Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

Coś o magii

Moderator: Caindel

przez Shaed » Cz, 15 paź 2015, 16:25:45

A jak bardzo złożone mogą być efekty, poza takimi najprostszymi? Przykładowo:

magia żywiołów
- Wichrowy Chód (zwiększa inicjatywę i szansę na unik)
- Magiczny Pośpiech (Skraca czas rzucania, zmniejsza szansę na sukces)
- Posłaniec Płomieni (zwiększa zadawane i zmniejsza otrzymywane obrażenia od ognia)
Avatar użytkownika
Shaed
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 1037
Dołączył(a): Cz, 9 wrz 2010, 13:56:11
ID: 17379

przez Thoran Rion » Cz, 15 paź 2015, 17:15:58

Efekty powinny być najniższym poziomem czyli nie da się ich już rozłożyć na czynniki mniejsze. Potem będzie można je połączyć w różne konfiguracje.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Ksyw'dzill » Cz, 15 paź 2015, 18:31:37

Ważne info jest takie, że szkoła magii przyzwań zostaje usunięta. Jej funkcjonalności, czyli portale, wymiary kieszeniowe i przyzywanie zostają przeniesione do pozostałych szkół, dając magowi żywiołów możliwość tworzenia żywiołaków, a czarnoksiężnikowi nieumarłych.
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

przez Deus » Cz, 15 paź 2015, 19:37:32

A na jakiej zasadzie będzie się zdobywało punkty do wydania na te atuty ?
Zostanie tak jak jest obecnie, czyli za określoną ilość biegłości czy będzie to uzależnione od poziomu ?
Avatar użytkownika
Deus
Rzemieślnik
Rzemieślnik
 
Posty: 137
Dołączył(a): So, 22 cze 2013, 16:46:30
ID: 7511

przez Thoran Rion » Cz, 15 paź 2015, 20:26:41

Tak jak obecnie.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Boom » Cz, 15 paź 2015, 22:15:49

Propozycje efektów:

-Uleczenie % hp dla całej drużyny
-Całkowite uleczenie hp dla rzucającego
-Utrata przez przeciwnika % hp przez x tur)
-Utrata przez wszystkich przeciwników x% hp przez x tur)
-Zwiększenie inicjatywy dla rzucającego o %
-Zwiększenie inicjatywy dla całej drużyny o %
-Zmniejszenie inicjatywy dla przeciwnika o %
-Zmniejszenie inicjatywy dla wszystkich przeciwników o %
-Zwiększenie obrony dla rzucającego o %
-Zwiększenie obrony dla całej drużyny o %
-Zmniejszenie obrony przeciwnika o %
-Zmniejszenie obrony dla drużyny przeciwnika o %
-Zniknięcie broni przeciwnika na x tur (w przypadku walki pvp przeciwnik o ile sam nie czaruje musi walczyć wręcz)
-Zniknięcie elementu pancerza przeciwnika na x tur
-Odzyskanie koncentracji dla rzucającego (zamiast odpoczynku/obrony)
-Odzyskanie koncentracji dla całej drużyny
-Zwiększenie Hp ponad limit dla rzucającego
-Zwiększenie hp ponad limit dla całej drużyny
-Ochrona przed % obrażeń zadanych atakiem dystansowym (jak przeciwnik strzela z jakiego łuku, czaruje)
-Ochrona przed % obrażeń zadanych w bronią białą (miecze i inne)
-Całkowita ochrona przed następnym atakiem przeciwnika
-Zwiększenie obrażeń o % zadawanych przez maga
-Zwiększenie obrażeń o % zadawanych przez całą drużynę
-Zbiorowe obrażenia zadane wszystkim na polu walki (w tym dla samego rzucającego zaklęcie)
-Blokada możliwości akcji ofensywnych dla wszystkich walczących na x tur
-Przyzwanie jakiegoś super potwora, który jest nie do opanowania i atakuje wszystkie postaci biorące udział w walce (w tym samego rzucającego)
-Wywołanie losowej rany u przeciwnika
-Wywołanie losowej choroby u przeciwnika
-Cofnięcie negatywnych efektów nałożonych na rzucającego
-Opanowanie umysłu przeciwnika i możliwość wykonania za niego 1 dowolnej akcji (czyli np w pvp na 1 turę można sterować innym graczem, ale dajmy na to nie można uciec z walki)
-Zwiększenie mocy wyekwipowanego przedmiotu na x tur
-Zamienienie wartości swojego ataku/obrony z wartościami przeciwnika na x tur
-Zmuszenie przeciwnika do wykonania losowej akcji nieofensywnej (czyli jak atut wejdzie to przeciwnik robi coś z: obrony,picia mikstur itd)
-Obrażenia przez x tur tyle że słabe, ale zużywając sporo koncentracji
-Obrażenia dla wszystkich przeciwników
-Odbicie ataku zadanego przez przeciwnika w jego stronę
-Podwojenie akcji w walce (czyli zdobycie dodatkowej tury)
-Zwiększenie koncentracji/kondycji dla całej drużyny ponad limit
-Przyzwanie potwora (różne poziomy/potwory)
-Zmniejszenie czasu na podjęcie decyzji przez przeciwnika (podczas walki pvp z 30sekund do 15 dajmy na to)

Potem będzie można je połączyć w różne konfiguracje.


Fajnie by było, jakby najpotężniejsze czary mogły mieć krytycznego pecha (jakaś tam wartość w teście) która nie dość że powoduje nieudane rzucenie zaklęcia to jeszcze daje niepożądany efekt np. któryś zaproponowanych: "Przyzwanie jakiegoś super potwora, który jest nie do opanowania i atakuje wszystkie postaci biorące udział w walce (w tym samego rzucającego) czy ten "Zbiorowe obrażenia zadane wszystkim na polu walki (w tym dla samego rzucającego zaklęcie)"
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Caindel » Cz, 15 paź 2015, 23:49:05

B, a gdzie krytyczne szczęście?
Sarkazm jest sztuką. Gdyby był nauką, byłabym doktorem habilitowanym.


Pierwszy Nadworny Kucyponek Mista.


Kochana przez Własny Zespół Zoologiczny!


...bo widzisz, jesteś szefowa idealna, dlatego się z tobą zgadzam xD by Triszał
Avatar użytkownika
Caindel
Nadworny kucyponek
Nadworny kucyponek
 
Posty: 2120
Dołączył(a): Pn, 11 cze 2012, 18:04:06
Lokalizacja: Schowek na odkurzacz i widły
ID: 284

przez Boom » Cz, 15 paź 2015, 23:53:28

Krytyczne szczęście to jak Ci się cokolwiek uda rzucić i się nie spolisz przy okazji ^^ Ale fakt można by pomyśleć nad takimi efektami ogólnie dla wszystkich czynności związanych z walką, także dla wojowników dla poszczególnych atutów. Czyli mamy taki atut piaskiem w oczy i jak Ci wyjdzie krytyk wte czy wewte to albo przedłużasz o turę działanie (dodatkowo) albo samemu się zasypujesz :)

Tukan, ale my tu też o mechanicznych efektach mówimy. Fabuła to inna bajka (chociaż pewno połączona)
Ostatnio edytowano Pt, 16 paź 2015, 00:05:09 przez Boom, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Tukan » Pt, 16 paź 2015, 00:02:23

A może tak... dać trochę do decyzji MyGy? Odnośnie krytyków?
Obrazek
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Avatar użytkownika
Tukan
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 616
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 23:22:53
Lokalizacja: Tam
ID: 69

przez Thoran Rion » Pn, 23 lis 2015, 22:27:58

Boom napisał(a):Propozycje efektów:

-Uleczenie % hp dla całej drużyny
-Całkowite uleczenie hp dla rzucającego
-Utrata przez przeciwnika % hp przez x tur)
-Utrata przez wszystkich przeciwników x% hp przez x tur)
-Zwiększenie inicjatywy dla rzucającego o %
-Zwiększenie inicjatywy dla całej drużyny o %
-Zmniejszenie inicjatywy dla przeciwnika o %
-Zmniejszenie inicjatywy dla wszystkich przeciwników o %
-Zwiększenie obrony dla rzucającego o %
-Zwiększenie obrony dla całej drużyny o %
-Zmniejszenie obrony przeciwnika o %
-Zmniejszenie obrony dla drużyny przeciwnika o %
-Zniknięcie broni przeciwnika na x tur (w przypadku walki pvp przeciwnik o ile sam nie czaruje musi walczyć wręcz)
-Zniknięcie elementu pancerza przeciwnika na x tur
-Odzyskanie koncentracji dla rzucającego (zamiast odpoczynku/obrony)
-Odzyskanie koncentracji dla całej drużyny
-Zwiększenie Hp ponad limit dla rzucającego
-Zwiększenie hp ponad limit dla całej drużyny
-Ochrona przed % obrażeń zadanych atakiem dystansowym (jak przeciwnik strzela z jakiego łuku, czaruje)
-Ochrona przed % obrażeń zadanych w bronią białą (miecze i inne)
-Całkowita ochrona przed następnym atakiem przeciwnika
-Zwiększenie obrażeń o % zadawanych przez maga
-Zwiększenie obrażeń o % zadawanych przez całą drużynę
-Zbiorowe obrażenia zadane wszystkim na polu walki (w tym dla samego rzucającego zaklęcie)
-Blokada możliwości akcji ofensywnych dla wszystkich walczących na x tur
-Przyzwanie jakiegoś super potwora, który jest nie do opanowania i atakuje wszystkie postaci biorące udział w walce (w tym samego rzucającego)
-Wywołanie losowej rany u przeciwnika
-Wywołanie losowej choroby u przeciwnika
-Cofnięcie negatywnych efektów nałożonych na rzucającego
-Opanowanie umysłu przeciwnika i możliwość wykonania za niego 1 dowolnej akcji (czyli np w pvp na 1 turę można sterować innym graczem, ale dajmy na to nie można uciec z walki)
-Zwiększenie mocy wyekwipowanego przedmiotu na x tur
-Zamienienie wartości swojego ataku/obrony z wartościami przeciwnika na x tur
-Zmuszenie przeciwnika do wykonania losowej akcji nieofensywnej (czyli jak atut wejdzie to przeciwnik robi coś z: obrony,picia mikstur itd)
-Obrażenia przez x tur tyle że słabe, ale zużywając sporo koncentracji
-Obrażenia dla wszystkich przeciwników
-Odbicie ataku zadanego przez przeciwnika w jego stronę
-Podwojenie akcji w walce (czyli zdobycie dodatkowej tury)
-Zwiększenie koncentracji/kondycji dla całej drużyny ponad limit
-Przyzwanie potwora (różne poziomy/potwory)
-Zmniejszenie czasu na podjęcie decyzji przez przeciwnika (podczas walki pvp z 30sekund do 15 dajmy na to)


Możesz Boom te efekty podzielić wg grup które zapodałem w 1 poście? Łatwiej będzie to ogarnąć.
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

przez Boom » Pt, 27 lis 2015, 11:46:32

1.1 Obrażeniowe jednostkowe:
-utrata przez przeciwnika % hp przez x tur
-Wywołanie losowej rany u przeciwnika
-Wywołanie losowej choroby u przeciwnika


1.2 obrażeniowe obszarowe/grupowe:
-Utrata przez wszystkich przeciwników % hp przez x tur
-Zbiorowe obrażenia zadane wszystkim na polu walki (w tym dla samego rzucającego zaklęcie)


2.1 efektowe jednostkowe
-Całkowite uleczenie hp hp dla rzucającego
-Zwiększenie inicjatywy dla rzucającego o %
-Zmniejszenie inicjatywy przeciwnika o %
-Zwiększenie obrony dla rzucającego o %
-Zmniejszenie obrony przeciwnika o %
-Zniknięcie broni przeciwnika na x tur (w przypadku walki pvp przeciwnik o ile sam nie czaruje musi walczyć wręcz)
-Zniknięcie elementu pancerza przeciwnika na x tur
-Odzyskanie koncentracji dla rzucającego (zamiast odpoczynku/obrony)
-Zwiększenie Hp ponad limit dla rzucającego
-Zwiększenie obrażeń o % zadawanych przez maga
-Cofnięcie negatywnych efektów nałożonych na rzucającego
-Zwiększenie mocy wyekwipowanego przedmiotu na x tur
-Zamienienie wartości swojego ataku/obrony z wartościami przeciwnika na x tur
-Zmuszenie przeciwnika do wykonania losowej akcji nieofensywnej (czyli jak atut wejdzie to przeciwnik robi coś z: obrony,picia mikstur itd)
-Podwojenie akcji w walce (czyli zdobycie dodatkowej tury)
-Zmniejszenie czasu na podjęcie decyzji przez przeciwnika (podczas walki pvp z 30sekund do 15 dajmy na to)


2.2 efektowe obszarowe/grupowe
-Zwiększenie obrony dla całej drużyny o %
-Zmniejszenie obrony dla drużyny przeciwnika o %
-Odzyskanie koncentracji dla całej drużyny
-Zwiększenie hp ponad limit dla całej drużyny
-Zwiększenie obrażeń o % zadawanych przez całą drużynę
-Zwiększenie koncentracji/kondycji dla całej drużyny ponad limit
-uleczenie % hp dla całej drużyny
-Zwiększenie inicjatywy dla całej drużyny o %
-Zmniejszenie inicjatywy wszystkich przeciwników o %


3.1 Podtrzymywane obszarowe/grupowe
-Blokada możliwości akcji ofensywnych dla wszystkich walczących na x tur


3.2 podtrzymywane jednostkowe
-Ochrona przed % obrażeń zadanych atakiem dystansowym (jak przeciwnik strzela z jakiego łuku, czaruje)
-Ochrona przed % obrażeń zadanych w bronią białą (miecze i inne)
-Całkowita ochrona przed następnym atakiem przeciwnika
-Przyzwanie jakiegoś super potwora, który jest nie do opanowania i atakuje wszystkie postaci biorące udział w walce (w tym samego rzucającego)
-Opanowanie umysłu przeciwnika i możliwość wykonania za niego 1 dowolnej akcji (czyli np w pvp na 1 turę można sterować innym graczem, ale dajmy na to nie można uciec z walki)
-Obrażenia przez x tur tyle że słabe, ale zużywając sporo koncentracji
-Odbicie ataku zadanego przez przeciwnika w jego stronę
-Przyzwanie potwora (różne poziomy/potwory)


___

O taki podział chodziło, czy miało być co innego?
Avatar użytkownika
Boom
Obieżyświat
Obieżyświat
 
Posty: 627
Dołączył(a): Pn, 13 lip 2009, 22:41:26
ID: 130

przez Thoran Rion » Pt, 27 lis 2015, 12:15:22

Tak o to. Dzięki :)
GG: 10729637
"Organizacja to nic innego jak praktyczna szkoła współdziałania i solidarności. Dla życia społecznego jest czymś koniecznym i naturalnym; człowiek ani nie chce, ani nie może żyć odizolowany." - Errico Malatesta
Obrazek
Obrazek
https://bandcamp.com/thoran
Avatar użytkownika
Thoran Rion
Administrator
Administrator
 
Posty: 13984
Dołączył(a): Wt, 23 cze 2009, 22:46:21
ID: 1

Poprzednia strona

Powrót do Wykonane

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości