Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Podanie o czary

Tutaj trafiają wszelkie załatwione podania.

Moderator: Skrybowie

przez Ronin Rion » Wt, 9 lut 2010, 12:57:05

Nazwa: Błogosławieństwo
Szkoła: Magia kapłańska
Poziom Czaru: 1
Min. Poz. Mech.: 25
Czas trwania: 5 rund
Zasięg: pole widzenia
Obszar: do 4 m wokół rzucającego zaklęcie
Obrażenia/Obrona/Bonusy/Kary: k6
Odpierany przez: brak
Efekt: Czar ten podnosi morale osób znajdujących się blisko osoby rzucającej ten czar. Czar działa na osoby znajdujące się w promieniu do 4 m.

Nazwa: Leczenie lekkich ran
Szkoła: Magia kapłańska
Poziom Czaru: 1
Min. Poz. Mech.: 1
Czas trwania: 5 rund
Zasięg: bliski
Obszar: dotknięta osoba
Obrażenia/Obrona/Bonusy/Kary: 1k8 do hp
Odpierany przez: brak
Efekt: Rzucający czar kładąc ręce na istocie, przywraca 1k8 punktów życia straconych w wyniku ran lub innych uszkodzeniach ciała. Czar ten działa tylko na stworzenia posiadające materialne ciała.

Nazwa: Ochrona przed złem
Szkoła: Magia kapłańska
Poziom Czaru: 1
Min. Poz. Mech.: 1
Czas trwania: 5 rund
Zasięg: dotyk
Obszar: bliski
Obrażenia/Obrona/Bonusy/Kary: 1k6
Odpierany przez: brak
Efekt: Zaklęcie tworzy w odległości pół metra wokół dotkniętej istoty magiczną barierę, która porusza się wraz z nią i chroni ją w następujący sposób: złe lub pozostające pod wpływem złego zaklęcia stwory wykonują wszystkie ataki przeciw chronionej istocie z modyfikatorem -1, zaś wszelkie rzuty obronne przed takimi atakami wykonuje ona z modyfikatorem +1

Nazwa: Przełamanie strachu
Szkoła: Magia kapłańska
Poziom Czaru: 2
Min. Poz. Mech.: 50
Czas trwania: 5 rund
Zasięg: 10m
Obszar: koło o promieniu 9 m
Obrażenia/Obrona/Bonusy/Kary: 2k6
Odpierany przez: brak
Efekt. Rzucająca ten czar osobo podnosi morale swych sprzymierzeńców, które oczywiście po upływie czasu działania wróci do normalnej wartości.


Nazwa: Wykrycie zła
Szkoła: Magia kapłańska
Poziom Czaru: 2
Min. Poz. Mech.: 50
Czas trwania: 1 runda
Zasięg: zasięg wzroku
Obszar: pole widzenia
Obrażenia/Obrona/Bonusy/Kary: 2k6
Odpierany przez: brak
Efekt. Ten czar wykrywa emanację zła, pochodzącą od dowolnej istoty. Każde złe stworzenie znajdujące się w zasięgu działania zaklęcia będzie świecić słabą czerwienią.

Nazwa: Zdjęcie klątwy
Szkoła: Magia kapłańska
Poziom Czaru: 3
Min. Poz. Mech.: 75
Czas trwania: natychmiastowy
Zasięg: dotyk
Obszar: bliski
Obrażenia/Obrona/Bonusy/Kary: 3k6
Odpierany przez: brak
Efekt. Osoba, która rzuciła to zaklęcie, jest zwykle w stanie zdjąć klątwę nałożoną na osobę lub na przedmiot. To zaklęcie ma szansę osiągnąć skutek w przypadku specyficznych klątw, może się jednak okazać, że osoba rzucająca czar musi znajdować się na odpowiednio wysokim poziomie.

Nazwa: Boży młot
Szkoła: Magia kapłańska
Poziom Czaru: 4
Min. Poz. Mech.: 100
Czas trwania: 3 rundy
Zasięg: 10 m
Obszar: średni
Obrażenia/Obrona/Bonusy/Kary: 4k6
Odpierany przez: brak
Efekt. Osoba mocą tego czaru, powołuje do istnienia boży młot - magiczną broń, której może używać przez czas działania zaklęcia. Boży młot zadaje tyle obrażeń, ile zadaje młot bojowy.
Avatar użytkownika
Ronin Rion
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 442
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 13:21:37
ID: 938

Powrót do Archiwum podań

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość