Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Osiągnięcia

Moderator: Caindel

przez Escalus » So, 5 sty 2013, 22:54:57

Umiejętności:
Nazwa: Siłacz
Wymagania: rozwiń na maxa wszystkie umiejętności związane z siłą Bonus: +5 pkt do umiejętności z pakietu "siła"


Analogicznie reszta.


Biegłości: Zdobądź 1000 biegłości X - bonus - prędkość rozwijania tej biegłości wzrasta + 0.01
LUB
Bonus + X tej biegłości na start


Majątek:
Zbierz 10 000 000 złota - bonus - możliwość powiększenia skrytki o 10 kolejnych poziomów
Zbierz 1000 klejnotów każdego rodzaju/ 100 000 000 sztuk surowca - bonus o 5% w cenie surowca/klejnotu na rynku

Rzemieślnictwo: utwórz 1000 pomarańczowych/czerwonych/niebieskich mieczy/hełmów/mikstur/czarów na swój lub wyższy poziom - bonus - + 2%/5%/10% szczęścia krytycznego do produkcji tego przedmiotu

walka (tu jestem kiepski, myślę, że wojownicy/magowie coś znacznie lepszego wymyślą)
pokonaj x potworów?
pokonaj x potworów bez zadraśnięcia
pokonaj x potworó o 30 poziomów wyższych
pokonaj x bossów
pokonaj x potworów bez użycia mikstur
nie znam się:P

profesje:
ukończ grę daną profesją - bonus - odznaka, na stałe 10% premii z danej profesji, nawet bez jej wybierania



Do tego wszystko można by fajnie modyfikować - zmieniać współczynniki wymagań itp


Kilka osób już nad tym pracuje, czekam na dalsze pomysły.
Marcin podkreślił, że osiągnięcia na tle rozwijania cech odpadają
Obrazek
--------------------------------------------
Schudnąć to odrobinę umrzeć.
Garfield
Avatar użytkownika
Escalus
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 495
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 15:42:19
ID: 992

przez Sherloth » So, 5 sty 2013, 23:09:22

Rzemieślnictwo: utwórz 1000 pomarańczowych/czerwonych/niebieskich mieczy/hełmów/mikstur/czarów na swój lub wyższy poziom - bonus - + 2%/5%/10% szczęścia krytycznego do produkcji tego przedmiotu

Odnosi się do atutu "Mistrzostwo". Idąc w tą stronę można podrasować też kilka innych. Wypicie powiedzmy 10k potków podrasuje "Lekomana" o te "+ 2%/5%/10%". ^^

Edit:
I jeszcze coś... konkretna ilość złapania danego choróbska - powiedzmy te 10k, mogłoby dawać jakąś odporność na nie. Jak złamiesz kciuka tyle razy, to duża szansa, że (jeśli go jeszcze masz) możesz nim ostrzyć miecz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Sherloth
Giermek
Giermek
 
Posty: 316
Dołączył(a): Cz, 31 maja 2012, 20:37:19
ID: 10000

przez Ksyw'dzill » So, 5 sty 2013, 23:27:01

Escalus napisał(a):Biegłości: Zdobądź 1000 biegłości X - bonus - prędkość rozwijania tej biegłości wzrasta + 0.01
LUB
Bonus + X tej biegłości na start


Ekspert:
    Wymaganie: Zdobądź ponad 1000 biegłości X.
    Bonus: 1% biegłości z momentu resetu na start

Pilny uczeń:
    Wymaganie: W momencie resetu bądź w pierwszej dziesiątce w rankingu biegłości X.
    Bonus: bazowa prędkość rozwoju biegłości +0.01

Escalus napisał(a):Majątek:
Zbierz 10 000 000 złota - bonus - możliwość powiększenia skrytki o 10 kolejnych poziomów
Zbierz 1000 klejnotów każdego rodzaju/ 100 000 000 sztuk surowca - bonus o 5% w cenie surowca/klejnotu na rynku


Ziemianin:
    Wymaganie: Rozbuduj do maksa wszystko we włościach i 20 wioskach.
    Bonus: Bazowe morale w wioskach +10%

Escalus napisał(a):walka (tu jestem kiepski, myślę, że wojownicy/magowie coś znacznie lepszego wymyślą)
pokonaj x potworów?
pokonaj x potworów bez zadraśnięcia
pokonaj x potworó o 30 poziomów wyższych
pokonaj x bossów
pokonaj x potworów bez użycia mikstur
nie znam się:P


Legendarny Łowca:
    Wymaganie: Pokonaj 100 legendarnych przeciwników.
    Bonus: Skrócony czas oczekiwania na potworka o 20 sekund

Lwie Serce:
    Wymaganie: Wygraj z Koralionem na poziomie niższym niż 50 (Może niższym?).
    Bonus: Bazowe obrażenia +5%

Ryzykant/Szaleniec/Samobójca
    Wymaganie: Pokonaj X przeciwników o 30/40/50 poziomów silniejszych.
    Bonus: Bazowy atak i obrona +5%/7%/10%

Wariat
    Wymaganie: Pokonaj X przeciwników o 30/40/50 poziomów silniejszych bez jakiegokolwiek pancerza.
    Bonus: Bazowa obrona +10%/15%/20% obrony w momencie resetu (bez pancerza)

Tancerz Bitwy
    Wymaganie: Wykonaj 15 000 uników.
    Bonus: Bazowe uniki +10%

Escalus napisał(a):profesje:
ukończ grę daną profesją - bonus - odznaka, na stałe 10% premii z danej profesji, nawet bez jej wybierania


W jaki sposób by to miało działać? Że bez profesji miałoby się 10% premii a z 100%? Czy 110%? Bo to drugie chyba odpada :)

Jak coś wymyślę to dopiszę.

EDIT1:
Profesjonalista
    Wymaganie: W momencie resetu bądź w rankingu w pierwszej trójce graczy posiadających daną profesję (ogólny ranking).
    Bonus: Wymagania profesji -25%

Nienawiść do X
    Wymaganie: Pokonaj 2000 przeciwników X.
    Bonus: Obrażenia przeciwko X +20%
    Uwagi: Jeśli byłoby to na zasadzie punktów osiągnięć, to danie punktu w Nienawiść dałoby +20% do obrażeń przeciwko Wszystkim przeciwnikom, których ubiło się dostatecznie dużo.
Ostatnio edytowano N, 6 sty 2013, 10:34:10 przez Ksyw'dzill, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Boom » N, 6 sty 2013, 00:14:02

Szczurołap:
Wymagania: Pokonaj 50 szczurów.
Nagroda: mała premia bo proste zadanie.

Wszechstronny wojownik/mag/rzemieślnik:
Wymagania: Rozwiń wszystkie biegłości z danej drogi na 100.
Nagroda: Po resecie postać dostaje na start x do każdej biegłości.

Dowódca:
Wymagania: Zgromadź 100 jednostek ciężkiej jazdy w garnizonie we włościach.
Nagroda: +10 do maksymalnej liczby wojska.

Zabijaka:
Wymagania: Wygraj 100 walk PvP.
Nagroda: Szybsza regeneracja punktów PvP ( tak rzuciłem, bo wiem, że coś takiego ma się pojawić)

Stały Bywalec:
Wymagania: loguj się codziennie, nieprzerwanie przez 100 dni.
Nagroda: +10 do maksymalnego PA.

Nieśmiertelny:
Wymagania: Odnieś 15 ran krytycznych.
Nagroda: odporność na rany krytyczne.

Nieuchwytny:
Wymagania: okradnij 1000 różnych graczy.
Nagroda: 25% więcej złota przy kradzieży po resecie.

Znawca magii/walki/rzemiosła:
Wymagania: rozwiń wszystkie atuty z danej drogi
Nagroda: +5 atutów na start z tej konkretnej drogi.

Ziemianin:
Wymagania: Zgromadź 5 mln złota z wiosek ( nie wypłacając)
Nagroda: +10% do obrotu.

Pojętny uczeń:
Wymagania: Wyszkól maksymalnie wszystkie cechy.
Nagroda: Koszt szkolenia mniejszy o 5 %.
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Hactus » N, 6 sty 2013, 01:56:22

Te zadania mają być dostępne przed, czy po resecie ? Bo niektóre to takie typowo dalekosiężne ;D

Kilka pomysłów:

Precyzyjny
Zabij 1000 przeciwników poprzez cios w głowę.
+5% do trafienia

Berserker
Zabij 100 przeciwników nie lecząc się ani razu (pod rząd)
+10% leczenie z mikstur

Bez zadyszki
Zabij 500 przeciwników bez używania obrony
-5% z traconej kondycji

Własna poducha
Odpocznij 100 razy krytycznie w domku
+5% do szczęścia krytycznego przy odpoczynku

Wąż w kieszeni
Nie wypłacaj pieniędzy ze skrytki przez 50 dni
+5 poziomów rozbudowy skrytki

To jeszcze działa !
Zabij 150 potworów bez naprawiania ekwipunku
+5% wytrzymałości przedmiotów wyekwipowanych


Ogółem bardzo bardzo to przypomina listę achievementów z Vindictusa :)
Avatar użytkownika
Hactus
Giermek
Giermek
 
Posty: 351
Dołączył(a): Śr, 1 lut 2012, 14:23:47
ID: 3939

przez Escalus » N, 6 sty 2013, 02:07:35

Osiągnięcia fajne, ale myślę, że powinniśmy celować w takie "duuuże", które faktycznie ciężko jak diabli zdobyć - boję się, że te Marcin uzna za "niegodne" :P

Swoje dodam jutro. Teraz spać:P
Obrazek
--------------------------------------------
Schudnąć to odrobinę umrzeć.
Garfield
Avatar użytkownika
Escalus
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 495
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 15:42:19
ID: 992

przez Ksyw'dzill » N, 6 sty 2013, 08:39:37

Myślę, że przede wszystkim Marcin (albo ktoś inny kompetentny) i tak będzie musiał odsiać ziarno od plew tutaj ;) Na razie rzucajmy wszystkim sensownym. Warto by pisać kategorię osiągnięcia przed nazwą, tak aby się nie pogubić za bardzo i aby dało się później to łatwo zebrać.
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Ksyw'dzill » N, 6 sty 2013, 10:56:07

Coś dla fabularnych:

As w rękawie:
    Wymaganie: Zalicz 100/250/500 krytycznych sukcesów w rzutach w codziennikach.
    Bonus: Zasięg rzutu dla sukcesu krytycznego 60/70/80

Światowy:
    Wymaganie: Weź udział w 100/250/500 ocenionych codziennikach (?).
    Bonus: Dodatkowe 5/10/15 PU

Zły Omen
    Wymaganie: Zalicz 100/250/500 krytycznych porażek w rzutach w codziennikach.
    Bonus: Zasięg rzutu dla pecha 960/970/980

Stały Bywalec
    Wymaganie: Napisz 1000/1500/2000 wiadomości w karczmie.
    Bonus: Koszt wynajęcia pokoju w karczmie 70/50/30%

Rankingowe:

Mityczna Istota
    Wymaganie: Przejdź grę jako członek rasy premiowanej będąc najwyżej w ogólnym rankingu spośród członków twojej rasy.
    Bonus: Biegłość do rozdania na starcie +10 (jestem otwarty na propozycje :p)

Pierwszy spośród równych
    Wymaganie: Przejdź grę będąc na 3/2/1 pozycji w ogólnym rankingu.
    Bonus: Biegłość do rozdania na starcie +10/20/30

Śmierć Kucom!
    Wymaganie: Zgładź Mista 10/20/30 razy.
    Bonus: Ilość nieumarłych kuców jako chowańców bojowych 1/2/3
    Uwagi: :D
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Escalus » N, 6 sty 2013, 12:49:46

Majątek:
Midas:
Uzbieraj 50 000 000 sztuk złota.
Bonus: 1 000 000 na start

Dobry Władca:
Posiadaj 100 000 szt złota w skarbcu każdej z 20 wiosek w momencie resetu.
Bonus: +10% do obrotów

Wierny Wasal:
Wyślij do księstwa armię przekraczającą wartość 3 000 000 szt złota
Bonus: +3 do maksymalnej ilości pozwoleń na rozbudowę wiosek

Monopolista drewna/żelaza/czegokolwiek
Posiadaj 50 000 000 danego surowca w momencie resetu.
Bonus: cena TEGO surowca zmienia się o 5% (o 5% lepsza cena sprzedaży, o 5% lepsza cena kupna)

Władca kryształowej góry:
Posiadaj 5000 sztuk każdego klejnotu w momencie resetu.
Bonus: Ceny wszystkich klejnotów poprawione o 5%

Zaścianek:
Rozbuduj maksymalnie Włości przed uzyskaniem 30 poziomu
Bonus: Maksymalny poziom skrytki +5

Domator:
Rozbuduj Dom Właściciela na maksymalny poziom przed wybudowaniem czegokolwiek innego.
Bonus: Szczęście krytyczne podczas odpoczynku + 3%

Ekwipunek:
Przygotowany!
Posiadaj wszystkie przedmioty fabularne ze sklepu Dariusa
Bonus: Ceny w sklepie Dariusa -10%

Samowystarczalność:
Przejdź grę będąc wyekwipowanym oraz używając przedmiotów wyprodukowanych wyłącznie przez siebie.
Bonus: Moc własnych przedmiotów oraz ekwipunku, gdy sami go używamy +15%

Legen...- wait for it - ...dary!
Zdobądź bądź wyprodukuj legendarny przedmiot!
Bonus: Możesz zatrzymać 1 legendarny przedmiot przy resecie

Magia w żyłach:
Wypij 100 000 mikstur
Bonus: odporność na zatrucie alchemiczne

Biegłości
Mistrz złodziejstwa/kowalstwa/miecza:
Ukończ grę będąc w top5 w rankingu danej biegłości.
Bonus: Boost do przyrostu danej biegłości + 0.01/akcję, + 100 tej biegłości na start

Wielozadaniowość:
Posiadaj 3 różne biegłości z 3 różnych ścieżek na minimum 500 poziomie w momencie ukończenia gry.
Bonus: Punkty atutów tych ścieżek +5

Umiejętności
Siłacz/Szczęściarz/Twardziel
Posiadaj w momencie ukończenia gry rozwinięte na maksa wszystkie umiejętności z danej kategorii
Bonus: pkt biegłości tej kategorii +5

Profesje
Bezrobotny
Zmieniaj profesję podczas grania przynajmniej raz w miesiącu aż do ukończenia gry. Profesje nie mogą się powtarzać
Bonus: wymagania wszystkich profesji - 20%

Różne
Arystokrata
Posiadaj status arystokraty nieprzerwanie przez 100 poziomów, aż do ukończenia gry
Bonus: Koszt aktywacji arystokraty -5pln

Skrzynia na krańcu tęczy:
Uzbieraj 3000 Magicznych Monet
Bonus: Ilość otrzymywanych monet +10%

Protokół Nieśmiertelności
Ukończ grę na ścieżce walki bez ani jednej śmierci
Bonus: HP +10%

Legenda KF
Ukończ grę 5 razy
Bonus: miejsce w Hall of Fame

Zdrajca
Dołącz i porzuć 5 organizacji. Bądź w każdej organizacji przynajmniej miesiąc.
Bonus: Cena spłacenia własnego listu gończego (wierzę, że listy gończe wrócą:P ) - 50%

Ponykiller
Zabij fabularnie na oczach Mistiaca 5 kucyków. Każdy ma być zabity inaczej.
Bonus: Możliwość zakupienia w sklepie Dariusa tęczowych steków z kucyka, płaszcza ze skóry kucyków oraz hełmu z głowy kucyka.
Uwagi: :D

Bóg Wojny
Pokonaj na arenie 5 aktualnych czempionów.
Bonus: regeneracja punktów PvP +10%

Na razie tyle. Osiągnięć z walki się nie tykam, bo na walce się nie znam;]
Obrazek
--------------------------------------------
Schudnąć to odrobinę umrzeć.
Garfield
Avatar użytkownika
Escalus
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 495
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 15:42:19
ID: 992

przez Ksyw'dzill » Pn, 7 sty 2013, 10:39:43

Walka:

Per aspera ad astra
    Wymaganie: Przegraj walkę 100/250/500 razy.
    Bonus: Max HP+5/7/10%

Niezłomny upór
    Wymaganie: Wygraj 100/250/500 walk ze wszystkimi możliwymi ranami.
    Bonus: Max Kondycja+10/15/20%

Ostatni wysiłek
    Wymaganie: W trakcie jednej walki otrzymaj wszystkie możliwe rany i zwycięż, posiadając mniej niż 10% maksymalnej ilości punktów życia.
    Bonus: Atuty uzdrawiające leczą 25% HP więcej

Bez słabych punktów
    Wymaganie: Zostań trafiony krytycznie 1000/1500/2000 razy.
    Bonus: Szansa przeciwnika na trafienie krytyczne -1/3/5%

Destruktor
    Wymaganie: Traf krytycznie 1000/1500/2000 razy.
    Bonus: Szansa na trafienie krytyczne +1/3/5%

Bój się Boga!
    Wymaganie: Namów Mistica, aby fabularnie zjadł mięso różowego kucyka. Musi być świadom tego, co je i nie może zostawić okruszków. Nie może tego zrobić pod przymusem.
    Bonus: Satysfakcja.
    Uwagi: :D
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Thoran Rion » Pn, 7 sty 2013, 22:23:12

Okej usystematyzujmy to

Wylistuję tutaj wszystkie podane przez was wymogi a poniżej osiągnięcia, które są zaakceptowane.

Wymogi:
1. Posiadanie rozwiniętych wszystkich Umiejętności przypisanych dla danej cechy (tutaj pojawia się tylko taki problem, że nie są to równe wielkości i boję się cokolwiek w tym grzebać).
2. Zdobądź 1000 Biegłości
3. Zdobądź 10kk złota
4. Zbierz 1000 klejnotów
5. Zbierz 10kk materiału
6. Utwórz 1000 kolorowych przedmiotów
7. Złap 1000 razy chorobę lub ranę
8. Pokonaj 100 Legendarnych potworów
9. Pokonaj 100 potworów o poziomie +20
10. Pokonaj 100 potworów o poziomie +10 bez pancerza
11. Pokonaj 100 potworów X
12. Pokonaj 100 przeciwników w walce PvP
13. Loguj się codziennie przez 100 dni
14. Okradnij 200 postaci o poziomie +5
15. Prześlij w transportach 5kk złota z wiosek
16. Wyszków maksymalnie wszystkie cechy
17. Zabij 100 potworów o poziomie +5 przez cios w głowę
18. Zabij 1000 potworów nie lecząc się w czasie walki
19. Zabij 1000 potworów bez wykorzystywania obrony
20. Odpocznij 50 razy ze szczęściem krytycznym w domku
21. Uzbieraj 50kk sztuk złota
22. Posiadaj 100k sztuk złota w skarbcu każdej z 20 wiosek w momencie resetu
23. Wyślij do księstwa wojsko o wartości 3kk sztuk złota
24. Posiadaj 50kk danego materiału w chwili resetu
25. Posiadaj 5k danego klejnotu w chwili resetu
26. Rozbuduj maksymalnie włości przed 30 poziomem
27. Nie używaj nigdy kupionych przedmiotów, tylko wytworzone przez siebie
28. Uzbieraj 3k Magicznych Monet
29. Pokonaj 100 potworów bez przegranej


Nagrody
1. +5 PU możliwych do wydania w pakiet umiejętności
2. Przyrost biegłości zwiększa się o 0.01 lub X biegłości na start (tutaj lepsza jest druga opcja ponieważ nawet najmniejszy boost w zdobywanej biegłości daje ogromne korzyści, a wartość startowa daje tylko lepszy start)
3. Rozszerzenie możliwości rozbudowy skrytki o 10 poziomów
4 i 5. Zwiększenie ceny produkowanego/ulepszanego przedmiotu o 5%
6. Wzrost o 2% szczęścia krytycznego
7. Zmniejsza szansę na wylosowanie choroby o 5%
8. Skrócony czas czekania na respawn potwora o 20 sekund
9. Obrażenia/Atak/Obrona +5% (tutaj albo do wyboru albo losowo)
10. Obrona/Uniki +5% (tutaj albo do wyboru albo losowo)
11. W walce z potworemX +5 do obrażeń
12. Zwiększone obrażenia w walce PvP o 5%
13. +10 do maksymalnego PA
14. +10% więcej złota przy kradzieży
15. +5% do obrotu we wszystkich wioskach
16. Koszt szkolenia cech -5%
17. +5% do trafienia krytycznego
18. +10% z leczenia miksturą
19. -5% do zmęczenia
20. +10% do szczęścia krytycznego podczas odpoczynku w domku
21. 1kk złota na start
22. +10% do obrotu we wszystkich wioskach
23. +3 pozwolenia na budowę wiosek
24. Cena kupna materiału maleje o 10%
25. Cena kupna klejnotu maleje o 10%
26. Najwyższy poziom rozbudowy skrytki zwiększony o 5 poziomów
27. Moc (obrażenia/obrona) przedmiotów zwiększona o 10%
28. +10% ilości monet przy zakupie
29. +5% do maksymalnych HP


Ok, te na pewno możemy zrealizować. Teraz tak, w czasie gry przydadzą się też osiągnięcia takie zwyczajne, które można realizować przez całą grę i otrzymywać za to jakieś niewielkie bonusy. Możecie je spokojnie wymyślać.

Do tych powyżej trzeba teraz wymyślić Nazwy i Opisy, jest ich 29 więc nie powinno zająć to wiele czasu ^^ Opisy, jakieś z jajem mogą być. Najlepiej gdyby to zrobiła jedna osoba, żeby wszystko było w jednym stylu.

Sorki, że pominąłem osiągnięcia fabularne ale póki co wolałbym się skupić na tych trudniejszych.

Jeśli macie jeszcze coś na myśli to dorzucajcie.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Boom » Pn, 7 sty 2013, 23:08:53

A czy te cyferki są możliwe do osiągnięcia?
50 krytycznych odpoczynków spoko, ale np 50 mln uzbierać to już wyzwanie. Sam przez całą grę uzbierałem na oko 14 mln. Najbogatsze osoby mają z 20. Nie wiem czy zostało to po prostu przeliczone i czy jest taka możliwość.

Kolejna sprawa, jak będą się miały te osiągnięcia do stanu obecnego. Czy wszystkie te hmm wyzwania są w bazie i będą przeliczone, czy licznik będzie działał dopiero od momentu wprowadzenia osiągnięć, a co za tym idzie osoby na wyższych poziomach będą stratne?
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Thoran Rion » Pn, 7 sty 2013, 23:16:56

Boom jeszcze raz usłyszę, że ktoś będzie stratny to wyjebię przez monitor zęby osobie, która to napisze ^^
To oczywiste, że to co można uznać (bo są o tym informacje) będzie uznane a to co nie nie będzie. Koniec kropka.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Escalus » Pn, 7 sty 2013, 23:24:35

Myślę, że to właśnie tak ma być - bez wariowania z kasą, szkolenia cech itd, pewnie można. A jak nie to się zmniejszy wartości. Gracze zaczną niedługo nowe okrążenie na już zaktualizowanej mechanice, więc za kilka miesięcy będziemy wiedzieć;]

Poza tym idea jest raczej taka, by nie zdobyć ich wiele na raz - tak więc np dużo surowca wyklucza dużo kasy czy kryształów;]

EDIT: mam ochotę napisać jakieś użalanie, bo chciałbym zobaczyć Marcina w akcji:P
Obrazek
--------------------------------------------
Schudnąć to odrobinę umrzeć.
Garfield
Avatar użytkownika
Escalus
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 495
Dołączył(a): Cz, 23 cze 2011, 15:42:19
ID: 992

przez Byniu » Pn, 7 sty 2013, 23:24:47

Marcin [Thoran] napisał(a):Ok, te na pewno możemy zrealizować. Teraz tak, w czasie gry przydadzą się też osiągnięcia takie zwyczajne, które można realizować przez całą grę i otrzymywać za to jakieś niewielkie bonusy. Możecie je spokojnie wymyślać.


Można do tego skorzystać z pomysłów z tematu już istniejącego o tej samej nazwie: viewtopic.php?f=113&t=3756
Avatar użytkownika
Byniu
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 139
Dołączył(a): Cz, 15 kwi 2010, 12:21:41
ID: 1782

Następna strona

Powrót do Do wykonania

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości