Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Jak utrudnić grę? - Reset i Rejestracja

Moderator: Caindel

przez Mistic » Cz, 21 maja 2015, 13:29:41

Nie ma nadmiaru kasy w grze zią ^^
Zerknij jak są zapisywane ceny lokacji i innych pierdół :D jako % od sumy golda w grze, więc niezależnie ile golda jest, cena tak samo "odczuwalna"
Obrazek
Avatar użytkownika
Mistic
Administrator
Administrator
 
Posty: 3906
Dołączył(a): Pt, 26 cze 2009, 09:55:40
ID: 107

przez Ethan » Pt, 22 maja 2015, 11:07:25

Po co komuś lokacja, jak rozwija jedynie postać?
To, że dacie jebitne ceny za coś co można (ale nie trzeba) wykupić, nie zmieni tak naprawdę kompletnie niczego. Nadal rasy nie będą się różnić, a gra polegać będzie nie na umiejętnym korzystaniu z dostępnych opcji (kiedy co zrobić, żeby zarobić i się rozwijać), a na klikaninie w potwory i spalaniu pa jak najczęstszym (nawet nie czytam komunikatów w walce, po prostu klikam atak ^^).
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Thoran Rion » Pt, 22 maja 2015, 11:19:03

Po nic, Mist podał przykład na co będzie wydawane złoto, co nie znaczy, że będzie tylko na to.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Ethan » Pt, 22 maja 2015, 11:34:12

a jest szansa na wprowadzenie złota do rozwoju postaci? Jak nie na cechy, to może chociaż za szkolenie umek/atutów? Naprawdę zrobienie poziomu wymaga jedynie wytrwałości i czasu. Za poziom dostajemy punkty i na tym polega obecnie rozwój. Nie trzeba kombinować z handlem, z braniem zleceń, na interakcji z ludźmi. Nie trzeba tej kasy mnożyć. Gra jest zbyt prosta, nie wyróżnia graczy inteligentnych, którzy poznali grę i chcą swoją wiedzę przełożyć na szybki rozwój postaci, żeby wyróżnić się na grze.

Może wszystko płatne dać od 100 poziomu, dla tych mistrzowskich?? Thoran please, przemyśl to.
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Thoran Rion » Pt, 22 maja 2015, 11:38:26

A to już nie do mnie, Imek kmini atuty i rozwój postaci więc na pewno coś wykmini ;)
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Ksyw'dzill » Pt, 22 maja 2015, 20:36:20

Złoto będzie wydawane na cechy oraz na rozwój włości, który warunkować będzie postęp na drodze bogactwa i dostęp do większej liczby PAt w tej drodze. Także do tych rzeczy będzie można wykorzystywać złoto w celu rozwoju postaci ^^
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Ethan » Pt, 22 maja 2015, 20:51:55

Cechy za poziom, czy uniwerek? Bo jak to drugie, to już to jest :P

Włości jak dokładnie nam pomogą rozwijać postać?
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

przez Ksyw'dzill » Pt, 22 maja 2015, 22:08:31

Uniwerek, profesje dają dostęp do rozwoju cech w ramach szkolenia.

Rozbudowując włości otrzymywać będziesz punkty biegłości w drodze bogactwa, co dawać Ci będzie PAt na wykupienie atutów z tejże drogi.
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Ethan » Pt, 22 maja 2015, 22:40:32

Uniwerek jest już teraz, też będą limity, więc to niczego nie zmieni.

Inwestuje kasę we włości, dostaję atuty na drogę bogactwa, więc jak rozumiem pozwala mi to powiększyć bogactwo.

Nadal nie rozwija to w żaden sposób postaci, kasy nie mogę przeznaczyć na bycie lepszym od innych, a więc nie inwestuję we włości, bo nadal wystarczy robić level, żeby postać była tak silna jak pozostałe :/

Niczego to nie zmienia. Przemyśl rozwój atutów/umek/cech (małą ilość), za bardzo dużą kasę, na poziomach mistrzowskich. Ja rozumiem, że na 1 lev, nowy , może popełniać błędy i szkolenie za kasę, może być dla niego czymś nie do przejścia. Na 100 levelu jednak, są już gracze doświadczeni i tutaj należy znacznie powiększyć możliwości rywalizacji. Wojownicy rywalizują w walce. Mówię teraz o sobie. Kupno i posiadanie zamku, nie jest dla mnie żadną rywalizacją.

Umki fabularne mistrzowskie (rozwijają te stare, dodają nowe efekty po 10 poziomach rozwoju - każdy poziom miliony w kasie. Im większy poziom, tym więcej kasy trzeba wydać.

Atuty mistrzowskie ( dodają większe szanse, dłuższy czas trwania, lepsze efekty również łączone, po 10 poziomach rozwoju) - każdy poziom miliony w kasie.

Cechy mistrzowskie - pula 100 pkt cech, maks 40 w jedną cechę. Każdy punkt to miliony do wydania.

Ekwipunek mistrzowski- Takie kule, co się je wkłada w już istniejący ekwipunek. Każda kula to miliony do wydania. Działa czasowo, maks na tydzień.

W ten sposób warto jest inwestować w drogę bogactwa, kombinować, zbierać szmal. Tą kasę trzeba mieć na coś wydać. W przypadku wojownika wybór jest prosty.
Obrazek
Avatar użytkownika
Ethan
Mistrz legend
Mistrz legend
 
Posty: 4713
Dołączył(a): Śr, 24 cze 2009, 14:43:24
ID: 3

Poprzednia strona

Powrót do Wykonane

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość