Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Koloseum - Liga PvP

Forum gdzie zebrane są wszystkie informacje dotyczące rozwoju KF2.

przez Nydard » Wt, 24 lis 2015, 17:36:34

Można zamieścić w powiadomieniu o wygasłym wyzwaniu nick wyzywającego?
Avatar użytkownika
Nydard
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 149
Dołączył(a): So, 3 lis 2012, 21:55:30
ID: 5101

przez Bishmar » Wt, 24 lis 2015, 19:42:46

Thoran Rion napisał(a):Niom ale ktoś może zaryzykować i wygrać ;) I tutaj się pojawia różnica między tymi w topce a tymi poniżej ^^ Kwestia wysokości podjętego ryzyka lub brak podjęcia tego ryzyka zależy od gracza.


Tak naprawdę to z tego co widzę, kwestia ryzyka w przypadku osób posiadających postacie mega rozwinięte mechanicznie nie istnieje. Chyba, że między sobą w SUPER LIDZE. Jeżeli GIGANCI będą w jednej Lidze co postacie w przedziale 80-100 (10) to nie można tu mówić o ryzyku z ich strony. Niestety większe ryzyko jest po stronie słabszych, którzy niestety najczęściej skazani są na bezpardonowe ubijanie ich postaci. Obrona + uniki + wskrzeszenie Gigantów powoduje, że są poza zasięgiem graczy na w/w poziomach. Dlatego pomysł z Super Liga jest trafiony i zgodny z powiedzeniem - "Pierwsze najlepsze". W przeciwnym wypadku, hm Koloseum może nie mieć sensu jeżeli z góry wiadomo, że kandydaci do wygrania TOP ligi są już dobrze znani i jest to zamknięte grono nieosiągalnych. Kwestia kŧóry z nich wygra między sobą. Reszta staje się tłem :/ Trzeba to rozważyć moim zdaniem na samym początku czy iść w tym kierunku.

Nominis napisał(a):Jeśli odrzucenie będzie karane, a olanie powiadomienia i ie reagowanie nie to wszyscy nie będą reagować na nie i będzie tak jakby kar nie było.

Dlatego podoba mi się pomysł aby kara za to że z X odrzucił walkę czy zignorował walkę z nim anulowała się po tym jak tą walkę z X odbędzie.


Całkowicie zgadzam się z przedmówcą i też popieram wspomniany pomysł. Jest to pewne rozwiązanie tego, że ktoś nie może być akurat w danym momencie przy kompie. Ma wówczas info, że musi to odrobić bo inaczej będą konsekwencje. Nie powinno to nikogo dziwić, że udział w Koloseum ma swoje zasady i trzeba liczyć się z konsekwencjami. Myślę, że tylko reguła walk na zasadzie każdy z każdym ma sens.

___________________________________________________

Nowe pytanie:
Czy da się coś zrobić z tym, żeby walka możliwa była dopiero jak gracze widzą się nawzajem w walce, a nie zanim ktoś do niej wejdzie? Wielokrotnie mi się zdarza, że wyzywam kogoś i czekam zwarty i gotowy, a jak wchodzę to już z podbitym okiem z szarży, a nie widziałem tej akcji. Rozumiem, że ktoś ma większą inicjatywę, ale przydałoby się być świadkiem jak ktoś wykonuje tę szarżę ;>
Avatar użytkownika
Bishmar
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 127
Dołączył(a): Pn, 7 mar 2011, 08:14:47
ID: 505

przez Ksyw'dzill » Wt, 24 lis 2015, 21:44:55

Bishmar napisał(a):Tak naprawdę to z tego co widzę, kwestia ryzyka w przypadku osób posiadających postacie mega rozwinięte mechanicznie nie istnieje. Chyba, że między sobą w SUPER LIDZE. Jeżeli GIGANCI będą w jednej Lidze co postacie w przedziale 80-100 (10) to nie można tu mówić o ryzyku z ich strony. Niestety większe ryzyko jest po stronie słabszych i tym samym najcześciej skazani są niestety na otwarte polowanie. Obrona + uniki + wskrzeszenie Gigantów powoduje, że są poza zasięgiem graczy na w/w poziomach. Dlatego pomysł z Super Liga jest trafiony i zgodny z powiedzeniem - "Pierwsze najlepsze". W przeciwnym wypadku, hm Koloseum może nie mieć sensu jeżeli z góry wiadomo, że kandydaci do wygrania TOP ligi są już dobrze znani i jest to zamknięte grono nieosiągalnych. Kwestia który z nich wygra między sobą. Reszta staje się tłem :/ Trzeba to rozważyć moim zdaniem na samym początku czy iść w tym kierunku.


Uniki będą znerfione, metoda ich zdobywania ułatwiona, a siła postaci (ze względu na wstrzymanie rozwoju cech i masywne (będzie większe) zmniejszenie przyrostu biegłości) będzie miała znaczącego soft capa na 100 (0) poziomie. Będzie można wyróżniać się ekwipunkiem, ale on również będzie miał ograniczenia (chociaż tutaj - z drugiej strony - mniejsze niż w rozwoju cech/biegłości na 100 poziomie). W domyśle chcę zapewnić, by każda walka rozsądnie rozwiniętych (cechy/atuty) postaci poziom 100 (X) vs 100 (Y) była dla obu postaci wyzywająca niezależnie od wartości X i Y.
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Boom » Pt, 27 lis 2015, 00:03:14

Awansowałem z ligi miedzianej do żelaznej. W lidze miedzianej miałem 2 zwycięstwa (1002 punkty). Po przejściu do wyższej ligi zwycięstwa się przeniosły (moja postać zniknęła z rankingu ligi miedzianej i pojawiła się w żelaznej) Obecnie w lidze żelaznej mam 1003 punkty (1 wygrana w tej lidze + 2 wygrane w lidze niższej)

Powinno być zdaje się tak, że wynik z wcześniejszej ligi się zapisuje, a po przejściu do wyższej zaczyna się od 1000 punktów.
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Condic » Pt, 27 lis 2015, 17:15:40

Ksyw'dzill napisał(a):Uniki będą znerfione, metoda ich zdobywania ułatwiona, a siła postaci (ze względu na wstrzymanie rozwoju cech i masywne (będzie większe) zmniejszenie przyrostu biegłości) będzie miała znaczącego soft capa na 100 (0) poziomie. Będzie można wyróżniać się ekwipunkiem, ale on również będzie miał ograniczenia (chociaż tutaj - z drugiej strony - mniejsze niż w rozwoju cech/biegłości na 100 poziomie). W domyśle chcę zapewnić, by każda walka rozsądnie rozwiniętych (cechy/atuty) postaci poziom 100 (X) vs 100 (Y) była dla obu postaci wyzywająca niezależnie od wartości X i Y.


Czyli przyrost biegłości po 100 poziomie będzie jeszcze bardziej zmniejszony? A co z tymi, którzy zdążyli już nabić wysokie biegłości? Będzie tylko trudniej :P
- Proszę księdza, to księdza syn!?
- Ciasny ale własny.
Avatar użytkownika
Condic
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 131
Dołączył(a): Pn, 24 gru 2012, 10:42:57
ID: 5179

przez Ksyw'dzill » Pt, 27 lis 2015, 17:23:42

Biegłości zostaną przeliczone, wzór uwzględni czas poświęcony na zbijanie PA powyżej 100 poziomu ^^
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Locko » N, 29 lis 2015, 20:08:37

Miałem ciekawą walkę. Żałuje, że nie zapisałem. Ale wyglądała tak :
Locko wykorzystuje boski promień magii zadaje xxx obrażeń
[kontratak] Evitte wykonuje atak zadaje xxx obrażeń
[kontratak] Locko wykonuje atak zadaje xxx obrażeń.
Locko wygrywa
Koniec walki

Wiem, że kontrataki są określane przez % plus możliwość pudła i uniku i pierdyliona innych czynników sprawia, że coś takiego to nikła szansa, ale według mnie- mogę się mylić- nie powinna mieć miejsca.

Powinien być przewidziany jeden kontratak jednej postaci w turze.
Ja atakuje atutem
Przeciwnik kontratakuje
koniec, następna tura.

Drobnostka, ale... ^^ Wydaje mi się błędem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Locko
Chłop
Chłop
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr, 8 sty 2014, 01:12:32
ID: 7166

przez Condic » So, 5 gru 2015, 18:53:07

- Proszę księdza, to księdza syn!?
- Ciasny ale własny.
Avatar użytkownika
Condic
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 131
Dołączył(a): Pn, 24 gru 2012, 10:42:57
ID: 5179

przez Nominis » N, 6 gru 2015, 17:16:33

Condic napisał(a):http://s21.postimg.org/bxs1k3es7/lel.png

Czy tylko ja to mam? xD


Kilka razy tak miałem, raz na mozillii i kilka razy na explorerze (tak korzystam z niego :shock: )


A ja mam jeszcze taką jedną sugestię, czy dało by się zrobić tak, żeby przy następnym resecie pkt trza by było od nowa dołączyć do turnieju??? Mam wrażenie, że niektórzy weszli tam na początku żeby sprawdzić i teraz tylko tam wiszą.
Obrazek
Avatar użytkownika
Nominis
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 157
Dołączył(a): So, 29 wrz 2012, 12:00:31
Lokalizacja: Zawiercie
ID: 418

przez Locko » N, 6 gru 2015, 18:07:36

Popieram rączkami i nóżkami. Może jakaś określona liczba walk? Jedna na tydzień? Cokolwiek? Bo tak niektórzy wiszą i wiszą i wiszą... Tak samo jeśli chodzi o nick w wygasłym powiadomieniem- też się przyda.
Obrazek
Avatar użytkownika
Locko
Chłop
Chłop
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr, 8 sty 2014, 01:12:32
ID: 7166

przez Boom » So, 2 sty 2016, 23:25:25

Pomyślałem nad walką z graczem z wyższej ligi - czyli np; masz mocną postać na 12 lvl i bijesz tych z 68, co normalnie nie może mieć miejsca. Tyle, że chyba nie ma to sensu, bo nie może w żaden sposób zmienić rankingu ligowego (musiałoby obydwa). Ale pomysł jest ^^ Jakby ktoś chciał rozwinąć to rzucam temat.
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

Poprzednia strona

Powrót do DevForum

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość