Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

[Podanie o przedmiot magiczny] Pas "Wilcza"

Moderator: Skrybowie

przez Seweryna » N, 26 maja 2013, 18:29:59

1.Nazwa: Pas „Wilcza”

2. Opis

Obrazek

Pas został wykonany z wilczej skóry i pofarbowano go na kolor czerwony. Dzięki magii zaklinania i skoncentrowaniu swej mocy w innej materii szamanka obdarzyła przedmiot magicznymi właściwościami, na wskutek czego na kawałku skóry pojawiły się wytłoczone ornamenty roślinne jak również podobizna wilka, przedstawiającą nieujarzmioną duszę dzikiego zwierzęcia. Przerysowane oko symbolizuje szaleństwo, natomiast przesycenie czerni – brak empatii. Tusz kapiący z pyska bestii podsyca żądzę krwi, która nigdy nie zostanie zaspokojona.


3. Cechy
Magia wyzwoli się gdy w pobliżu wyczuwalna jest krew. Nie obudzi się gdy czuje krew osoby, która nosi pas. Zdarzały się przypadki, iż budziła się pod wpływem silnych emocji.
Objawami obudzenia się wilczej jest przeraźliwy ból wszystkich członków zaczynając od palców, a kończąc na sercu, które w końcu zamiera w bezruchu na kilka chwil. W tym czasie mięśnie nabrzmiewają tak samo jak żyły, które przybierają szarawo-czarny odcień. Oczy zalewają się czernią i wyglądają jak ślepia dzikiego wilka. Gdy cała „przemiana” minie, serce zaczyna pracować normalnie. Od tego momentu istota jest silniejsza i szybsza niż zwykle. Jest bardziej odporna na urazy i szybciej leczą się rany, a zmysły są wyostrzone.
Magiczną moc „uspokoić” można poprzez silną wolę oraz gdy nie ma już w pobliżu widoku ani zapachu krwi lub opadną emocje.

Pas dodaje do cech (szybkość, siła) +20, regeneracja poziom/2 HP na turę


4. Historia
Pas wykonała szamanka, dzika kobieta, mieszkająca w lesie. Była chyba pierwszą tak dziwną istotą, którą widziała Seweryna jeszcze jako dziecko. Kobieta była strzelcem wyborowym, a jej oko nigdy nie chybiło. Nazywała się Sokół i innego imienia dziewczynce nie podała. Drobna i niska dzikuska posiadała wątłe i delikatne ciało, aczkolwiek jej ręce były nad wyraz umięśnione. Łowczyni nie była zwykłą kobietą. Nie akceptowała swojego ciała, które wedle niej przeszkadzało w strzelaniu, dlatego też było ono ciasno obwiązane kawałkami skóry, na których widniała podobizna sokoła.
Kobieta, widząc zamiłowanie Seweryny do wilków, postanowiła wykonać dla niej podobny dodatek. Była zmuszona upolować zwierzę, które potem dziewczynka własnoręcznie zabiła. Po sprawieniu mięsa i wyprawieniu skóry, co trwało trochę czasu, szamanka mogła zabrać się za ten dziwny rytuał, o którym tyle opowiadała. Mała Seweryna podejrzewała, że jest on nielegalny albo mało praktykowany, gdyż jej „opiekunka” nie chciała by dziewczynka na to patrzyła, więc odeszła na kilka dni. Przez ten czas Seweryna była zdana sama na siebie, ale nie miała się źle. Szamanka nauczyła ją polować na małe gryzonie, a to wystarczało by przeżyć.
Kobieta w końcu wróciła, a w dłoni trzymała piękny pas. Kobieta dokładnie wyjaśniła dziecku na czym będzie polegać jej przemiana i pierwsza próba odbyła się właśnie przy niej. Kobieta rozcięła sobie dłoń, przez co Seweryna, mając już pas na sobie poczuła ból, który przeszył jej ciało. Był na tyle ostry i nieprzyjemny, że jęknęła żałośnie łapiąc się za brzuch. Czuła jak jej małe mięśnie nabrzmiewają i twardnieją, czuła jak ból idzie w kierunku serca po żyłach, które przybierają szarawy, niezdrowy odcień, aż w końcu najważniejszy organ w jej ciele – serce, zamarło w bezruchu. W tym czasie oczy zalały się czernią przez co lepiej widziała, a zmysły wyostrzyły się kilkukrotnie. W końcu serce ruszyło, pompując krew jak wcześniej.
-A teraz postaraj się uspokoić- usłyszała dziewczynka i mimo tego, że widziała kobietę przed sobą, to miała wrażenie, ze jest ona bardzo daleko, a jej głos długo do niej docierał.- Wystarczy, że będziesz bardzo tego chciała ...- dodała i przewiązała dłoń kawałkiem materiału, a już po chwili Seweryna była sobą.
Niestety nie było wiele okazji by dziewczynka mogła wyuczyć się kontrolowania swej dzikiej natury, którą otrzymała od kobiety. Kilka dni później szamanka natrafiła na polowaniu na bogatych ludzi w asyście grupy najemników. Została zabita.

5. Dla kogo przeznaczony jest pas.
Tylko dla Seweryny Hämäryys [298]
Ostatnio edytowano Pn, 10 cze 2013, 16:03:33 przez Seweryna, łącznie edytowano 7 razy
Avatar użytkownika
Seweryna
Chłop
Chłop
 
Posty: 46
Dołączył(a): Pt, 15 mar 2013, 18:22:51
ID: 298

przez Thoran Rion » N, 26 maja 2013, 19:31:28

O ile silniejsza i szybsza i ile HP regeneruje?
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Seweryna » N, 26 maja 2013, 19:46:03

myślę, że szybsza i silniejsza o 25%
i regeneruje HP 25-30% szybciej


czy ta odpowiedź w ogóle ma sens?! xD
Avatar użytkownika
Seweryna
Chłop
Chłop
 
Posty: 46
Dołączył(a): Pt, 15 mar 2013, 18:22:51
ID: 298

przez Thoran Rion » N, 26 maja 2013, 19:47:06

Wartości punktowe ^^ Dla Siły i Szybkości + regen.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Rudy » N, 26 maja 2013, 19:58:16

Marcin [Thoran] napisał(a):Wartości punktowe ^^ Dla Siły i Szybkości + regen.

Chyba ciężko to określić, jak w regulaminie nie macie wyszczególnionych wartości możliwych.

Ja bym proponował regeneracja HP= Poziom/2 (zaokrąglone w górę) na turę.

Co do cech to +20 do +50, żeby za mocne nie było. :)
Now I lay me down to sleep
Pray the lord my soul to keep
If I die before I wake
Pray the lord my soul to take
[Metallica]
Obrazek
Avatar użytkownika
Rudy
Giermek
Giermek
 
Posty: 302
Dołączył(a): Pn, 4 cze 2012, 15:05:24
ID: 121

przez Seweryna » N, 26 maja 2013, 20:11:33

Dobrze rozumiem,że HP regeneruje się o 50% co turę czy dwa razy szybciej?

Co to cech jestem za tym by było od +20 do +50 ^^


to jest inny język panowie! xD
Avatar użytkownika
Seweryna
Chłop
Chłop
 
Posty: 46
Dołączył(a): Pt, 15 mar 2013, 18:22:51
ID: 298

przez Thoran Rion » N, 26 maja 2013, 20:13:08

+20 max.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Seweryna » N, 26 maja 2013, 20:14:00

okej, niechaj będzie +20 do cech
Avatar użytkownika
Seweryna
Chłop
Chłop
 
Posty: 46
Dołączył(a): Pt, 15 mar 2013, 18:22:51
ID: 298

przez Ebbervar » Wt, 28 maja 2013, 13:36:20

Tusz kapiący z pyska bestii podsyca rządzę krwi, która nigdy nie zostanie zaspokojona.
żądzę krwi
W kawał skóry została wtarta krew wilka i osoby posiadającej tatuaż, dzięki czemu dusze wniknęły również w pas tworząc idealny komplet.

W kawał skóry została wtarta krew wilka i osoby posiadającej tatuaż, dzięki czemu pierwiastki obu dusz przeniknęły również w pas tworząc idealny komplet.
[zamiast duszy, dałbym cząstka duszy albo pierwiastek duszy przeniknął w pas, przecież w tym pasie nie będzie całej duszy Seweryny]
Dzika natura budzi się gdy w pobliżu wyczuwalna jest krew, lecz nie obudzi się gdy czuje krew osoby, która nosi tatuaż.

Dzika natura wyzwoli się, gdy w pobliżu wyczuwalna jest krew. Nie obudzi się, gdy poczuje krew osoby, która nosi tatuaż.
Wilczą „uspokoić” można poprzez silną wolę lub gdy nie ma w pobliżu już krwi, lub opadną emocje.
gdy nie ma w pobliżu już zapachu i widoku krwi
Nie była zwykłą kobietą, gdyż nie akceptowała ciała, które przeszkadzało jej w strzelaniu, więc brakowało jej piersi.
Łowczyni nie była zwykłą kobietą. Nie akceptowała swojego ciała, które wedle niej przeszkadzało w strzelaniu. Podjęła decyzję o usunięciu piersi.
Przedstawiał on sokoła i miała w zwyczaju mówić: Jest to dusza najbystrzejszego drapieżnika, słoneczko.
jest
a dokładnie Hukki – wilka z którym Seweryna nigdy się nie rozstawała
. wilka, z którym
Kilka dni później chybiła na polowaniu na bogatych ludzi. Została zabita.
Kilka dni później natrafiła na polowaniu na bogatych ludzi w asyście grupy najemników. Została zabita.

Dopisz proszę w 1 post, że tatuaż oraz pas dają +20 do cech.
XI Przykazanie - "Szanuj swego MG. Zawsze możesz mieć gorszego..."

"Napchany jestem sesjami, jak krowi pęcherz..." by Gotrek, czyli humor khazadzki

"Oświadczam, iż, podczas pisania posta, kierowały mną wyłącznie czyste i niezmącone złością pobudki, takie jak: żywe zainteresowanie i ciekawość. Moja wypowiedź nie jest zaczepna. Wielka Rzepa mi świadkiem :D" by Ma`Arei

Obrazek
Ebbervar [2505]
Avatar użytkownika
Ebbervar
Administrator
Administrator
 
Posty: 3959
Dołączył(a): So, 2 cze 2012, 15:25:56
Lokalizacja: Łodź
ID: 2505

przez Seweryna » Wt, 28 maja 2013, 15:39:17

poprawione i dodane :3
Avatar użytkownika
Seweryna
Chłop
Chłop
 
Posty: 46
Dołączył(a): Pt, 15 mar 2013, 18:22:51
ID: 298

przez Thoran Rion » Wt, 28 maja 2013, 15:42:33

Rudas pisał o regeneracji równej poziom/2 HP na turę.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Seweryna » Wt, 28 maja 2013, 15:49:44

poprawiłam
Avatar użytkownika
Seweryna
Chłop
Chłop
 
Posty: 46
Dołączył(a): Pt, 15 mar 2013, 18:22:51
ID: 298

przez Ebbervar » Wt, 28 maja 2013, 18:10:30

Z mojej strony akcept.
XI Przykazanie - "Szanuj swego MG. Zawsze możesz mieć gorszego..."

"Napchany jestem sesjami, jak krowi pęcherz..." by Gotrek, czyli humor khazadzki

"Oświadczam, iż, podczas pisania posta, kierowały mną wyłącznie czyste i niezmącone złością pobudki, takie jak: żywe zainteresowanie i ciekawość. Moja wypowiedź nie jest zaczepna. Wielka Rzepa mi świadkiem :D" by Ma`Arei

Obrazek
Ebbervar [2505]
Avatar użytkownika
Ebbervar
Administrator
Administrator
 
Posty: 3959
Dołączył(a): So, 2 cze 2012, 15:25:56
Lokalizacja: Łodź
ID: 2505

przez Seweryna » Cz, 30 maja 2013, 13:07:33

Czyli już jest wszystko ok?
pojawi się to jakoś w ekwipunku, czy jakaś inna będzie informacja o tym w profilu postaci?
Avatar użytkownika
Seweryna
Chłop
Chłop
 
Posty: 46
Dołączył(a): Pt, 15 mar 2013, 18:22:51
ID: 298

przez Ebbervar » Cz, 30 maja 2013, 13:18:10

Pojawi się w ekwipunku.
Zrób proszę 2-3 zdaniową notkę do Tatuażu i osobno do pasa.
XI Przykazanie - "Szanuj swego MG. Zawsze możesz mieć gorszego..."

"Napchany jestem sesjami, jak krowi pęcherz..." by Gotrek, czyli humor khazadzki

"Oświadczam, iż, podczas pisania posta, kierowały mną wyłącznie czyste i niezmącone złością pobudki, takie jak: żywe zainteresowanie i ciekawość. Moja wypowiedź nie jest zaczepna. Wielka Rzepa mi świadkiem :D" by Ma`Arei

Obrazek
Ebbervar [2505]
Avatar użytkownika
Ebbervar
Administrator
Administrator
 
Posty: 3959
Dołączył(a): So, 2 cze 2012, 15:25:56
Lokalizacja: Łodź
ID: 2505

Następna strona

Powrót do Inne

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość