Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Perły Fallathanu

Offtop na maksa

Moderator: Caindel

przez Leniwa » Pn, 3 sie 2015, 18:59:47

Taktyka Mazura i wszystko jasne.

Obrazek
Obrazek ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Leniwa
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 859
Dołączył(a): N, 23 sie 2009, 12:19:34
ID: 7098

przez Nerwus » Pn, 3 sie 2015, 22:42:45

Obrazek
Śmierć ma urok tylko dla odważnych.
Avatar użytkownika
Nerwus
Nieznajomy
Nieznajomy
 
Posty: 4
Dołączył(a): Pt, 31 lip 2015, 21:27:04
ID: 133

przez Saurus » Pn, 3 sie 2015, 23:39:27

Taktyka Booma z niedzieli lepsza
Obrazek
Kto to widział, żeby się herbatą w wielkim pocie czoła zdobytą dzielić! No kto!
Reguły są dla idiotów, ludzie inteligentni potrafią żyć w chaosie.
BYNAJMNIEJ TO NIE PRZYNAJMNIEJ

Jasne jasne Siwa ;>
Obrazek
Ekipa Kronik Fallathanu składa się z ludzi którzy wychodzą z założenia "I have no fucking idea what am i doing - but it's working" - jak trafnie ujął to Elros xD
Avatar użytkownika
Saurus
Bajarz
Bajarz
 
Posty: 1426
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 23:56:19
Lokalizacja: krypta
ID: 357

przez Chochlik » Wt, 4 sie 2015, 15:59:29

-Sven!
-Tak mój panie?
-Ile ty w ogóle masz lat?. U tych dziewczynek to ty jeszcze coś możesz? zapytał siadając przy stole
-Sześćdziesiąt osiem panie. Nie mogę, ale dzielnie próbuję panie Odpowiedział ze szczerością staruszek i pomaszerował by kupić piwo. Mężczyzna przy stole popatrzył za nim kręcąc głową. Zakrył oczy dłonią i powiedział do siebie cicho
-Na bogów...


Tak piękne, że wyplułam kalarepę na monitor :D
Obrazek
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway." (RDJ)
Avatar użytkownika
Chochlik
Bajarz
Bajarz
 
Posty: 1421
Dołączył(a): Pt, 26 cze 2009, 20:49:38
Lokalizacja: Poznań
ID: 49

przez khattaw » Wt, 25 sie 2015, 11:43:17

Obrazek

NIE MA SIĘ NAD CZYM ROZWODZIĆ, ALE NAPISZĘ O TYM CAŁEGO POSTA, OK? OK?!
Avatar użytkownika
khattaw
Giermek
Giermek
 
Posty: 313
Dołączył(a): So, 4 maja 2013, 11:42:20
ID: 6964

przez NeedCookiez » Wt, 1 wrz 2015, 18:48:47

UWAGA, DŁUGIE!

Dawno temu w karczmie...
http://i.imgur.com/R9i4usX.jpg?1
Niektórym ludziom aż chce się przybić piątkę!


W twarz.


Krzesłem.
Avatar użytkownika
NeedCookiez
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 64
Dołączył(a): Pn, 9 mar 2015, 18:20:45
ID: 45

przez Tukan » Cz, 3 wrz 2015, 21:25:59

Sam założyciel tematu, nasz legendarny prowadzący radia - ELROS!
Otóż, rzecz dzieje się w karczmie.
Obrazek
Obrazek
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Avatar użytkownika
Tukan
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 616
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 23:22:53
Lokalizacja: Tam
ID: 69

przez Elros » Cz, 3 wrz 2015, 21:27:04

Wiedziałem że kiedyś tu trafię :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Elros
Giermek
Giermek
 
Posty: 399
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 11:34:46
ID: 257

przez Saurus » Pt, 4 wrz 2015, 23:27:18

Elros napisał(a):Wiedziałem że kiedyś tu trafię :D

Przyznaj, że podpłaciłeś Tuka :P
Kto to widział, żeby się herbatą w wielkim pocie czoła zdobytą dzielić! No kto!
Reguły są dla idiotów, ludzie inteligentni potrafią żyć w chaosie.
BYNAJMNIEJ TO NIE PRZYNAJMNIEJ

Jasne jasne Siwa ;>
Obrazek
Ekipa Kronik Fallathanu składa się z ludzi którzy wychodzą z założenia "I have no fucking idea what am i doing - but it's working" - jak trafnie ujął to Elros xD
Avatar użytkownika
Saurus
Bajarz
Bajarz
 
Posty: 1426
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 23:56:19
Lokalizacja: krypta
ID: 357

przez Tukan » So, 5 wrz 2015, 01:23:37

A co ja, przekupka jakaś?! :p
Obrazek
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Avatar użytkownika
Tukan
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 616
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 23:22:53
Lokalizacja: Tam
ID: 69

przez Laurek » N, 13 wrz 2015, 20:33:02

NeedCookiez napisał(a):UWAGA, DŁUGIE!

Dawno temu w karczmie...
http://i.imgur.com/R9i4usX.jpg?1



Nie ma to jak trafić na perły.
Każdy głupiec chce wyplewić głupotę innych, by móc pielęgnować swoją.
Laurek
Chłop
Chłop
 
Posty: 36
Dołączył(a): Pn, 13 gru 2010, 14:46:36
ID: 9219

przez Saurus » Śr, 16 wrz 2015, 13:02:25

Była jed­nak ... zbyt uczci­wa na skry­tobójczy­nię... Dla­tego zos­tała złodziejką

Zawsze twierdziłem, że to fach dla najuczciwszych ;D
Kto to widział, żeby się herbatą w wielkim pocie czoła zdobytą dzielić! No kto!
Reguły są dla idiotów, ludzie inteligentni potrafią żyć w chaosie.
BYNAJMNIEJ TO NIE PRZYNAJMNIEJ

Jasne jasne Siwa ;>
Obrazek
Ekipa Kronik Fallathanu składa się z ludzi którzy wychodzą z założenia "I have no fucking idea what am i doing - but it's working" - jak trafnie ujął to Elros xD
Avatar użytkownika
Saurus
Bajarz
Bajarz
 
Posty: 1426
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 23:56:19
Lokalizacja: krypta
ID: 357

przez khattaw » Śr, 16 wrz 2015, 19:20:29

Uczciwa. ^^

Obrazek

Ludziom się też notorycznie merda szlachecki ze szlachetnym. ^^
Avatar użytkownika
khattaw
Giermek
Giermek
 
Posty: 313
Dołączył(a): So, 4 maja 2013, 11:42:20
ID: 6964

przez Kay » Wt, 29 wrz 2015, 23:28:06

Dziwny typ - 2015-09-29 23:45:31
"tutaj link do wizytówki postaci"
Dzięki :)
Shaffrana [136] - 2015-09-29 23:47:24
sorry już wykorzystane
Dziwny typ - 2015-09-29 23:48:13
To za 12 minut. :P
Shaffrana [136] - 2015-09-29 23:49:19
daj mi powód dlaczego mam to robić?
Dziwny typ - 2015-09-29 23:50:47
Z dobroci serca. Lub bez powodu?
Shaffrana [136] - 2015-09-29 23:52:42
buhahaha
Dziwny typ - 2015-09-29 23:55:33
A może dlatego, że pewnie sama z tego korzystałaś? ;)
Shaffrana [136] - 2015-09-29 23:56:52
Nie pisałam do obcych o łaskę, tak jak co poniektórzy... no ale cóż jak ktoś nie ma znajomych to tak kończy widocznie
Dziwny typ - 2015-09-29 23:59:30
Łooo, ale mi łaska. :D Żeby Ci korona z głowy nie spadła. Spoko, że rzucasz tekstami typu "nie masz znajomych" do osoby, która nic tu nie ogarnia i gra dwa dni! :D
Wyczuwam u Ciebie tyle bólu dupy o wszystko, że lepiej będzie dać Ci spokój i pozwolić dalej żyć we własnym, małym, smutnym światku. :) niemniej dzięki za pogawędkę i miłego wieczoru.
Shaffrana [136] - 2015-09-30 00:03:38
skoro nie ogarniasz to poproś o pomoc a nie o darowiznę
żegnam


Kolejny, wielbiciel spamu, się znalazł :evil:
Avatar użytkownika
Kay
Mieszczanin
Mieszczanin
 
Posty: 60
Dołączył(a): N, 8 mar 2015, 19:29:31
ID: 136

przez Saurus » Śr, 30 wrz 2015, 00:26:49

A ja odpisałem "Nie spamuj mi poczty". Jaki ja oschły :D
Kto to widział, żeby się herbatą w wielkim pocie czoła zdobytą dzielić! No kto!
Reguły są dla idiotów, ludzie inteligentni potrafią żyć w chaosie.
BYNAJMNIEJ TO NIE PRZYNAJMNIEJ

Jasne jasne Siwa ;>
Obrazek
Ekipa Kronik Fallathanu składa się z ludzi którzy wychodzą z założenia "I have no fucking idea what am i doing - but it's working" - jak trafnie ujął to Elros xD
Avatar użytkownika
Saurus
Bajarz
Bajarz
 
Posty: 1426
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 23:56:19
Lokalizacja: krypta
ID: 357

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość