Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

[Lokacja] Podziemny Krąg (Azeloth)

Opisy do usunięcia.

Moderator: Skrybowie

przez Locko » N, 25 paź 2015, 09:47:48

1. Położenie lokacji
Cesarstwo, Azeloth, Doki
Obrazek

2. Opis lokacji

Magazyn, usytuowany wśród wielu innych w Dokach, nie zwraca na siebie zbytniej uwagi. Z wyglądu budynek przypomina spichlerz i zapewne takie było jego pierwotne przeznaczenie, nim zmieniono plany budowy już po postawieniu fundamentów. Ceglano-drewniana konstrukcja, wzniesiona na planie prostokąta o wymiarach 12x28 metrów wieńczy solidny dach. Dzięki temu otrzymano przestronne, wysokie wnętrze i stabilność budowli. W okiennice na parterze wbudowano metalowe kraty, ale te na piętrze budowli nie posiadają dodatkowych zabezpieczeń. Ostatnimi czasy kilka z szyb wymieniono na nowe.

Sam magazyn to jedno, podłużne pomieszczenie. Nad nim znajduje się strych, z którego wydzielono sześć pokoi. Pod ścianą znajduje się przybudówka, z której można wyjść na spore podwórze. Główne lokum przedzielone jest trzema drewnianymi słupami o trójdzielnym zwieńczeniu podtrzymującym belki stropowe. Oświetlenie zapewnia kilka pochodni zawieszonych na murowanych ścianach. Południowa, wykonana z cegieł ściana nosi ślady pożaru, który kilka lat temu wybuchł w tym miejscu, jednak nie zdołał się rozprzestrzenić dalej.

Okolica starego magazynu nie należy do często odwiedzanych. Wiekowe budynki, niejednokrotnie zaniedbane oraz te opuszczone i o niejasnej sytuacji majątkowej, nie stanowią tętniącej życiem części Doków, gdzie w magazynach roi się od tragarzy, kupców i podróżników.
Prawdziwe przeznaczenie magazynu wciąż nie jest dostępne dla wiedzy szerszej publiczności. Członkowie Podziemnego Kręgu dbają o trzymanie miejsca spotkań w tajemnicy, dostępnej jedynie dla zaufanych osób. Na co dzień ponury, zapomniany magazyn, wieczorami zamienia się w miejsce, gdzie znudzeni życiem i rozgoryczeni losem osobnicy mogą się przyjacielsko poobijać, obalić butelkę rumu, ograć jeden drugiego w karty, czy… załatwić bardziej lub mniej legalne interesy.

Wrota główne siedziby “Kręgu” zamknięte są na dwie zardzewiałe, pokaźne kłódki zawieszone na solidnych łańcuchach. Dodatkowo, kilka zbutwiałych już desek, przybitych byle jak do skrzydeł drzwi daje do zrozumienia, że przejścia nie ma. Wystarczy jednak okrążyć budynek, by od strony zarośniętego podwórza ujrzeć drewnianą, stosunkowo nową przybudówkę. To przez nią prowadzi wejście do wnętrza magazynu.
Każdy, kto chce wejść do środka, musi przejść przez zapadającą w pamięć kontrolę osobistą u kustosza tego miejsca. A jest nim Góra.



3. Historia lokacji

Stary magazyn należy do jednych z najstarszych obiektów w Dokach. Został wybudowany najprawdopodobniej z polecenia jednego z zamożnych kupców zamorskich - stąd solidne, ceglane mury parteru, bardziej odporne na ogień od drewnianych ścian.
Na przestrzeni lat budynek przechodził z rąk do rąk, wraz ze zmianami sił w cechach kupieckich. Ostatni właściciel, Udo Bundfeld wypłynął do Reptilli, by dopilnować nowych umów na sprowadzanie egzotycznych towarów i... ślad po nim zaginął. Przez lata należąca do niego nieruchomość niszczała, aż w końcu okna i wejścia zabito dechami, a dokumenty własności żółciały pośród innych im podobnych u zarządcy miejskiego. Do czasu, jak w lecie 4365 roku, za sprawą uporu w odgrzebywaniu starej dokumentacji oraz pokaźnej sakiewki, prawo własności zdobyła zamożna baronowa, Jarmilien Samar [8515]. Wykorzystała później magazyn do przechowywanie materiałów na budowie nowego domu. Od tego momentu nie odnotowano kolejnej zmiany właściciela.

Jak więc się stało, że budynek zmienił zastosowanie, stając się miejscem walk pięściarskich, zakładów i domem dla szemranych interesów?
Okoliczności zawarcia cichej umowy między baronową, a Xanderem [7728] są niejasne. Wiadomo natomiast, że kobieta zezwoliła mu użytkować obiekt oraz dokonywać w nim zmian w sposób nieograniczony, pozostając tym samym bierną posiadaczką dowodu własności. Jesienią 4366 roku budynek stał się siedzibą “Kręgu”.

"Krąg" jest jednym z czterech filarów syndykatu, który panuje w azelockich dokach. Ludzi w syndykacie łączy głównie chęć zysków, niekoniecznie legalnych. Przemyt, hazard, bimbrownictwo i handel narkotykami to główne źródła dochodów. Krąg stał się jaskinią hazardu, a przy okazji zbrojnym ramieniem, wykorzystywanym do rozwiązań siłowych. 13 Naqarion 4367- ta data na stałe wpisała się w historię doków. Dbając o ochronę interesów przedsiębiorcy postanowili oficjalnie połączyć siły. Narodziny organizacji, która potocznie jest nazywana "Doki Pany", nie każdemu się spodobała..

4. Lista mieszkańców i NPC


[1] Góra to ślepy na jedno oko, przysadzisty mężczyzna o wyglądzie lekko zaniepokojonego trolla, który wpadł w obozowisko Potęgom ducha winnych podróżników, by powiedzieć im "dobry wieczór". Ponad dwa metry, zgarbiona postawa i dziwna narośl na karku i potylicy po spotkaniu z substancją alchemiczną pomaga w pozyskiwaniu respektu jak mało co. Łysa głowa mężczyzny pokryta jest nieudolnymi tatuażami. Jeden rzut oka na Górę wystarczy, by dojść do wniosku, że nie należy mu podpadać. Nikt nigdy nie widział jak się śmieje, ale też nikt nie znał takiego, który był świadkiem tego, jak ochroniarz, gospodarz, niańka i dozorca Kręgu wpada we wściekłość.
Być może dlatego, że nikt tego nie przeżył.

Obrazek


Góra nie mówi nic. Być może nie posiada języka lub wierzy tylko w język ciała. Ale jedno jego skinienie zwykle wystarczy, by każdy kto chciał przekroczyć próg siedziby, zostawił wszelką broń pod jego opieką. Bez wyjątku.


[2]Prócz Góry, jedynym stałym mieszkańcem siedziby “Kręgu” jest Raul - przeciętnego wzrostu, słabo umięśniony chłopak, któremu wąs ledwie zaczął siwieć pod nosem. Skóra ciemna, miedziana, włosy gęste, czarne. Smagły typ południowy. Należy do tego żylastego gatunku mężczyzn, którym nie da się odmówić wytrzymałości karalucha i zaciętości rannego rosomaka. Z chęcią stanie na ring lub poda butelkę rumu połamanym po walce kumplom. Uważaj, zanim zdecydujesz się zgrać z nim w karty. To zawodowy kanciarz, który ucieka szybciej od spłoszonego zająca.
- członkowie “Kręgu”

[3] Xander [7728]


5. Lista stworzeń

[1] W ekstremalnych sytuacjach, do usług kustosza pozostaje Goleń. Jest to obrośnięte niedźwiedzim futrem, czarne jak noc psisko, które chyba ma te same geny, co właściciel, bo w kłębie mierzy dobre cztery stopy. Zwykle Goleń goni za szczurami i kłapie zębami na muchy, nic sobie nie robiąc z otoczenia. Ale kto wie, czy skurczybyk nie jest wytresowany w rzucaniu się do gardła na jeden gwizd olbrzyma?

6.Proponowany koszt Lokacji

Budynek rozrywkowy - 10 995 537 zł (0,08639% koszt w CLZ z 12727484055) -26.10.2015

7. Właściciel
Lokacja Organizacji Doki Pany


Autor: Xander [7728], Poprawki Locko [5382]
Ostatnio edytowano Pn, 26 paź 2015, 19:12:03 przez Locko, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Locko
Chłop
Chłop
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr, 8 sty 2014, 01:12:32
ID: 7166

przez Locko » N, 25 paź 2015, 10:03:48

O.o Podczas wysyłania wyskoczył błąd sql, czy coś takiego, aż się cały spociłem. Wziąłem powrót, i wysłałem jeszcze raz, jak widać, niepotrzebnie. Proszę o wykasowanie jednego. ^^' Z dołu dziękuje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Locko
Chłop
Chłop
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr, 8 sty 2014, 01:12:32
ID: 7166

przez Caindel » Pn, 26 paź 2015, 17:03:24

Błędy:

Nad nim znajduje się strych, z którego wydzielono sześć pokoi oraz przybudówka, która wychodzi na spore podwórze.


Wywal z tego przybudówkę, daj ja przy ścinanie budynku, gdzie jej miejsce.

W historii lokacji, jako, że to lokacja organizacyjna proszę wrzucic historię organizacji.

Proszę w wycenie zawrzeć wszystkie ID jakie śa wliczone wcené oraz informacje oCLZ na dany dzień wyceny.

Po naniesienu poorawek proszę o info.
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.


Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.


Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał
Avatar użytkownika
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
 
Posty: 2120
Dołączył(a): Pn, 11 cze 2012, 18:04:06
Lokalizacja: Schowek na odkurzacz i widły
ID: 284

przez Caindel » Pn, 26 paź 2015, 18:55:10

AKCEPT

Dodaj tylko kwote CLZ i dzisiejsza date :)

Lokacje mozna wykupic.
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.


Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.


Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał
Avatar użytkownika
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
 
Posty: 2120
Dołączył(a): Pn, 11 cze 2012, 18:04:06
Lokalizacja: Schowek na odkurzacz i widły
ID: 284

przez Caindel » N, 13 mar 2016, 20:02:38

Jak gracz się zdecyduje na wykup proszę wrzucić wycenę na nowe forum, w odpowiedni temat.
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.


Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.


Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał
Avatar użytkownika
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
 
Posty: 2120
Dołączył(a): Pn, 11 cze 2012, 18:04:06
Lokalizacja: Schowek na odkurzacz i widły
ID: 284


Powrót do Kosz

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości