Kroniki Fallathanu MMORPG - Forum dyskusyjne Tekstowej Gry Fabularnej

Forum Archiwalne, zapraszamy na forum w grze.

[dyskusja] Amulety i Pierścienie - premie

Forum gdzie zebrane są wszystkie informacje dotyczące rozwoju KF2.

przez Ksyw'dzill » Cz, 21 maja 2015, 14:11:38

Myślę, że samą z siebie biżuterię (czystą, bez dodatków, zaraz to rozwinę) należałoby odsunąć od walki. Będziemy mieli prestiż (do wpływu mechanicznego na miasta) i wpływy (do fabularnej rozgrywki). Wiadomo, że byle obwiesia się przed Cesarza nie wpuści, a swój status najłatwiej zaprezentować przy pomocy błyskotek i ładnych ciuszków. W idei walki o wpływy było, że próba podjęcia różnych działań wymagać ma wymagać postawienia X PW na szali - np. starając się wymusić coś na straży miejskiej rzucamy ryzykujemy swoimi wpływami, które mogą przepaść jeśli odniesiemy porażkę (bo Kapitan Straży się wygada i w ogóle). Proponowałbym, by biżuteria zmniejszała koszt tego typu akcji w PW o jakiś % zależny od poziomu i jakości wykonania.

Co do prestiżu, to przekładać się miał on na możliwość głosowania w tematach związanych z funkcjonowaniem mechanicznym miasta/państwa. Tu dałbym zwiększenie o jakiś % wartości głosu ze względu na biżuterię, być może bonus do przybywania prestiżu.

Do tego jednakże biżuteria spokojnie będzie mogła mieć wpływ na walkę ze względu na umagicznienie, tak jak każdy inny przedmiot użytkowy ^^ Poziom przedmiotu najpewniej przekładać się będzie na siłę możliwego umagicznienia, więc masa pierścieni i amuletów na 1 poziom raczej przestanie mieć rację bytu.

To moje przemyślenia w temacie, o :)
Avatar użytkownika
Ksyw'dzill
Minstrel
Minstrel
 
Posty: 878
Dołączył(a): So, 27 paź 2012, 15:20:21
ID: 811

Poprzednia strona

Powrót do DevForum

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości