
Właściwie to kwestia samego ratunku jako takiego jest problematyczna, przecież taki pojedynek nie jest ani z zaskoczenia, ani jeden drugiego do wzięcia w nim udziału nie zmusza. Chyba że ktoś będzie chciał ratować krewnego przed własną głupotą, że się na coś takiego zgodził xDDD[/quote]


Hmn powiedzmy, że wtedy może taka coś się stać - bo czemu mielibyśmy tego zabraniać graczom? Ale wtedy sława spada w mocno dla przegranego ^^ w końcu ciota z niego będzie :D
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Nessha » Wt, 4 sie 2015, 20:11:14

Ogarniajcie dalej, pomysł sam w sobie okey, ale musi to mieć ręce i nogi...^^
Obrazek

Armia chomików ma większy potencjał niż smoki - Rozczulony przeciwnik nie będzie atakował a chomiki wgryzą im sie w gardła
Avatar użytkownika
Nessha
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 403
Dołączył(a): N, 14 wrz 2014, 22:15:28
Lokalizacja: Zamrażalnik
ID: 4186

przez Ragnarov » Wt, 4 sie 2015, 22:32:06

A może zrobić takie cuś że zależnie od tego z kim walczysz i na jakim ryzyku dostajesz więcej lub mniej punktów a przegrany je traci ? Tylko żeby była opcja wycofania się co daje na przykład -1 punkt sławy...
Wysokie ryzyko-Walczysz na śmierć i życie premia do sławy 60% szansa na okaleczenie po przegranej 80% kara za przegraną 120% punktów wygranych przez przeciwnika itd.
Średnie ryzyko-Walczysz dla honoru i chwały premia do sławy 30% szansa na okaleczenie 40% kara za przegraną 60% punktów wygranych przez przeciwnika itd.
Małe ryzyko-Walczysz dla rozrywki premia do sławy 15% szansa na okaleczenie 20 % kara za przegraną 30 % punktów wygranych przez przeciwnika
Oczywiście okaleczenie tyczy się przegranego...
co wy na to ?
Do tego w karcie postaci na pasku z opcjami wiadomości itd. dodać przycisk wyzwania na pojedynek gdzie osoba wyzwana ma prawo odmówić z karą -1 punkt sławy... przydałby się oczywiście dodatek do rankingu czyli +5 w wyniku za każdą wygraną i limit jak na arenie czyli +1 punkt pojedynku na dobę. Co wy na to ?
Uwierzyłbyś, że Caner był rudym jaszczurem?

Jestę jaszczurę przemierzającył pustkowia forum zewnętrznego... By je zapełnić.
Avatar użytkownika
Ragnarov
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 75
Dołączył(a): Pt, 17 lip 2015, 15:27:44
Lokalizacja: A tu --->
ID: 13072

przez Tukan » Wt, 4 sie 2015, 22:33:55

Oczywiście okaleczenie tyczy się przegranego...

To mnie się nie podoba :) Co wyjdzie w sesji, to wyjdzie. Przegrany traci rękę? Spoko. A w tym samym czasie wygrany ma poharataną nogę? Też super. Jeżeli tak wyszło to tak ma być. A nie, wygrany wygrał, to nic mu się nie stało.
Obrazek
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Avatar użytkownika
Tukan
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 616
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 23:22:53
Lokalizacja: Tam
ID: 69

przez Deus » Wt, 4 sie 2015, 22:38:32

Ragnarov napisał(a):A może zrobić takie cuś że zależnie od tego z kim walczysz i na jakim ryzyku dostajesz więcej lub mniej punktów a przegrany je traci ? Tylko żeby była opcja wycofania się co daje na przykład -1 punkt sławy...
Wysokie ryzyko-Walczysz na śmierć i życie premia do sławy 60% szansa na okaleczenie po przegranej 80% kara za przegraną 120% punktów wygranych przez przeciwnika itd.
Średnie ryzyko-Walczysz dla honoru i chwały premia do sławy 30% szansa na okaleczenie 40% kara za przegraną 60% punktów wygranych przez przeciwnika itd.
Małe ryzyko-Walczysz dla rozrywki premia do sławy 15% szansa na okaleczenie 20 % kara za przegraną 30 % punktów wygranych przez przeciwnika
Oczywiście okaleczenie tyczy się przegranego...
co wy na to ?
Do tego w karcie postaci na pasku z opcjami wiadomości itd. dodać przycisk wyzwania na pojedynek gdzie osoba wyzwana ma prawo odmówić z karą -1 punkt sławy... przydałby się oczywiście dodatek do rankingu czyli +5 w wyniku za każdą wygraną i limit jak na arenie czyli +1 punkt pojedynku na dobę. Co wy na to ?



Nie wiem czy mówimy o tych samych punktach sławy xD
Bo z tego co wiem to ich nie można stracić (no chyba że robi się reset postaci).
Avatar użytkownika
Deus
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 137
Dołączył(a): So, 22 cze 2013, 16:46:30
ID: 7511

przez Ragnarov » Wt, 4 sie 2015, 22:50:21

A ja myślałem że admini mogą z tą grą robić co chcą :p
(Oczywiście bez obrazy dla adminów)
Uwierzyłbyś, że Caner był rudym jaszczurem?

Jestę jaszczurę przemierzającył pustkowia forum zewnętrznego... By je zapełnić.
Avatar użytkownika
Ragnarov
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 75
Dołączył(a): Pt, 17 lip 2015, 15:27:44
Lokalizacja: A tu --->
ID: 13072

przez Deus » Wt, 4 sie 2015, 23:00:05

Punkty sławy odzwierciedlają to jak bardzo dana postać jest rozpoznawalna.
Czyli że jak ktoś przegra parę pojedynków to jakimś cudem cały świat o nim zapomni ?
Avatar użytkownika
Deus
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 137
Dołączył(a): So, 22 cze 2013, 16:46:30
ID: 7511

przez Ragnarov » Wt, 4 sie 2015, 23:12:22

Nie ale... jakiś przewalony wojownik który nie przegrał ani jednego pojedynku, dostaje wpierdziel od nubka i co wtedy ? Wszyscy przestają wierzyć w jego potęgę i mają go w dupie, koniec bajek o niepokonanym jaszczurze i balladach, a jak się udupi w oczach ludzi to co ludzie robią ? Odwracają się od niego i nie chcą nawet o nim wspominać... czyli ciężko im się o tym mówi bo im wstyd wspominać niegdyś największym wzorze.
Uwierzyłbyś, że Caner był rudym jaszczurem?

Jestę jaszczurę przemierzającył pustkowia forum zewnętrznego... By je zapełnić.
Avatar użytkownika
Ragnarov
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 75
Dołączył(a): Pt, 17 lip 2015, 15:27:44
Lokalizacja: A tu --->
ID: 13072

przez Caindel » Wt, 4 sie 2015, 23:18:48

Mazurski napisał(a):Hej,

Wpadłem na pomysł, aby za fabularne pojedynki między postaciami dawały Punkty Sławy i wpis do wydarzeń z życia. Mogłoby to zachęcić do pojedynków między graczami, a przecież w świecie miecza i ognia... no i magii były ich dość sporo :D
Proponowałbym 1-3 PS zależnie od wielkości publiczności i takich tam rzeczy :D
Można też dać powiadomienie o pojedynku, aby gracze wiedzieli o nim xD



Czy Wy nadal mówicie o tym *patrz powyżej*? Nie bardzo wiem po co zakładać dodatkowy pomysł na coś co jest. Wystarczy założyć sesję, rozegrać ją z rzutami ( warunki na jakich ma być rozegrana ustala się wcześniej, a do rzutów najlepiej zaciągnąć kogoś kto ma w tym doświadczenie: polecam Telkira, Shead, Triszał, Kszywego czy Nathana). Rozgrywacie sesję, zapodajecie króciutka wieść ( nawet na trzy linijki^^). Pojawiają się PSy, wpis na oś postaci. KONIEC!
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.


Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.


Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał
Avatar użytkownika
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
 
Posty: 2120
Dołączył(a): Pn, 11 cze 2012, 18:04:06
Lokalizacja: Schowek na odkurzacz i widły
ID: 284

przez Thoran Rion » Cz, 6 sie 2015, 12:44:15

Pomysł brzmi dobrze ale warto by było poczekać, aż w sesji pojawią się kostki do walki. W międzyczasie można by ustalić zasady takich pojedynków. Można by np. w Cesarstwie je organizować (zbudować do tego specjalny budynek).
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Mazurski » Cz, 6 sie 2015, 17:08:00

Thoran Rion napisał(a):Pomysł brzmi dobrze ale warto by było poczekać, aż w sesji pojawią się kostki do walki. W międzyczasie można by ustalić zasady takich pojedynków. Można by np. w Cesarstwie je organizować (zbudować do tego specjalny budynek).



Myślę, że miejsce walk może być różne... Fall to nie tylko Cesarstwo ^^
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Thoran Rion » Cz, 6 sie 2015, 18:36:25

Mazurski napisał(a):
Thoran Rion napisał(a):Pomysł brzmi dobrze ale warto by było poczekać, aż w sesji pojawią się kostki do walki. W międzyczasie można by ustalić zasady takich pojedynków. Można by np. w Cesarstwie je organizować (zbudować do tego specjalny budynek).



Myślę, że miejsce walk może być różne... Fall to nie tylko Cesarstwo ^^


Dobrze jest się skupić na konkretnym miejscu. Nieważne, że Cesarstwo to nie cały Fallathan ale gdzies wydarzenie się musi dziać ^^
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Mazurski » Cz, 6 sie 2015, 19:14:08

Thoran Rion napisał(a):
Mazurski napisał(a):
Thoran Rion napisał(a):Pomysł brzmi dobrze ale warto by było poczekać, aż w sesji pojawią się kostki do walki. W międzyczasie można by ustalić zasady takich pojedynków. Można by np. w Cesarstwie je organizować (zbudować do tego specjalny budynek).



Myślę, że miejsce walk może być różne... Fall to nie tylko Cesarstwo ^^


Dobrze jest się skupić na konkretnym miejscu. Nieważne, że Cesarstwo to nie cały Fallathan ale gdzies wydarzenie się musi dziać ^^


Nie rozumiem czemu chcesz tworzyć jakieś miejsce do tego?
Turnieje mogą się odbyć w każdym mieście, arenach, dziedzińcu zamku czy na balu jak to już miało miejsce w kfie... a pojedynki między postaciami mają jeszcze mniej ograniczone miejsca.
„Głęboko leżą korzenie głupoty” - Cyceron
Avatar użytkownika
Mazurski
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 471
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 19:25:46
ID: 101

przez Thoran Rion » Cz, 6 sie 2015, 20:02:31

Żeby istniało tło fabularne do opcji mechanicznej.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomysły & Dyskusje

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości